![]() |
Citaat:
En voor Lyx, ik denk dat ik voor het CDA zou gaan. Wat betreft zorg, veiligheid, vreemdelingenbeleid en economie zitten ze het meest bij mij in de buurt (of ik bij hun ;)). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
totale emassahysterie. Weer een punt om fortuyn populist te noemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
heeft geen nadere uitleg nodig denk ik... |
Citaat:
|
Citaat:
alhoewel we in deze topic van mening verschillen stemmen we beide op CDA (H) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geef helemaal geen ruk om die klerelijer en nu wordt ik slachtoffer
mee eens en tis bullshit over pim fuck em |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe zo moeilijk omdat ik et zo'n domme reden vind om zo'n programma te skippen...vooral et lagerhuis vinnik onbegrijpelijk...Bij kopspijkers zijn ze echt niet zo grof om PF belachelijk te maken...dat is smakeloos en dat weten ze...maar ik vind PF gewoonweg niet belangrijk genoeg om et te skippen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
naja, we verschillen enkel op het punt over de 'overdrevenheid' rond Pim deze dagen.. |
Citaat:
|
als een ander wordt vermoord door zinloos geweld, dan gaat toch ook gewoon alles door?
waarom is pim fortuyn meer waard als elk ander mens? (kheb niet alles aandachtig gelezen, dus ik hoop niet dat ik iets zeg wat een ander al heeft gezegd....) |
Citaat:
|
Ik vind het ook raar dat Kopspijkers niet doorgaat, ik kan op dit moment wel even een uurtje humor gebruiken na alle dagen pim fortuyn te hebben gezien. Ik vond het ook afschuwelijk maar iedereen doet nu net of pim fortuyn een god is die nederland op de rand van de afgrond gered heeft!! En daar ben ik het niet mee eens want kijk hoe goed het de afgelopen jaren met nederland gegaan is, ok er zijn dingen die absoluut beter kunnen maar kijk eens hoe rijk we het hier hebben!!!!! Daar is zeker meer dan helft van de wereldbevolking jaloers op!
Ok ik weet dat ik een beetje van het onderwerp ben afgeweken maar ik moest het gewoon even kwijt. xx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2) ze hebben heus wel lopen zeiken hoor, alleen word dat nooit door het journaal verteld. |
Citaat:
En tuurlijk heeft kopspijkers hem bezeikt, maar dat hoort toch?! Hallo, die man moest wel tegengas krijgen logisch ook. Maar waarom is nu alle tegengas ineens helemaal verboden, nu worden mensen die eerst kritiek op 'm hadden ook heel boos aangekeken dat sláát toch nergens op. Ik had juist graag kopspijkers willen zien, hoe ze erop reageerden enzo. Denk heus wel dat ze dat gepast hadden gedaan hoor, maar ddat het niet doorgaat vind ik jammer maar ook stom |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het ook jammer dat er geen kopspijkers kwam. Dat hele gedoe met Pim deed me zowiezo al niks (:o), maar om nu 5 dagen over Pim te praten op het nieuws, vind ik (te) ver gaan. Net zoals het afgelasten van programma's. |
Citaat:
en nou ff kappen met je ethiek. :edit: de laatste zin ff iets genuanceerder gemaakt :) :edit: |
Ik vind 't ook wel 'n beetje overdreven worden af en toe. Het is heel erg wat er is gebeurd, maar er wordt elke dag wel iemand vermoord en dan hoor je niemand erover maar als 't een bekende is wel.
|
Citaat:
|
Ik vind het zwak van de VARA dat Kopspijkers niet werd uitgezonden deze week. Hoewel Pim Fortuyn in dat programma elke keer weer werd gedemoniseert door Jack, Figo Waas enz., vind ik dat ondanks dit het programma door had moeten gaan. Want ook andere politici, leden van het koninklijk huis enz. worden in dat programma voor gek gezet. Natuurlijk was het deze keer moeilijk om het programma te presenteren, want er was die bewuste week maar 1 actueel onderwerp. Maar daarom had het programma nog wel door kunnen gaan. Dan maar een keer wat minder humor.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |