Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2004, 18:17
Verwijderd
zit jij 's ochtends uren voor de spiegel om je haar goed te doen? En wat doe je als er regen is? Pak je een paraplu? Blijf je binnen of ga je gewoon naar buiten als het moet? En wat als je kapsel uit model gewaaid is, ga je dan op je werk of school naar de wc om je haar weer goed te doen? Of kan het je niets schelen en laat je het lekker zitten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2004, 18:18
Otis
Otis is offline
mijn helm-look is heel makkelijk, ik spring uit bed en het zit goed.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 18:22
Verwijderd
Ik zet mn hanekam tegenwoordig echt niet meer elke dag omhoog, alleen naar feesten, concerten en andere sociale gelegenheden.
Anders draag ik een petje of een muts. En ja als het regent is dat geen probleem want dat heeft geen effect op mn kam

Ik lach me altijd rot om die mensen die ergens aankomen als het heeft geregend en meteen doorgaan naar de plee om hun haar te doen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 18:24
Verwijderd
helaas kan ik nu meestal niet veel met mijn haar doen ivm een helm die ik meestal op moet om school te bereiken
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 18:25
Verwijderd
te vaak mn truckers cap op de laatste tijd
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 18:28
Nuck
Nuck is offline
Ik ben 's ochtends wel vrij lang bezig met m'n haar ja, maar als het me niet zint, wordt het gewoon een rommelknotje. Oftewel ik ga vaak naar buiten met een rommelknotje.
Oud 31-01-2004, 18:30
Verwijderd
Ik kam 's morgens mn haar, en daar blijft het meestal bij.. behalve als ik nog uitga ofzo, dan borstel ik wel nog een keer als het hard regent neem ik wel een paraplu mee, beetje regen niet. Het gaat ook meer om mn kleren dan om mn haar, want de hele dag een doorweekte broek aan hebben is niet fijn.. en als het hard waait, dan zit mn haar gewoon verwaaid, want zonder borstel kan ik er verder toch niets aan doen. En ik ga niet overal een borstel mee naar toe nemen en dan op wc's mn haar kammen..
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 18:30
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
als het regent doe ik mn haar niet, dan doe ik t op school. als het uit model gewaaid is doe ik het goed op school.

ik ben 's ochtends zo'n 5min bezig met mn haar, k ben te lui om er langer aan te werken
Oud 31-01-2004, 18:34
June bug
June bug is offline
Ik heb t meestal of vast of los... Als t los zit en t zit niet dan doe ik t vast.. (= gwn in een staartje), en als t vast zit zit t altijd wel oke, dus
Oud 31-01-2004, 18:35
feline
feline is offline
Ik besteed heel weinig aandacht aan mijn haar. Maar ik heb dan ook niet echt een interessant kapsel die goed moet zitten. Mijn haar zit meestal suf in een staart, knotje of klem.
Oud 31-01-2004, 18:36
Verwijderd
's ochtends besteed ik best wel veel tijd om mijn haar goed te doen... föhnen, wax, lak... maar mijn haar is zo stijl dat het altijd gaat springen... 's ochtens doe ik het goed, maar als het eenmaal slecht zit dan laat ik het maar, want dan wil het ook niet meer goed zitten
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 18:37
Verwijderd
Als ik naar school ga, heb ik m'n haar eigenlijk altijd vast: in een knotje of een staart. Dat kost 's morgens niet zo heel veel moeite en als het wat slechter weer is, hoef ik geen uren in de wc door te brengen om het weer goed te doen Ik ga gewoon naar buiten als ik naar buiten moet, en het maakt me ook echt niet uit als m'n haar nat wordt door de regen. Alleen als het echt compleet verwaaid is, doe ik het wel even snel overnieuw
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 18:42
*Special:K*
*Special:K* is offline
ik pleur er wat wax in (ik kam het eerlijk gezegt nooit maargoed) en ik vind het wel goed.
Oud 31-01-2004, 18:45
Verwijderd
Als ik geen zin heb om mijn haar te doen, zet ik gewoon een heel modieuze muts op.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 18:49
vixen
vixen is offline
Ik kan best naar buiten als mn haar niet zit, maar als ik naar school moet ofzo dan zorg k echt wel dat het goed zit. Alleen om nou altijd een kam en haarlak mee te slepen, nee, daar heb ik geen zin in.
Oud 31-01-2004, 18:54
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik ben 's ochtends wel lang bezig met m'n haar. Mijn haar wordt snel pluizig, dus het is echt een ramp als het regent en ik naar buiten moet. Ik doe m'n haar dan in een staartje of knotje.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 18:59
phensicske
phensicske is offline
Dreads zijn dan wel gemakkelijk op dat vlak.

Gewoon ff goedschudden of zo.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 19:10
Verwijderd
Uiteraard kammen en een beetje anti pluis spul erdoorheen.

Als het regent, hetzelfde. Als het erg regent, neem ik een paraplu mee, of ga ik met de bus ipv fietsen. Als het een beetje regent, ga ik gewoon naar buiten, jammer dan.

Ik ben niet zo iemand die elk uur naar de wc gaat om haar make up en haar bij te werken, dus nee.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 19:12
Skyrise
Skyrise is offline
et zit altijd goed! althans... sochtends ff douchen, en klaar is kees....

maarja... dan is er ook niets meer aan te redden natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 19:15
Verwijderd
Hmm, als ik 's ochtends wakker word snap ik absoluut niet dat ik het nog enigzins kan ombouwen, eerst douchen en wassen.

Ik heb vanmijzelf heel erg veel krullen, maar na het douchen gaat er eerst got2b glued in voor de hardheid, daarna gebruik ik L'Oreal Freeze in voor het stijlen en omdat dat iets prettiger ruikt.

Daarna de handspiegel, om mijn matje recht te krijgen, aangezien ik anders een echte ballenmat krijg [vanwege de krullen], dus daar gaat ook wat gel in. En een beetje de korte bakkebaarden recht houden, en als het hard is, een paar rare sprietjes weg werken..

En als het regent, pak ik gewoon m'n gel erbij
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 19:29
Jones
Citaat:
Ridder schreef op 31-01-2004 @ 20:15:
Hmm, als ik 's ochtends wakker word snap ik absoluut niet dat ik het nog enigzins kan ombouwen, eerst douchen en wassen.

Ik heb vanmijzelf heel erg veel krullen, maar na het douchen gaat er eerst got2b glued in voor de hardheid, daarna gebruik ik L'Oreal Freeze in voor het stijlen en omdat dat iets prettiger ruikt.

Daarna de handspiegel, om mijn matje recht te krijgen, aangezien ik anders een echte ballenmat krijg [vanwege de krullen], dus daar gaat ook wat gel in. En een beetje de korte bakkebaarden recht houden, en als het hard is, een paar rare sprietjes weg werken..

En als het regent, pak ik gewoon m'n gel erbij
Sjezus.. neem dan gewoon lekker een kapsel waar je haar wel kan krullen?

Ik douche iedere ochtend en daarna kan ik makkelijk m'n haar doen. Dat kost me dan ook maar 1 minuut ofzo. Als het nat word doordat het regent zit het iets minder maar dan ga ik echt niet weer de WC in duiken om het daar weer goed te doen..

gefeliciteerd..
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 19:38
Verwijderd
mijn haar zit meestal wel goed, tot dat ik naar buiten ga. het zakt in door de regen, het waait uit model door de wind

maar als het regent zorg ik dat ik een plu heb of met de auto ga, want zolang m;n haar maar goed zit en ik heb altijd een kam op zak en zit er ook vaak aan om het te 'modelleren' ofzo
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 19:44
ShaHh
ShaHh is offline
Ik heb krullen, en als ik daar nix mee doe heb ik echt zon bos springhaar, dus ik zorg dat het niet nat word, heb altijd wax in, en altijd vast, gewoon simpel opgestoken knot of staart, is simpel overnieuw te doen op school
Oud 31-01-2004, 19:44
lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
k heb mn haar altijd los hangen en het zit vaak redelijk goed, alsik ga fietsen en alsut regent doe ik het in een staart, anders gaatut altijd zo raar pluizen.
Oud 31-01-2004, 19:46
Verwijderd
ls ik er zin in heb kan ik er wel wat tijd aan besteden, maar meestal doe ik snel een haarband in ofzo. Vooral als er harde wind staat of het regent, dan is het nutteloos om het helemaal in model te gaan fohnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2004, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Tarantula schreef op 31-01-2004 @ 20:29:
Sjezus.. neem dan gewoon lekker een kapsel waar je haar wel kan krullen?
Nee, vind ik niet mooi

Citaat:
gefeliciteerd..
Dank
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 19:58
Marshall
Marshall is offline
iedere ochtend douchen, dan wax en dan gel .... als het waait of regent heb ik sowieso al een shitty ochtend maar goed, leve de paraplu en de wc's op school

...ja ik ben erg
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 20:49
Verwijderd
Ik heb nu een erg kort kapsel, dus beetje gel erin en klaar. En als het regent pak ik de paraplu.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 20:52
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 31-01-2004 @ 20:12:
et zit altijd goed! althans... sochtends ff douchen, en klaar is kees....

[afbeelding]

maarja... dan is er ook niets meer aan te redden natuurlijk
Precies, heb ook krullen, wat langer dan de jouwe, en 's ochtends gewoon na het douchen niks doen. Makkelijk toch?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 20:59
Verwijderd
tja, ben vrij gesteld op mijn kapsel, altijd tijdje bezig om het in model te krijgen, maar is echt een hel de laatste tijd, lijk op n soort schaap dus grijp erg snel naar een van mn petjes
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 21:28
Fainne
Fainne is offline
Ik ben eigenlijk heel ijdel als het over mijn haar gaat, het is mijn zwakke punt

Ik heb krullen van mezelf, maar elke dag word het wat stijler en wat meer uit model dus moet ik het eigenlijk elke morgend nat maken, en dan zo'n beetje 'opkloppen' en mee in het rond zwieren en dan heb ik weer veel krullen
Is heel slecht voor mijn hoofdhuid, ik weet het

Ik moet echt dringend naar de kapsel om m'n haar in een model te laten knippen want als het los is staat het echt niet.

Als het waait is het heel erg, dan pluist het en staat het recht omhoog (niet te zware) regen is geen ramp; als ik er niet aankom is mijn haar als het weer droog is hetzelfde als ervoor.

Maar ik ga ook niet lopen zeulen met haarproducten, gebruik ook nooit gel ofzo. check alleen maar in de vlugte of het ermee door kan.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 21:34
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 31-01-2004 @ 21:59:
tja, ben vrij gesteld op mijn kapsel, altijd tijdje bezig om het in model te krijgen, maar is echt een hel de laatste tijd, lijk op n soort schaap dus grijp erg snel naar een van mn petjes
Hehe, ik loop erbij als een idioot, met achter zo'n hinderlijk matje. Maar dat interesseert me eigelijk geen moer.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 21:34
Silver rain
Silver rain is offline
Ik ben niet meer dan 5 minuten bezig haar kammen en in een staart binden. Als het regent en ik kom op school (bezopen) dan wring ik m'n haar uit maar ga niet naar de wc's om het weer helemaal goed te doen ofzo. Maakt me niet uit
Oud 01-02-2004, 00:17
Stevill
Stevill is offline
Sinds ik hardcore aan mijn lichaam aan het werken ben gegaan heb ik me gelijk maar de BB look aangemeten dus dat is moeilijk om uit model te krijgen
Oud 01-02-2004, 01:04
Bobby James
Bobby James is offline
Mijn haar zit altijd.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 02:29
Avelon
Avelon is offline
nou is het een beetje te kort om er iets aan te doen
maar bij weer en wind trotseer ik het in eerste instantie wel
toch moet ik eerst langs het toilet voor ik me publieklijk toon
Oud 01-02-2004, 03:00
Verwijderd
Het wil nooit zitten.
Ik ben d'r veel te lang mee bezig maar het zit altijd kut
Makkelijk.
En ik ontwijk nadat ik het huis uit ben alle spiegels stelselmatig.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 10:16
Quantes
Quantes is offline
ik maak me daar nooit zo druk over. als hte helemaal verzopen is, dan wring ik het een btje uit, maar ik ben dar geen uren mee ezig. sochtends ook maar 5-10 minuten.
Oud 01-02-2004, 11:33
YellowLight
YellowLight is offline
hmz, 'sochtend ongeveer 10 minuutjes

en als ik op school kom mn verwaaide pony weer een btje plat stampen.

en dat wast .

(maar op school kijk ik natuurlijk wel altijd heel stiekem in de spiegel of mn haar nog zit )
Oud 01-02-2004, 11:49
Gwen.
Gwen. is offline
Ik heb momenteel een pony die op mijn wenkbrauwen hangt en dat is dus heel, heel onhandig in de regen en wind. Ik moet eigenlijk zo'n draadloos stylgeval hebben zodat ik overal waar ik binnenstap mijn pony weer in model moet doen.
Als ik 's ochtends geen zin heb om hem te fohnen doe ik gewoon mijn diadeem in wat ook goed staat.
Soms draag ik buiten een baretje of truckerpet (maar als je die weer afzet is je haar echt een ramp). Ik heb ook zo'n gigantische dreadmuts waar al mijn haar onderpast, dan wordt het noch nat en ik kan het gewoon in een staart of opgestoken laten zitten.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 12:19
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik haal er een kam doorheen en klaar... kan me meestal niet erg veel schelen. Zit het verwaait dan doe ik me staart opnieuw in.. doe er niet zo moeilijk over.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 12:54
nps
nps is offline
haha er slaapt nu iemand bij mij die zijn pot gel echt overal mee naartoe neemt
Oud 01-02-2004, 13:05
Susanne
Susanne is offline
Ik ben wel makkelijk eigenlijk, was smorgens m'n haar met een soort van gelshampoo van gliss kur, heel fijn spul is dat.. dan is het een half uurtje later wel droog, vervolgens draai ik er gewoon een hoge rommelig staartje in. en natuurlijk zit het dan altijd heel geil
Oud 01-02-2004, 13:42
El Kim
El Kim is offline
Aangezien mijn haar nooit goed zit, neem ik niet eens meer de moeite om te proberen het in model te brengen
Oud 01-02-2004, 13:46
sorry
sorry is offline
mijn haar zit altijd goed
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 13:47
Synonym
Synonym is offline
Meestal maak ik er maar een staartje van, omdat ik anders m'n haar op school alweer in model moet doen en heb daar geen zin in. Wel saai, maarja. Ik heb nu echt zo'n rotlengte qua haar, dus.
Oud 01-02-2004, 14:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vin dat mijn haar juist beter zit als het is verwaaid, dus mij maakt het vrij weinig uit.
Oud 01-02-2004, 14:43
Laïs
Laïs is offline
Als ik op sta : nee, als ik er dan water op druppel : ja. als het er nog niet uitziet,in een staart.
als het pas gewassen is :
Oud 01-02-2004, 15:24
Verwijderd
mijn haar zit meestal aan het begin van de dag de eerste vijf minuten goed en daarna zakt het in. mja. boeit niet zo eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 16:32
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Als het heeft geregend ga ik daarna sowieso kijken of mn make up niet op mn wangen zit, dus dan kan ik meteen even mn kapsel checken.
Aan het eind van de dag erachter komen dat je haar heel erg kut zat is net zo erg als merken dat je de hele dag spinazie tussen je voortanden had zitten.
Reageren

Regels voor berichten