Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2004, 19:51
Skyrise
Skyrise is offline
Onlangs is er een partij spullen gestolen (die ik liever anoniem houdt) die mij zeer na het hart liggen. De spullen waren niet verzekerbaar en tonnen in euro's.
Ik kan nu geen gebruik maken van die spullen (die overigens van een instelling waren, niet van mij) dus vandaar mijn directe woede.

De spullen zijn gelocaliseerd bij een woonwagenkamp (waarvan ik ook de locatie om veiligheidsredenen anoniem wil houden).
Politie is ingelicht, maar durft niets te doen.
De instelling waarvan de spullen waren is inmiddels failliet.

Als ik IETS met Justitie, Politie of het Leger te maken had... OF zelf werkzaam zou zijn bij die instelling was ik het DESNOODS met een tank, machinegeweer, handgranaten en gifgas die spullen komen halen in dat woonwagenkamp...

we leven toch verdomme niet in een VRIJSTAAT of wel?!?!

ALLEMAAL zeiken we hard over criminaliteit, probleemjongeren en veiligheid, maar de hele regering doet verdomme geen ene reet!!!

Dit zou voor mij persoonlijk een verklaring geweest zijn om het eigen recht in de hand te nemen: en ik roep hierbij ook ieder slachtoffer op om het recht DESNOODS in eigen hand te nemen als de overheid OOK bij JOU niets doet!

Verantwoordelijkheid bij de burger!

of laat je ook liever over je heen walsen......?

Laatst gewijzigd op 07-02-2004 om 21:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2004, 19:55
JantjePietje
JantjePietje is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 07-02-2004 @ 20:51:

of laat je ook liever over je heen walsen......?
Ik schop ze in elkaar en hou ze in het gareel. Ik kijk neer op ze, spuug ze, wurg ze, sla ze.. en ik zal je 1 ding zeggen? Het werkt nog ook en dat is hun manier. Probeer je iets anders en je zult falen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 19:56
Verwijderd
Je kan gerust stellen dat de politie bar slecht is in dit land en bar weinig doet
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 20:03
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 07-02-2004 @ 20:55:
Ik schop ze in elkaar en hou ze in het gareel. Ik kijk neer op ze, spuug ze, wurg ze, sla ze.. en ik zal je 1 ding zeggen? Het werkt nog ook en dat is hun manier. Probeer je iets anders en je zult falen.
de mensen daar hebben dus de wapens thuis klaar liggen... dus dat in elkaar schoppen zal niet genoeg zijn. Maar ik ben blij dat je je eigen verantwoordelijkheid neemt: Liever te hard dan te zacht, als je ooit wordt aangeklaagd voor mishandeling en geweldpleging tegen hen: stuur me een pm, en ik zal mijn donatie overmaken!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 20:05
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 07-02-2004 @ 21:03:
Maar ik ben blij dat je je eigen verantwoordelijkheid neemt: Liever te hard dan te zacht, als je ooit wordt aangeklaagd voor mishandeling en geweldpleging tegen hen: stuur me een pm, en ik zal mijn donatie overmaken!
misschien is het een idee om een landelijk donatie systeem op te zetten waar "goede burgers" (zoals die AH medewerkers die een dief hadden geslagen en waar Prins Bernard de boete van betaalde) hun steun van kunnen krijgen.
Ook georganiseerde "platbrandingsacties" zoals vroeger in de middeleeuwen werden ondernomen tegen dit soort uitschot zijn in mijn mening een goed alternatief, daar waar de rechtsstaat tekort schiet.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 20:07
Verwijderd
Nu begin je toch echt door te slaan
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 20:08
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-02-2004 @ 21:07:
Nu begin je toch echt door te slaan
Ja, joh? Heb je dat nu al door?

Ik neem de moeite niet meer om erop in te gaan.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 20:10
Skyrise
Skyrise is offline
Als het jou spullen waren Galouises (stel je hebt een eigen bedrijf) wat had je dan gedaan?

Even eerlijk: je hele leven (alles wat je hebt opgebouwd) is in een keer weg; staat bij een stel asociale mongolen; het uitschot van de Nederlandse samenleving: waar zelfs de politie niets meer aan doet.....

Ik had het niet gepikt
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 07-02-2004 @ 21:10:
Als het jou spullen waren Galouises (stel je hebt een eigen bedrijf) wat had je dan gedaan?

Even eerlijk: je hele leven (alles wat je hebt opgebouwd) is in een keer weg; staat bij een stel asociale mongolen; het uitschot van de Nederlandse samenleving: waar zelfs de politie niets meer aan doet.....

Ik had het niet gepikt
niet alle woonwagen bewoners is uitschot........

Maar waarom ga je er dan niet op af, met dezelfde wapens als jij denkt dat zij hebben????
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 07-02-2004 @ 21:10:

Ik had het niet gepikt
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat ik zou doen als de politie dat tegen me zou zeggen. Waarschijnelijk de connecties van pappie laten werken

Of de media inschakelen
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 20:16
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 07-02-2004 @ 21:12:
niet alle woonwagen bewoners is uitschot........

Maar waarom ga je er dan niet op af, met dezelfde wapens als jij denkt dat zij hebben????
Ik zeg helemaal niet dat alle woonwagenbewoners uitschot is... alsjeblieft dat is helemaaaaaal niet ter discussie... heel veel zijn mensen, lekker gezellig!

Maar deze figuren dus niet, en ze schijnen in een vrijstaat te leven daar, MIDDEN IN NEDERLAND... daar waar de wet niet geldt.

Het zijn niet mijn spullen; een van de drempels waarom ik mijzelf niet geroepen voel in te grijpen,... maar als het mijn spullen waren geweest, was ik GRAAAG 10 jaar de bak ingedraaid voor ZEER ZWARE MISHANDELING van die figuren die met de tengels aan mijn dingen hadden gezeten.

tenzij ze ze gewoon terug hadden gegeven... maargoed, uit mijn eerste post blijkt wel dat we hier met beesten te maken hebben in plaats met menselijke wezens.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 20:18
Verwijderd
Gaat het bij die spullen toevallig om studio apparatuur
Met citaat reageren
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-02-2004 @ 21:14:
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat ik zou doen als de politie dat tegen me zou zeggen. Waarschijnelijk de connecties van pappie laten werken

Of de media inschakelen
ja inderdaad... Media is in dit geval nog een middel dat zou kunnen worden toegepast speelde ook zeker nog rond in mijn hoofd. (Het adres van Minister Donner staat al in mijn agenda.. toevallig ooit is nodig gehad voor een andere opdracht)...

Gewoon dreigen aan het politiebureau dat als ze NIETS doen dat je met de hele zooi naar de media toestapt, opzich werkt dat wel tegenwoordig, zeker als je je goed indekt met juristen die precies weten waar de politie in de fout is gegaan.. zo kan je met alle media-aandacht voor veiligheid misschien wel het ontslag van de politiecommandant voor elkaar krijgen.
Met citaat reageren
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-02-2004 @ 21:18:
Gaat het bij die spullen toevallig om studio apparatuur
studio apparatuur

camera's en mengtafels enzo?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 20:53
Skyrise
Skyrise is offline
De aanpak van Politie en Justitie is ook veranderd na de harde woorden van Pim Fortuyn (of dat goed of fout was is hier niet ter discussie, maar puur om de macht van de media/politiek te illustreren en de wisselwerking daartussen).

Wat dat betreft is het te betreuren dat een schreeuwlelijk zoals Pim Fortuyn (waar ik et ook nog is flink niet mee eens was) nu niet meer in ons midden is.

Misschien moet ik TOCH maar op Peter R de Vries stemmen ??
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 21:17
Martian
Martian is offline
Ik had de plaatselijke krant gebeld, zoals het Utrechts Nieuwsblad (als het in Utrecht was, wat ik niet weet). Ik vind het wel een beetje een vaag verhaal, overigens .

Maar dat woonwagenbewoners voor een zeer groot deel ongestoord hun gang kunnen gaan en vaak criminele activiteiten hebben, kan niet ontkend worden...
Oud 07-02-2004, 21:21
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Martian schreef op 07-02-2004 @ 22:17:
Maar dat woonwagenbewoners voor een zeer groot deel ongestoord hun gang kunnen gaan en vaak criminele activiteiten hebben, kan niet ontkend worden...
Het gaat echt niet over die woonwagenbewoners: nee het gaat om het feit dat er Nederlanders zijn die blijkbaar NIET onder de wet vallen...

Mooie zaak is dat, waarom zou ik me dan wel aan de wet houden?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 21:22
Verwijderd
Ik dacht dat jij SP er was? Dit klinkt wel heel erg LPF'erig.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 21:23
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-02-2004 @ 22:22:
Ik dacht dat jij SP er was? Dit klinkt wel heel erg LPF'erig.
Ja, twee kanten ja, mijn SP kant en mijn extremistische kant die ik niet zo bij een partij uit zou stallen (ook de LPF niet dus).
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 21:24
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 07-02-2004 @ 22:23:
Ja, twee kanten ja, mijn SP kant en mijn extremistische kant die ik niet zo bij een partij uit zou stallen (ook de LPF niet dus).
En *jij* beschuldigt *mij* van nazistische trekjes.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 21:27
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 07-02-2004 @ 22:24:
En *jij* beschuldigt *mij* van nazistische trekjes.
JA

(moet ik nog een verklaring geven?)

Ik schaar mij niet achter de etnische zuivering van een bepaald volk omdat enkelingen in dit volk terroristische activiteiten uitvoeren.

Ik schaar mij achter de wereldwijde zuivering van mensen die zich achter bovenstaande stelling scharen. Net zoals de oorlog tegen de nazi's in WO II.

ontopic nou!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 07-02-2004 @ 22:27:
JA

(moet ik nog een verklaring geven?)

Ik schaar mij niet achter de etnische zuivering van een bepaald volk omdat enkelingen in dit volk terroristische activiteiten uitvoeren.

kom op he Skyrise, Israel heeft belachelijk machtvertoon, is weinig flexibel, maar systematisch afslachten van Palestijnen, dat geloof ik ook niet hoor
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 21:32
Spoonie
Spoonie is offline
ik wil niet kut op die woonwagenkampen overkomen maar als ze er invallen doen vinden ze bijna altijd drugs en alles dus er zitten toch een paar typjes tussen.

Wij krijgen ook in woonwagenkamp bijna recht voor de deur en onze hele wijk word ingesloten door een wijk er omheen.
of beter gezegt naar de waarde van m'n huis kan ik fluiten.

maarja wel weer minder belasting betalen he
Oud 07-02-2004, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Spoonie schreef op 07-02-2004 @ 22:32:
ik wil niet kut op die woonwagenkampen overkomen maar als ze er invallen doen vinden ze bijna altijd drugs en alles dus er zitten toch een paar typjes tussen.

Wij krijgen ook in woonwagenkamp bijna recht voor de deur en onze hele wijk word ingesloten door een wijk er omheen.
of beter gezegt naar de waarde van m'n huis kan ik fluiten.

maarja wel weer minder belasting betalen he
Zozo betaal jij al vermogensbelasting.......
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 21:34
Skyrise
Skyrise is offline
Alle Israeli's, Palestijnen, zelfmoordterroristen, onschuldige burgers, radicale Joden, radicale Nederlanders, Antitankgranaten, Loempiaventers en alle andere Israel-gerelateerde figuren:

UW eigen topic : http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=740281

veel plezier!

Hier onder andere meer ruimte voor onze eigen kleine Nederlandse terroristjes die zich niets aantrekken van de wet!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2004, 21:37
Skyrise
Skyrise is offline
@ Spoonie:

Kijk dat ze hun EIGEN criminele praktijken bedrijven is wat mij betreft hun eigen zaak: ze zijn er niet direct anderen mee tot last. Maar diefstal (grootschalig) bedreiging en andere mensonterende praktijken zijn imho verboden bij de wet en dienen aangepakt te worden!

(niet dat drugshandel niet verboden is: maar toch het is wat anders; er worden niet direct mensen door gedupeerd)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 07-02-2004 @ 22:37:
@ Spoonie:

Kijk dat ze hun EIGEN criminele praktijken bedrijven is wat mij betreft hun eigen zaak: ze zijn er niet direct anderen mee tot last. Maar diefstal (grootschalig) bedreiging en andere mensonterende praktijken zijn imho verboden bij de wet en dienen aangepakt te worden!

(niet dat drugshandel niet verboden is: maar toch het is wat anders; er worden niet direct mensen door gedupeerd)

*grijnst om vorige 2 replies*

Maarehh ik denk dat de verschillende verslaafdenzorgers hier toch wel anders over denken
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 21:45
Skyrise
Skyrise is offline
Ja, dat zal best: maar verslaafdenoverlast en een fiets die gejat wordt is iets anders als het stelen van iemands levenswerk of het in dit geval faillisement van een instelling.

The main question: Wat gaat Nederland hier aan doen?

en doen we dat via de regering of moeten we het zelf opknappen?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 22:36
pvm
pvm is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 07-02-2004 @ 22:45:
Ja, dat zal best: maar verslaafdenoverlast en een fiets die gejat wordt is iets anders als het stelen van iemands levenswerk of het in dit geval faillisement van een instelling.

The main question: Wat gaat Nederland hier aan doen?

en doen we dat via de regering of moeten we het zelf opknappen?
Weet je wat ik denk? Dat zolang jij ons eigelijk helemaal niets kunt zeggen over de aard van hetgeen gestolen is, wij maar eens rustig moeten afwachten.

Dingen zijn soms niet voor niets onverzekerbaar. Geen enkele verzekeraar gaat dingen verzekeren als er niet aan bepaalde beveiligingsmaatregelen wordt voldaan zoals een alarminstallatie, goede sloten enz. Dus daarom wil ik wel eens wat meer weten.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 22:44
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
pvm schreef op 07-02-2004 @ 23:36:
*knip*
Lees de eerste post.

En uit jou reactie wil ik graag concluderen dat jij het goed vind dat onverzekerbare spullen (bijvoorbeeld bepaalde onderzoeksapparatuur, of bijvoorbeeld militair materieel) gewoon gejat mogen worden?

Lekker ventje...

Ik zou juist zeggen: spullen die NIET verzekerd kunnen worden mogen NIET gejat worden, crimineel of niet; dat doe je gewoon niet!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 23:01
Fade of Light
Fade of Light is offline
de poltiie doet echt wel iets, anders sla ik de politieagent in kwestie op zijn neus.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 23:05
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 08-02-2004 @ 00:01:
de poltiie doet echt wel iets, anders sla ik de politieagent in kwestie op zijn neus.
hmmmm... hopelijk ja.

Ik heb het wel eens meegemaakt dat een maat van mij met zijn eigen knokploeg zijn gejatte scooter terug moest halen bij een of andere bladmongool een dorpje verder...

gelukkig wel teruggekregen, maar liever dat de politie et doet voor je.. ik ben zelf niet zo goed in op de vuist gaan
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 23:08
pvm
pvm is offline
Citaat:
En uit jou reactie wil ik graag concluderen dat jij het goed vind dat onverzekerbare spullen
Misschien moet je niet iets "willen concluderen" maar gewoon lezen wat er staat. Wat jij concludeert staat er namelijk niet.

Citaat:
Ik zou juist zeggen: spullen die NIET verzekerd kunnen worden mogen NIET gejat worden, crimineel of niet; dat doe je gewoon niet!
Daar ben ik het volledig mee eens.

Ik heb altijd gehamerd op het naleven van de wet en dat doe ik ook nu. Ik keur natuurlijk op geen enkele wijze diefstal (of welk ander misdrijf dan ook) goed.

Er is ook nog iets anders dat van belang is; eigen verantwoordelijkheid. Hoewel een fiets niet gestolen mag worden, laat ik het wel uit m'n hoofd op een fiets in Amsterdam zonder slot achter te laten. Als ik dat doe maak ik het wel erg makkelijk om dat ding te stelen.

Waarom zijn die spullen niet verzekerd? Wilde de verzekeraar het tegen een te hoge premie verzekeren? Wilde de verzekeraar het niet verzekeren omdat de beveiliging slecht was? Dat zijn allemaal vragen die niet beantwoord worden.

Ook ben ik wel benieuwd hoe men erachter is gekomen dat die spullen "zijn gelocaliseerd bij een woonwagenkamp". Kortom, voordat er ook maar een haar op m'n hoofd over denkt om gehoor te geven aan georganiseerde "platbrandingsacties" wil ik eerst nog wel eens wat meer weten.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 23:12
Skyrise
Skyrise is offline
Het gaat hier om spullen die niet verzekerbaar zijn.

Dat wil zeggen dat die spullen gewoon bij geen enkele verzekeraar tegen diefstal te verzekeren zijn.

En hoe ze gelocaliseerd zijn: de spullen zijn (met de naam van de instelling erop) gezien bij het woonwagenkamp.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 23:14
pvm
pvm is offline
Citaat:
Het gaat hier om spullen die niet verzekerbaar zijn.

Dat wil zeggen dat die spullen gewoon bij geen enkele verzekeraar tegen diefstal te verzekeren zijn.
Dat lijkt me een open deur. De vraag is waarom dat het geval was. Wilde de verzekeraar het niet verzekeren omdat de beveiliging slecht was?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 00:04
Joostje
Joostje is offline
Ehm, dude...
Je zegt aan d eene kant dat mensen spullen hebben gestolen, en dat die niet gestrafd zijn. Je vind het kut dat ze niet gestrafd zijn. En jij wilt dus lui in elkaar meppen zonder gestrafd de worden. Juist ja.

Als iedereen zo denkt als jij leven we inderdaad in een vrijstaat.
Oud 08-02-2004, 00:11
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Joostje schreef op 08-02-2004 @ 01:04:
Ehm, dude...
Je zegt aan d eene kant dat mensen spullen hebben gestolen, en dat die niet gestrafd zijn. Je vind het kut dat ze niet gestrafd zijn. En jij wilt dus lui in elkaar meppen zonder gestrafd de worden. Juist ja.

Als iedereen zo denkt als jij leven we inderdaad in een vrijstaat.
Euhm...

ja mensen hebben die spullen gestolen, alleen het is dus (bij de politie ook) bekend waar die spullen staan.

waarom wordt er dan in hemelsnaam niets aan gedaan?!?!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 00:17
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 08-02-2004 @ 01:11:
Euhm...

ja mensen hebben die spullen gestolen, alleen het is dus (bij de politie ook) bekend waar die spullen staan.

geun idee. burgers toestaan elkaar toe te takelen is in ieder geval geen oplossing.
Oud 08-02-2004, 00:20
chris9 tje
chris9 tje is offline
Citaat:
wat zijn de argumenten die de politie daarvoor geeft?
Oud 08-02-2004, 00:46
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
chris9 tje schreef op 08-02-2004 @ 01:20:
wat zijn de argumenten die de politie daarvoor geeft?
dat ga ik is ff uitzoeken, iig is de situatie flink risky (vandaar ook anonimiteit dus )

niet echt de ideale buren die gasten uit het woonwagenkamp iig
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 09:15
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Joostje schreef op 08-02-2004 @ 01:17:
geun idee. burgers toestaan elkaar toe te takelen is in ieder geval geen oplossing.
Een betere oplossing dan een stelletje kneuzen, zomaar spullen laten meenemen, alsof de wereld van hen is.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 11:39
Martian
Martian is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 08-02-2004 @ 00:01:
ja, als je dat doet zullen ze inderdaad wel wat doen...
Oud 08-02-2004, 14:04
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Ik zou voor de media gaan
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 14:26
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 08-02-2004 @ 15:04:
Ik zou voor de media gaan
In die media zou ik ook meteen een oproep doen aan alle mensen in Nederland om (de in jouw ogen) 'slechte mensen' in concentratiekampen te stoppen .
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 08-02-2004 @ 01:11:
Euhm...

Misschien helpt het als je deze hele tirade eens afsteekt tegen een agent in plaats van op een forum?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 14:27
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-02-2004 @ 15:26:
Misschien helpt het als je deze hele tirade eens afsteekt tegen een agent in plaats van op een forum?
Zie ik nu iets waterigs naar beneden lopen
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 15:43
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Martian schreef op 08-02-2004 @ 12:39:
ja, als je dat doet zullen ze inderdaad wel wat doen...
Dan heb je ten minste meer persoonlijke voldoening, dan wanneer je dat blauwe tuig vrij laat met niks doen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 16:17
Martian
Martian is offline
Ja, een nachtje in de cel zitten (minstens) omdat je een agentje geslagen hebt die over dit soort dingen ook geen ruk te zeggen heeft en ook wel zou willen dat het anders was, daar wordt je echt gelukkiger van

Da's net zoiets als een vakkenvullertje van 16 verrot schelden omdat zijn baaas vergeten is een product te bestellen...
Oud 08-02-2004, 16:32
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-02-2004 @ 15:26:
believe me that will happen, has happened and will happen again.

dit is een forum om dingen te bespreken dus.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 16:48
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 08-02-2004 @ 17:32:
believe me that will happen, has happened and will happen again.

dit is een forum om dingen te bespreken dus.
Wat heeft dit topic voor grote nieuwswaarde?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten