![]() |
Waarom ziiten altos/skaters altijd op de grond??
in de stad,op school overal zitten altos/skaters op de grond
terwijl er altijd voldoende ruimte is om gewoon te zitten waarom doen ze dit?is het afzetten tegen de maatschappij? is het omdat hun broek groot genoeg is dat ze hem kunnen opvouwen tot poef ? WAAROM? |
Omdat ze het stoer vinden?
|
Omdat dat lekker zit!! kzit liever op de grond dan op een bankje oid.
|
afzetten tegen de maatschappij denk ik of om te laten zien dat ze alto zijn
|
Buiten in de zon voor de school als het zomer is. Niet slecht hoor, dat klinkt mij beter in de oren dan in een snoeihete kantine te gaan zitten.
Maar in de winter vind ik het niets, dan is de grond alleen maar koud. |
zitmeubels zijn niet hip daarom (denk ik)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat ze stoer willen zijn, alhoewel ze meestal alleen maar irritant in de weg zitten (o.a. op de trap (n) ).
|
Citaat:
en binnen is de grond niet nat... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel alto's (n) (n) (n)
|
Citaat:
|
Omdat op de grond zitten gewoon leuk is. en het zit goed.
|
Omdat ze dan beter in staat zijn om hun verdovende middelen te gebruiken.
|
gewoon omdat ze zitten waar er plaats is
|
Citaat:
|
Citaat:
Neej,... jij hoort geejn dingen te zeggen waarmee ik het eens ben...! |
Omdat ze daar thuishoren
:p |
misschien is te lang blijven staan te vermoeiend :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omdat alle bankjes door vieze kapitalistische mainstream mensen ZONDER che guevara shirt zijn gemaakt/neergezet
:eek: daar wil je toch niet op zitten als alto |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het soms verboden om op de grond te zitten,... voor zover ik het wete niet,.. en het zou dan tog een vorodeel voor jullie moetenzijn,.. als jullie zograag op een bankje zitten,.. en wij niejt,... dan hebben julliej weer meer kans op een bankje te kunnen zitten,... onze hele klas zit BTW op de grond,... op een paar kneuzen na...
|
Citaat:
Ik zit zelf alleen op de grond als de grond droog is, niet koud, of als iedereen op de grond zit waardoor het zitten op een stoel nutteloos zou zijn. |
Citaat:
en nee het is niet verboden maar: HET ZOU VERBOOOOOWDEN MOETEN WORDEN |
Ik ben een rasechte alto, en ik zit nooit op de grond.
|
Citaat:
En het is niet fijn want al die gasten zitten dan in de weg, op de trap enzo en dan moet je over ze heen stappen enzo en dat is irritant. |
Citaat:
|
Dichter bij de 'aarde' :rolleyes:
|
Omdat stoeltjes en banken het symbool van het kapitalisme zijn. Gemaakt door uitzuigende kapitalistische bedrijven als ikea. Daar ga je niet op zitten! Je gaat op de grond zitten, het liefst een felrode.
Leve het communisme. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alto = alternatief
De 'normale' mensen zitten op stoelen, dus alto's willen wat anders en zitten dus op de grond. :p |
Citaat:
|
Recalcitrant gedrag,
|
Citaat:
|
Op de grond kan je makkelijker een kring maken en dus makkelijker de joint doorpasen. Da's het hele idee erachter, denk ik. :p
Verder maakt het me geen fuck uit waar ik zit, mensen zitten toch ook in het gras? |
ik als 'alto zijnde zit op de grond omdat er lang niet altijd een stoel, bankje of iets dergelijks in de buurt is
Citaat:
|
tja een stoel is ook zo gewoon :rolleyes:
|
op een bank moet je allemaal op een rijtje zitten, dan zie je alleen degene naast je, in een rondje zie je iedereen.
|
Het boeit me eigenlijk niet zoveel, zolang ze maar niet in de weg zitten.
|
op school zit ik ook altijd op de grond, zit gewoon fijner en heb ik minder snel pijn, en de bankjes zijn altijd bezet en blijveh staan lukt me dan niet dan ga ik wiebelen enzo.
en ja ik zit ook in de stad op de grond, niet op t station ofzo, maar als ik lang moet w88 in een winkel dan wel, ziet er misschien stom uit, maar heb dan gewoon pijn en moet ik zitten annders slaap ik die nacht niet vd pijn. maar de meeste doen t denk ik omdat t gewoon fijn zit, en voor t bankje kun je ook iedereen zien vaak zit ik als enigste op de grond mja zit fijn |
ik zit ook zo vaak op de grond, als nietalto, meestal omdat er geen bankjes in de buurt zijn, of omdat die niet lekker zitten
|
Altoos!
|
Citaat:
ik denmk dat er meer 'gewone' mensen blowen hoor |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40. |