Advertentie | |
|
![]() |
|
leuk:
gym en wis (soms) en maatschappijleer 1 en 2 (de lessen en wát je leert, maar op het moment dat ik het móet leren of maken vink het wat minder ![]() vervelend: frans!!! ckv2 en anw [edit] Hoe kon ik aardrijkskunde en economie vergeten bij vervelend??? misschien omdat ik ze gelukkig niet meer heb ![]()
|
Leukste: Latijn omdat die leraar gewoon zo ongelooflijk gek is dat je steeds lachend buitengaat, dus ik kijk steeds wel uit naar die lessen. Verder Nederlands en Frans, is ook altijd wel gezellig
Stomste vak: Fysica en Duits ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik vind Latijn heel erg leuk, filosofie, Nederlands, Engels, Frans, Levensbeschouwing, Geschiedenis, CKV2.
Niet leuk: CKV3, omdat ik geen inspiratie kan hebben op commando en al helemaal niet volgens achterlijke opdrachten. Duits, want mijn leraar vind ik niet zo aardig. Wel een mooie taal, Duits. ![]() Wiskunde vind ik eigenlijk wel leuk, maar ik moet er moeite voor doen en dat is altijd minder.. Maar als het lukt vind ik het wel weer leuk. Ik heb er echt te veel lol in geloof ik. ![]()
|
leukst: engels-gym
Engels vinnik gewoon een hele mooie taal en ik heb ook totaal geen moeite met de vele toetsen die we er voor krijgen (in de zin van: ik vind het niet erg om te doen) stomst: scheikunde-natuurkunde Scheikunde snap ik geen bal van en de leraar verandert daar ook weinig aan. En natuurkunde is meestal zo ontzettend saaie les dat het eeuwen duurt voor het voorbij is. |
![]() |
|
![]() |
LEUKSTE FRANS OFZO... IZZ WEL MAKKELIJK
![]() ![]() enne,... niet zo heel leuk..»»» zacht uitgedrukt ««« ENGELS.. moet je f#cked up veel voor maken en inleveren,... en CKV dat vak zuigt echt.. net als die lerares.. GROEN!!!!!! WAT EEN B*TCH izz dat!!!!! ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
(Tips) Geen zin om huiswerk te maken Fellowes | 98 | 23-05-2018 16:12 | |
Algemene schoolzaken |
Natuurkunde vs Scheikunde vs Biologie Silvano08 | 50 | 18-05-2011 06:09 | |
Algemene schoolzaken |
Leukste en stomste docent Balance | 5 | 11-08-2009 15:40 | |
Algemene schoolzaken |