Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
Is het soms verboden om op de grond te zitten,... voor zover ik het wete niet,.. en het zou dan tog een vorodeel voor jullie moetenzijn,.. als jullie zograag op een bankje zitten,.. en wij niejt,... dan hebben julliej weer meer kans op een bankje te kunnen zitten,... onze hele klas zit BTW op de grond,... op een paar kneuzen na...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zit zelf alleen op de grond als de grond droog is, niet koud, of als iedereen op de grond zit waardoor het zitten op een stoel nutteloos zou zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en nee het is niet verboden maar: HET ZOU VERBOOOOOWDEN MOETEN WORDEN
||
Citaat:
![]() En het is niet fijn want al die gasten zitten dan in de weg, op de trap enzo en dan moet je over ze heen stappen enzo en dat is irritant. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
op school zit ik ook altijd op de grond, zit gewoon fijner en heb ik minder snel pijn, en de bankjes zijn altijd bezet en blijveh staan lukt me dan niet dan ga ik wiebelen enzo.
en ja ik zit ook in de stad op de grond, niet op t station ofzo, maar als ik lang moet w88 in een winkel dan wel, ziet er misschien stom uit, maar heb dan gewoon pijn en moet ik zitten annders slaap ik die nacht niet vd pijn. maar de meeste doen t denk ik omdat t gewoon fijn zit, en voor t bankje kun je ook iedereen zien vaak zit ik als enigste op de grond mja zit fijn
||
Citaat:
ik denmk dat er meer 'gewone' mensen blowen hoor
|
![]() |
|
|