![]() |
Citaat:
nee mar m'n pappie en m'n mammie wel en als ik niet zou afwassen strijken huis opruimen honden uitlaten konden zij minder werken. dus ik draag wel bij aan ons vremogen ja :cool: |
Stel dus dat:
1. Vast is gesteld dat er spullen zijn gestolen. 2. De gestolen spullen zijn gelocaliseerd. 3. En is vastgesteld dat het de gestolen spullen zijn. Wat moet de politie dan doen? |
Citaat:
|
de poliete weet gewoon niet belang rijk wat belangrijk is en doen daarom de taken die zij zelf het makkelijks aan kunnen en durven echt niet meer een woonwagen kamp op gewoon zielig en dan maar klagen dat ze geen respect meer hebben en terecht
|
Citaat:
Bij voetbalrellen heb je toch ook agenten die ze aanpakken? |
Citaat:
Je lijkt FA wel... |
Citaat:
b) ik zeg toch niet dat ik de eerste beste agent op zijn neus sla, dus jouw vergelijking slaat werkelijk nergens op. |
Citaat:
Als ik elke keer tien cent zou krijgen wanneer Internet Tough Guys zoals jij zoiets zeggen.... |
Citaat:
|
Citaat:
Doe maar salmiakballen, colaflesjes en framboosjes. |
Citaat:
|
Citaat:
ITG! nieuwe term :P. Maargoed, het daadwerkelijk handelen na zo'n flinke kreet is een tweede. Toch zijn er gevallen waarbij mensne hun hele hebben en houden wordt gejat, ze weten wie het heeft gejat en waar het is... maar ze zullen het zelf moeten gaan halen. In zo'n geval ga ik het zelf halen (en dan gaat et niet om dat ze mn fiets of mn auto jatten, nee dan zou et gaan omdat ze mn hele huis jatten ofzo (theoretisch dan)) (en NEE ik ga zelf niet in een huis op wielen wonen, ben je nou helemaal belazerd!) |
Pieter Storms en Willibrord Frequin kunnen niet wachten om jou zaak in behandeling te nemen.
|
ff geen onzin.
De politie is er om dat soort spullen terug te geven aan de eigenaar en de dieven te straffen. Hopen maar dat ze nog in actie komen. |
Ik wacht nog ff af....., misschien gebeurt er nog wat.
Helaas gaat et waarschijnlijk niet snel genoeg voor mij personally, (in de zin dat ik ze snel nodig heb). Mwah, kan natuurlijk ook naar dat woonwagenkamp gaan en zeggen: "Ik heb dit en dit nodig, en ik vernomen dat u die spullen heeft staan :) kan ik daar even gebruik van maken?" :D |
Teun? Chill!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44. |