![]() |
engels is wel kewl!
Kutste vak? eeehm ik denk anw en schei-natuurkunde Lau |
maatschappijleer is ook stom, en geschiedenis, aardrijkskunde, economie ook
de laatste 3 heb ik gelukkig niet meer wat ook nog wel leuk is, is literatuur, maar dat hebben we bijna niet, hebben maar een paar lesjes gehad en dat terwijl literatuur zoooooveel leuker is als nederlands |
Natuurkunde
Duits Leuke vakken:gymnastiek,pauze's(voor mijn zijn dat vakken) |
Muziek is het leukste vak, veel praktijk en ik ben er goed in. En Engels is ook wel leuk, ik ben ook goed in Engels. Ik vind alleen de handelingsdelen een beetje erg.
Ow, gymnastiek is nou ook leuk aangezien wij paardrijden! Maar over het algemeen is het niet leuk (als we moeten softballen, hockeyen en basketballen en atletieken... -_-). Euh... ergste vak... wiskunde, omdat ik gewoon tig dingen kan verzinnen die nuttiger zijn dan dat. Voor mezelf dan. Ik vind het zo ontiegelijk saai... Nederlands is ook ruk, niet de taal zelf, ik hou van schrijven en zo, maar het vak is verschrikkelijk saai en ik heb een pesthekel aan tekstbegrip. Zo :p |
Vakken die ik het leukst vind en t stomste en die ik dit jaar nog heb...
leukste: Nederlands stomste: Nask |
Eens ff zien...
er is niet echt een vak dat het allerleukste is; ik kan niet kiezen :-) Maar welke ik zeker leuk vind: Latijn, Grieks (toen ik het nog had :( ), Nederlands, Frans, Engels, Geschiedenis, KCV, CKV2, Letterkunde, Muziek, Levensbeschouwing, Maatschappijleer, ANW (lekker flauwekullen :cool: ), Biologie (heb het niet in mijn profiel, maar vond het wel leuk) Welke ik absoluut niet waardeer (n) : Wiskunde (heb gelukkig alleen A1), Economie (waarom heb ik het gekozen), natuur/scheikunde (spreekt voor zich), aardrijkskunde (zeikvak), Duits (afgrijselijke leraar), LO (ik ben echt lam :D ) |
Het leukste vak:
Duits (ik woon namelijk dicht bij Duitsland, dus heb altijd 8ten en 9ens!!!) Stomste vak: Techniek, handvaardigheid en muziek. Ik heb daar echt geen feeling voor. |
(y) = Grieks, Latijn, Literatuur, Geschiedenis
(n) = Wiskunde, Nederlands, Gym |
leuk: frans, scheikunde, natuurkunde
dom: filosofie, maatschappijleer, ANW |
(y) Geschiedenis, Maatschappijleer en Economie
(n) Wiskunde, Duits, Tekenen |
leukste: duits en wiskunde stomste : Frans
|
leuk: (y)
- uuhhmm frans al ik een andere leraar mocht - muziek!!! - bevo - duits - geschiedenis (dan vooral over staatsinrichting en politiek enzo oke maatschappijleer maar heb ik nog nie.) - gym = very leuk!! stom: (n) -alle kundes, natuurkunde (=superkots), wiskunde (=ook superkots), scheikunde (=iets beter) |
leukst: Tekenen
VERSCHRIKKELIJKST: frans en duits |
Leuk:
1. Biologie --> gewoon 'n leuk vak 2. Frans --> leuke leraar & mooie taal 3. Gym --> lekker bewegen :p 4. CKV --> omdat je er lekker creatief kan doen :) Stomste vak: 1. Duits (met stip op 1) --> stomme leraar, moeilijke grammatica 2. Economie --> oersaai en stomme lerares die niet uit kan leggen 3. ANW --> vieze leraar :eek: 4. Scheikunde --> moeilijk |
Het leukste vak vind ik Frans, omdat het enorm graag doe en het heel goed kan. En het stomste vak vind ik chemie omdat ge der weinig mee bent later en omdat het pokkemoeilijk en saai is. ;)
Even een top-3-overzichtje: Leuk: 1) Frans 2) Nederlands 3) Wiskunde Niet leuk: 1)Chemie 2)Biologie 3)Informatica Dit lijstje is gebaseerd op het voorbije schooljaar ;) |
van de vakken die ik nu heb (de leraren buiten beschouwing gelaten) zijn geschiedenis en ckv2 het leukst. heb voor allebei geen geweldige leraren maar dat boeit me niet zo..... gewoon vriendelijk doen en verder je gang gaan :D
stomste vak vind ik wiskunde. wle een heeeeeeeele toffe leraar maar ik kan het gewoon niet. dit jaar 4 reps gehad 1.3 4.8 7.7 en 7.4 nu zul je wel denken hoger dan een 7 is toch heel goed? vind ik ook, maar dat is dus het stomme de ene helft van de onderwerpen ligt me wel en de andere helft totaal niet. en dat is zooo frustreren. maar omdat ik zon leuke leraar heb vind ik het niet heel erg verschrikkelijk. o eigenlijk vind ik gym het verschrikkelijkst; ik heb een kutklas en dus is gym niet leuk. van alle vakken die ik ooit gehad heb vind ik economie denk ik het stomst. o nee techniek was ook hel; bij mij viel alles uit elkaar :S geschiedenis heb ik verder altijd al het leukste gevonden. en in tekenen ook wel.... |
dit os een test
[IMG][IMG]getimage.gif[IMG][/IMG] |
(y) Nederlands, gym, geschiedenis
(n) Natuurkunde, wiskunde, Frans |
Engels is het leukst en geschiedenis het minst leuk
|
Het leukste vak is natuurlijk Latijn :D
Het stomste vak is bij ons Levensbeschouwing. Waarom? Omdat de methode echt belachelijk is, de lessen saai zijn, en de leraar niet helemaal in orde is (ja echt). |
leukste vakken
natuurkunde, scheikunde, latijn :) alle drie even leuk :p stomste vak duits (n) oja en : gym ( domme leraar) maar ik moet niet zeiken, ik hoef nooit meer naar school :D |
lichamelijke opvoeding +
duits - |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55. |