![]() |
Het leukste en stomste vak..
Wat vind je het leukste vak? En wat het stomste? En evt. waarom? Ga me niet zeggen dat alle vakken stom zijn. :eek:
|
ckv is stom!!!!!!!! natuurkunde ook
tja, wat wel leuk is... scheikunde is af en toe wel leuk, wiskunde vind ik ook niet zo'n erg vak, en anw was 4 hoofdstukken geleden ook wel leuk |
Leukste vakken die ik nu nog heb zijn Bio en Scheikunde, stomste is frans en Engels denk ik...
vroeger vond ik handarbeid en tekenen het leukst, maar das allemaal weg uit mijn profiel...zucht... |
Ik vind gym (:D) en nederlands de leukste vakken!
Engels vind ik het stomste :mad: omdat ik er niks van snap (grammatica) en de lessen zijn *** door de lerares! groetjes Myrthe |
+ Muziek
- Nederlands |
Leukste vakken:
Talen, ik vind talen altijd leuk want ik houd heel erg veel van talen en ik doe er ook heel goed mijn best voor en ik besteed er ook veel tijd aan Stomste vakken: Techniek en handvaardigheid, tekenen. |
Leukste vakken.
Natuurkunde en Wiskunde B.(eigenlijk alle exacte vakken) :D De meeste vreselijkste vakken. Nederlands en Duits. Groetjes Ben(die absoluut niets met talen heeft :) |
leukste vak= zorgkunde.
saaiste vak= plannen van zorg... |
tja.. eigenlijk vind ik geen een vak echt stom :p
Dat wisselt namelijk nogal.. maar leuk vind ik frans en wiskunde Levensbeschouwing, geschiedenis en duits vind ik niet echt leuk. le: lerares stelt constant domme vragen, domme opdrachten.. totaal niet boeiend. Ze geeft slecht les, en het vak vind ik ook niet interessant gs: les is best leuk, maar het vak vind ik maar niks.. duits: spreekt me niet echt aan gewoon, evenals duitsland zelf. En de leraren zijn stuk voor stuk vreselijk irritant.. |
kcv vind ik echt helemaal nix aan en het is ook zo nutteloos is wat je allemaal leert...
frans vind ik wel :cool: omdat ik daar relatief goed in ben :p |
Mijn lievelingsvakken waren altijd vooral wiskunde B, natuurkunde en scheikunde en in mindere mate ook wiskunde A en biologie. Een verschrikkelijke teringhekel had ik altijd aan Duits, Frans en Latijn (waarom heb je het dan gekozen?? geen idee...)
|
:mad: ergste : Wiskunde
:p leukste : Engels |
Leukste: engels
Stomste: natuurkunde |
Kantoorpraktijk vink wel leuk
Engels vind ik het stomst omdat ik het nie zo goed kan! |
GEOLOGIE IS FIJNNNNNNNNNN :D tjah, das logies dus
en Plantkunde is KLOTE!!! ik snap ni waarom wij dat moeten kennen, totaal zinloos. voor de rest was wijsbegeerte en computergebruik ook wel irritant maar die waren tenminste nog simpel. |
+ Gym :D
- Wiskunde :mad: (n) voorspelbaar he? |
leuk; Talen en gym
niet leuk; natuur, schei, en wiskunde |
leukste: maatschappijleer
stomste: scheikunde en duits (kan ikke ech nie uitspreken die taal :S:S) |
leukste: biologie, engels
stomste: ckv, duits, natuurkunde |
Citaat:
|
Citaat:
Voor sommige mensen is het niet minder om wat lager onderwijs te volgen hoor :rolleyes: Groetjes Ben(die ooit eens op het vbo/mavo is begonnen :) |
scheikunde is het leukste vak :) (y)
stomste vak.... naja, de vakken die ik gelukkig niet meer heb: geschiedenis, aardrijkskunde, economie, maatschappijleer |
leuk:
gym en wis (soms) en maatschappijleer 1 en 2 (de lessen en wát je leert, maar op het moment dat ik het móet leren of maken vink het wat minder :) maar 't is wel interessant) vervelend: frans!!! ckv2 en anw [edit] Hoe kon ik aardrijkskunde en economie vergeten bij vervelend??? misschien omdat ik ze gelukkig niet meer heb :D[/edit] |
Leukste vak: PRacticum scheikunde :D
Somste vak: CKv |
Leukste: Latijn omdat die leraar gewoon zo ongelooflijk gek is dat je steeds lachend buitengaat, dus ik kijk steeds wel uit naar die lessen. Verder Nederlands en Frans, is ook altijd wel gezellig
Stomste vak: Fysica en Duits (n) (n) (n) |
nou kom ik:
leukste: Autocad, construeren stomste: materialenleer:mad: (n) :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
+ geschiedenis
- Frans |
leukste: tekenen! minst leuk: wiskunde:(
|
leukste: economie, aardrijkskunde en de talen
vreselijke vakken: de exacte vakken en tekenen, ik haaaaaaat dat. exacte vakken kani k niet en tekenen is gewoon vreselijk |
Leukste : expressie
stomste : Nederlands :p |
leukst: latijn en nog een paar vakken
stomst: nederlands dit jaar |
+: Frans en Duits
-: Biologie |
CKV 1, nederlands, frans 1 en duits 1 zijn zeker de toppers in stomme en zinloze vakken
natuurkunde is wel leuk, scheikunde en wiskunde gaan ook wel |
+ = economie , koken
- =verzorging , Nederlands |
Stomste: Biologie en Wiskunde
Leukste: Geschiedenis en Economie |
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: School!
|
ik vind latijn, engels, biologie en muziek het leukst. waarom? warschijnlijk omdat ik me er voor interesseer. want de vakken die me absoluut nix doen zijn gelijk ook de stomste: n'kunde en s'kunde.
|
(y) = economie
(n) = l.o |
Ik vond echt een heleboel leuk! Vooral in mijn laatste jaar.. maja toen had ik het ook allemaal zelf gekozen :D
Engels (y) Wiskunde B (y) Biologie (y) Scheikunde (y) Natuurkunde (y) (de leraar (n) ) |
Ik vind Latijn heel erg leuk, filosofie, Nederlands, Engels, Frans, Levensbeschouwing, Geschiedenis, CKV2.
Niet leuk: CKV3, omdat ik geen inspiratie kan hebben op commando en al helemaal niet volgens achterlijke opdrachten. Duits, want mijn leraar vind ik niet zo aardig. Wel een mooie taal, Duits. :) Wiskunde vind ik eigenlijk wel leuk, maar ik moet er moeite voor doen en dat is altijd minder.. Maar als het lukt vind ik het wel weer leuk. Ik heb er echt te veel lol in geloof ik. :D |
leuk natuurkunde/scheikunde, niet leuk: maatschapijleer, any form of language
|
Citaat:
leuk: filosofie greetz Flamez |
Leuk: CKV2, Frans (ben ik goed in en vind ik boeiend)
Niet leuk: Economie (kan ik echt niet) en gym (gewoon niet leuk.) |
leukst: engels-gym
Engels vinnik gewoon een hele mooie taal en ik heb ook totaal geen moeite met de vele toetsen die we er voor krijgen (in de zin van: ik vind het niet erg om te doen) stomst: scheikunde-natuurkunde Scheikunde snap ik geen bal van en de leraar verandert daar ook weinig aan. En natuurkunde is meestal zo ontzettend saaie les dat het eeuwen duurt voor het voorbij is. |
lichamelijke opvoeding (y) (y)
engels (n) (n) (n) duits (n) (n) (n) |
LeUkSt is: Frans
MInst leuk: EcoNomie duits engels godsdienst GESCHIEDENIS! |
LEUKSTE FRANS OFZO... IZZ WEL MAKKELIJK :cool: :D
enne,... niet zo heel leuk..»»» zacht uitgedrukt ««« ENGELS.. moet je f#cked up veel voor maken en inleveren,... en CKV dat vak zuigt echt.. net als die lerares.. GROEN!!!!!! WAT EEN B*TCH izz dat!!!!! :mad: :mad: |
leuk: muziek, handenarbeid en tekenen
niet leuk: wiskunde, scheikunde, natuurkunde, economie en duits (hm... bes veel..) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |