Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ook georganiseerde "platbrandingsacties" zoals vroeger in de middeleeuwen werden ondernomen tegen dit soort uitschot zijn in mijn mening een goed alternatief, daar waar de rechtsstaat tekort schiet. |
![]() |
|
Als het jou spullen waren Galouises (stel je hebt een eigen bedrijf) wat had je dan gedaan?
Even eerlijk: je hele leven (alles wat je hebt opgebouwd) is in een keer weg; staat bij een stel asociale mongolen; het uitschot van de Nederlandse samenleving: waar zelfs de politie niets meer aan doet..... Ik had het niet gepikt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar waarom ga je er dan niet op af, met dezelfde wapens als jij denkt dat zij hebben???? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Of de media inschakelen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar deze figuren dus niet, en ze schijnen in een vrijstaat te leven daar, MIDDEN IN NEDERLAND... daar waar de wet niet geldt. Het zijn niet mijn spullen; een van de drempels waarom ik mijzelf niet geroepen voel in te grijpen,... maar als het mijn spullen waren geweest, was ik GRAAAG 10 jaar de bak ingedraaid voor ZEER ZWARE MISHANDELING van die figuren die met de tengels aan mijn dingen hadden gezeten. tenzij ze ze gewoon terug hadden gegeven... maargoed, uit mijn eerste post blijkt wel dat we hier met beesten te maken hebben in plaats met menselijke wezens. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gewoon dreigen aan het politiebureau dat als ze NIETS doen dat je met de hele zooi naar de media toestapt, opzich werkt dat wel tegenwoordig, zeker als je je goed indekt met juristen die precies weten waar de politie in de fout is gegaan.. zo kan je met alle media-aandacht voor veiligheid misschien wel het ontslag van de politiecommandant voor elkaar krijgen. |
![]() |
|
De aanpak van Politie en Justitie is ook veranderd na de harde woorden van Pim Fortuyn (of dat goed of fout was is hier niet ter discussie, maar puur om de macht van de media/politiek te illustreren en de wisselwerking daartussen).
Wat dat betreft is het te betreuren dat een schreeuwlelijk zoals Pim Fortuyn (waar ik et ook nog is flink niet mee eens was) nu niet meer in ons midden is. Misschien moet ik TOCH maar op Peter R de Vries stemmen ![]() |
![]() |
|
Ik had de plaatselijke krant gebeld, zoals het Utrechts Nieuwsblad (als het in Utrecht was, wat ik niet weet). Ik vind het wel een beetje een vaag verhaal, overigens
![]() Maar dat woonwagenbewoners voor een zeer groot deel ongestoord hun gang kunnen gaan en vaak criminele activiteiten hebben, kan niet ontkend worden...
||
Citaat:
Mooie zaak is dat, waarom zou ik me dan wel aan de wet houden? |
![]() |
||
Citaat:
(moet ik nog een verklaring geven?) Ik schaar mij niet achter de etnische zuivering van een bepaald volk omdat enkelingen in dit volk terroristische activiteiten uitvoeren. Ik schaar mij achter de wereldwijde zuivering van mensen die zich achter bovenstaande stelling scharen. Net zoals de oorlog tegen de nazi's in WO II. ontopic nou!!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik wil niet kut op die woonwagenkampen overkomen maar als ze er invallen doen vinden ze bijna altijd drugs en alles dus er zitten toch een paar typjes tussen.
Wij krijgen ook in woonwagenkamp bijna recht voor de deur en onze hele wijk word ingesloten door een wijk er omheen. of beter gezegt naar de waarde van m'n huis kan ik fluiten. maarja wel weer minder belasting betalen he ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Alle Israeli's, Palestijnen, zelfmoordterroristen, onschuldige burgers, radicale Joden, radicale Nederlanders, Antitankgranaten, Loempiaventers en alle andere Israel-gerelateerde figuren:
UW eigen topic ![]() veel plezier! Hier onder andere meer ruimte voor onze eigen kleine Nederlandse terroristjes die zich niets aantrekken van de wet! |
Advertentie |
|
![]() |
|
@ Spoonie:
Kijk dat ze hun EIGEN criminele praktijken bedrijven is wat mij betreft hun eigen zaak: ze zijn er niet direct anderen mee tot last. Maar diefstal (grootschalig) bedreiging en andere mensonterende praktijken zijn imho verboden bij de wet en dienen aangepakt te worden! (niet dat drugshandel niet verboden is: maar toch het is wat anders; er worden niet direct mensen door gedupeerd) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*grijnst om vorige 2 replies* Maarehh ik denk dat de verschillende verslaafdenzorgers hier toch wel anders over denken ![]() |
![]() |
|
Ja, dat zal best: maar verslaafdenoverlast en een fiets die gejat wordt is iets anders als het stelen van iemands levenswerk of het in dit geval faillisement van een instelling.
The main question: Wat gaat Nederland hier aan doen? en doen we dat via de regering of moeten we het zelf opknappen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dingen zijn soms niet voor niets onverzekerbaar. Geen enkele verzekeraar gaat dingen verzekeren als er niet aan bepaalde beveiligingsmaatregelen wordt voldaan zoals een alarminstallatie, goede sloten enz. Dus daarom wil ik wel eens wat meer weten. |
![]() |
||
Citaat:
En uit jou reactie wil ik graag concluderen dat jij het goed vind dat onverzekerbare spullen (bijvoorbeeld bepaalde onderzoeksapparatuur, of bijvoorbeeld militair materieel) gewoon gejat mogen worden? Lekker ventje... Ik zou juist zeggen: spullen die NIET verzekerd kunnen worden mogen NIET gejat worden, crimineel of niet; dat doe je gewoon niet! |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het wel eens meegemaakt dat een maat van mij met zijn eigen knokploeg zijn gejatte scooter terug moest halen bij een of andere bladmongool een dorpje verder... gelukkig wel teruggekregen, maar liever dat de politie et doet voor je.. ik ben zelf niet zo goed in op de vuist gaan ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ik heb altijd gehamerd op het naleven van de wet en dat doe ik ook nu. Ik keur natuurlijk op geen enkele wijze diefstal (of welk ander misdrijf dan ook) goed. Er is ook nog iets anders dat van belang is; eigen verantwoordelijkheid. Hoewel een fiets niet gestolen mag worden, laat ik het wel uit m'n hoofd op een fiets in Amsterdam zonder slot achter te laten. Als ik dat doe maak ik het wel erg makkelijk om dat ding te stelen. Waarom zijn die spullen niet verzekerd? Wilde de verzekeraar het tegen een te hoge premie verzekeren? Wilde de verzekeraar het niet verzekeren omdat de beveiliging slecht was? Dat zijn allemaal vragen die niet beantwoord worden. Ook ben ik wel benieuwd hoe men erachter is gekomen dat die spullen "zijn gelocaliseerd bij een woonwagenkamp". Kortom, voordat er ook maar een haar op m'n hoofd over denkt om gehoor te geven aan georganiseerde "platbrandingsacties" wil ik eerst nog wel eens wat meer weten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ehm, dude...
Je zegt aan d eene kant dat mensen spullen hebben gestolen, en dat die niet gestrafd zijn. Je vind het kut dat ze niet gestrafd zijn. En jij wilt dus lui in elkaar meppen zonder gestrafd de worden. Juist ja. Als iedereen zo denkt als jij leven we inderdaad in een vrijstaat.
||
Citaat:
ja mensen hebben die spullen gestolen, alleen het is dus (bij de politie ook) bekend waar die spullen staan. waarom wordt er dan in hemelsnaam niets aan gedaan?!?! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, een nachtje in de cel zitten (minstens) omdat je een agentje geslagen hebt die over dit soort dingen ook geen ruk te zeggen heeft en ook wel zou willen dat het anders was, daar wordt je echt gelukkiger van
![]() Da's net zoiets als een vakkenvullertje van 16 verrot schelden omdat zijn baaas vergeten is een product te bestellen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Stel je vraag aan de politie (deel 1) Simon | 254 | 02-10-2012 12:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 |