Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn haar zit meestal wel goed, tot dat ik naar buiten ga. het zakt in door de regen, het waait uit model door de wind
![]() maar als het regent zorg ik dat ik een plu heb of met de auto ga, want zolang m;n haar maar goed zit en ik heb altijd een kam op zak en zit er ook vaak aan om het te 'modelleren' ofzo ![]() |
![]() |
|
Ik heb krullen, en als ik daar nix mee doe heb ik echt zon bos springhaar, dus ik zorg dat het niet nat word, heb altijd wax in, en altijd vast, gewoon simpel opgestoken knot of staart, is simpel overnieuw te doen op school
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben eigenlijk heel ijdel als het over mijn haar gaat, het is mijn zwakke punt
![]() Ik heb krullen van mezelf, maar elke dag word het wat stijler en wat meer uit model dus moet ik het eigenlijk elke morgend nat maken, en dan zo'n beetje 'opkloppen' en mee in het rond zwieren en dan heb ik weer veel krullen ![]() Is heel slecht voor mijn hoofdhuid, ik weet het Ik moet echt dringend naar de kapsel om m'n haar in een model te laten knippen want als het los is staat het echt niet. Als het waait is het heel erg, dan pluist het en staat het recht omhoog ![]() Maar ik ga ook niet lopen zeulen met haarproducten, gebruik ook nooit gel ofzo. check alleen maar in de vlugte of het ermee door kan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben niet meer dan 5 minuten bezig haar kammen en in een staart binden. Als het regent en ik kom op school (bezopen) dan wring ik m'n haar uit maar ga niet naar de wc's om het weer helemaal goed te doen ofzo. Maakt me niet uit
|
Ik heb momenteel een pony die op mijn wenkbrauwen hangt en dat is dus heel, heel onhandig in de regen en wind. Ik moet eigenlijk zo'n draadloos stylgeval hebben zodat ik overal waar ik binnenstap mijn pony weer in model moet doen.
Als ik 's ochtends geen zin heb om hem te fohnen doe ik gewoon mijn diadeem in wat ook goed staat. Soms draag ik buiten een baretje of truckerpet (maar als je die weer afzet is je haar echt een ramp). Ik heb ook zo'n gigantische dreadmuts waar al mijn haar onderpast, dan wordt het noch nat en ik kan het gewoon in een staart of opgestoken laten zitten. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben wel makkelijk eigenlijk, was smorgens m'n haar met een soort van gelshampoo van gliss kur, heel fijn spul is dat.. dan is het een half uurtje later wel droog, vervolgens draai ik er gewoon een hoge rommelig staartje in. en natuurlijk zit het dan altijd heel geil
![]()
|
Als het heeft geregend ga ik daarna sowieso kijken of mn make up niet op mn wangen zit, dus dan kan ik meteen even mn kapsel checken.
Aan het eind van de dag erachter komen dat je haar heel erg kut zat is net zo erg als merken dat je de hele dag spinazie tussen je voortanden had zitten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik verlang nog steeds Rockin19 | 28 | 15-02-2010 17:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Spiegelmomenten Kimthy | 40 | 20-11-2008 21:13 | |
Verhalen & Gedichten |