Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   zit mijn haar nog wel goed? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=736727)

Toet0r 01-02-2004 16:53

ik doe sochtends een borstel door mn haar en dan een staart oid in..
als t geregent heeft enik zie toevallig een borstel liggen kam ik et soms wel ff maar t kan me niet zoveel schelen.
alleen als ik een feestje heb of uit ga besteed ik dr wel meer aandacht aan.

ssjpan 01-02-2004 17:08

Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, doe meestal gewoon een staart in, en ik ren echt niet meteen naar de wc als ik door de regen naar school moet.

Stevill 01-02-2004 20:23

@ chicks, biecht op: wie van jullie heeft er weleens zo'n hippe Tmf kuif?

Elister 01-02-2004 20:36

Bij mij is het handig als het regent, krijg ik nog meer krullen (y)

Eaglewing 03-02-2004 18:30

's ochtends was ik het altijd; dan gel erin. Voordat mn haar zit zoals ik dat wil is het al rond het middaguur :mad: Maarja iedere ochtend föhnen... Als het regent neem ik altijd een paraplu.

Roos 03-02-2004 19:52

Soms ga ik 't lekker fohnen, wat spulletjes erin en dan voorzichtig naar de uni (uit de wind + regen blijven (y))

Maar als ik geen tijd heb doe ik 't vast, en dan kneed ik het in de bus een beetje met m'n handen.

Ik denk wel eens: zal ik een bus mousse meenemen, maar ik vind 't nogal kansloos, om dan op het toilet je haar te gaan fixen :o

Als het regent baal ik echt, vooral als ik m'n haar helemaal heb gedaan en er dan pas achterkom dat het giet! (n)

japie krekel 03-02-2004 20:47

s'ochtends doe ik er wel ff over om alles goed te doen,maar meestal op de tocht naar school is het dan alweer uit model...so be it
als ik naar de stad ga moet het wel goed zitten,dus als ik de discotheek binnenkom ga ik eersrt even naar de wc om mijn haar te reconstrueren naar zijn oude staat

Laïs 04-02-2004 14:21

Citaat:

Roos schreef op 03-02-2004 @ 20:52:
Soms ga ik 't lekker fohnen, wat spulletjes erin en dan voorzichtig naar de uni (uit de wind + regen blijven (y))

Grr.Uit de wind blijven lukt toch niet. Dus dan zit mijn haar maar niet.

Firefly 04-02-2004 14:40

's ochtends ben ik meestal te laat wakker om mijn haar fatsoenlijk te doen, dus ik doe het meestal de avond ervoor als ik heb gedouched, dan hoef ik er 's ochtends niet meer zo veel tijd aan te besteden. Als het regent oid ga ik wel even naar de wc om mijn haar en make-up te checken, maar meestal kan ik daar dan toch weinig aan veranderen.

Fortisi 04-02-2004 15:08

Ik haal er 's ochtends een borstel doorheen, en dan een vlecht/staart/los/haarbandje in, hangt van de wind af.
als het regent kan er weinig verkloot worden, alleen als het waait komen er knopen in, maar dan borstel ik die gewoon met m'n handen eruit, ik ga niet apart naar de wc, ik kijk gewoon in ruiten etc.

cha0s 04-02-2004 18:08

vaak lag m'n kam plat
dan zette ik 'm es een keer omhoog en bleef ie meteen 5 a 6 dagen staan.
dan stond ik 's ochtends op, stond ie nog goed... en dan elke 2 dagen ff bij spuiten met lak.
juh.

nu:
kaal.

Nanaki 04-02-2004 22:28

Ha, en daarom heb ik dus lang haar. Geen gezeik meer mee nu.

Elektro M.J. 05-02-2004 10:41

mwah, ik doe er niet veel aan eigenlijk, kam het ook nooit, alleen na het douchen. en verder haat ik gel/haarspullen.

Baracuda 05-02-2004 20:00

Citaat:

ViTa schreef op 05-02-2004 @ 11:41:
mwah, ik doe er niet veel aan eigenlijk, kam het ook nooit, alleen na het douchen. en verder haat ik gel/haarspullen.

Faery 05-02-2004 20:11

Als m'n haar los gaat wapper ik er even stoer mee en doe het weer in een staart. Poeh.

slender_fungus 05-02-2004 20:24

ik heb nooit zoveel zin om mn haar te doen.
doe het meestal als ik me verveel en dan blijft het gewoon een paar dagen zo staan.
of een invlecht, die laat ik meestal ook een paar dage zitten. mssn vergeet ik daarom soms mn haar te kammen :o
en als het geregent heeft, maak ik daar nooit zo'n punt van.

annetjuh 05-02-2004 20:38

maar haar zit altijd.
na wat ik er kwa prut in smeer.
blijft het wel zitten met een beetje wind
en als het regent laat ik het opdrogen
en dan met natte handen erdoorheen en het zit gewoon weer perfect.

Gadje 05-02-2004 21:00

toen ik nog gewoon haar had, zat t wel maar toen t een beetje was gegroeid zat t voor geen meter--->in een staartje
en nu ik dreads heb zit t wel weer leuk, alleen uitgroei bijwerken heb ik nooit zin in.

MeSamantha 07-02-2004 14:31

ik heb mijn haar net afgeknipt, ik hoef er nu niet zo veel aan te doen. Soms kijk ik of het nog zit, maar sta niet lang te kijken ofzo.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55.