![]() |
*denkt na*
Uuuhh... 14 ?? |
13 ofzo
lekker boeiend... |
ik 13, en ach wat maakt het uit, er zijn genoeg onzin topics dus deze kan dr ook nog wel bij
|
Ik was 14
|
Ongeveer 13 jaar
|
Nog nooit... Zal ik dat een keer proberen? :p :cool:
|
nog nooit :eek:
|
Citaat:
|
ehmmmm
14 of 15 gloof ik... |
pff 13/14 ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: dus... |
heb geen string,maar ik denk niet dat ik dat zooo fantastisch zal vinden,geef mij maar boxershorts ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat mensen hier nog serieus antwoord op gaan geven ook :eek: :rolleyes:
|
een jaartje of 14, maar ik kan nu niet meer zonder.... geweldige uitvinding
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niet serieus op de vraag uh? |
Citaat:
|
Citaat:
ik durfde het niet te zeggeh :D Hmmm ik was....jaartje of 12/13 |
Citaat:
|
Citaat:
Denk toen ik 14 was er eentje aangetrokken |
Citaat:
|
Citaat:
|
12
|
17, al draag ik nu nog steeds liever gewone normale onderbroeken.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik draag altijd sportbroekjes als boxer, die zijn lekker groot / lang... |
Ik wordt toch ook wel een beetje emotioneel als ik terug denk aan die bijzondere dag.. maar ik weet niet echt hoe oud ik was eigenlijk. 14 ofzo
|
djeezes, probeer ik eens een normale vraag te stellen, wordt ik weer afgerekend op mun manier van vragen. sorry hoor, maar ik was een beetje gefrustreerd door de domme discussie die ik over dit onderwerp had gehad. blijkbaar vinden sommige mensen nog steeds dat je voor alles eerst een bepaalde leeftijd moet hebben, ik ben alleen maar blij om nog eens bevestigd te krijgen dat ik niet allleen sta in mijn mening. en ja ik was dertien en er is zelfs nog een goede reden waarom ik ze ben gaan dragen. ik was namelijk achter af mun broer zun brommer gevallen op het asfalt en nog een klein stukje achter de voetsteuntjes blijven hangen, waardoor ik behoorlijke schaafwonden op mun billetjes had. volgens de dokter genazen die het beste door ze te laten opdrogen in de zon, maar ik zweer je dat duurt een eeuwigheid voor die korsten allemaal weg zijn. in elk geval om een lang verhaal nog langer te maken heb ik toen van mun mamaatje strings gekregen, zodat ik niet steeds in mun blootje hoefde te lopen en ik tenminste iets aan kon onder mun jurkjes als ik de straat op ging
|
Zodra Guano Apes!! van mij kan winnen met Dead or Alive 2 op de DreamCast :p :D
|
12.
|
*draagt bij aan nutteloosheid van dit topic*
ik was een jaar of 510 ofzo maar het zou ook kunnen zijn dat ik dr al een aan had toen ik 64 was want toen was ik tijdelijk een meisje en dus droeg ik dat maar metteen om maar helemaal me te gaan in de destijds heerschende mode maar das maar een vage schatting.... :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ikke niet en begin er ook niet aan :D ik ben tevreden over mijn boxershorts :D
|
doenie aan dat :)
|
in de brugklas droeg ik voor 't eerst strings...
12 of 13 dus. |
Citaat:
|
wist je dat string in het nederlands snaar betekent?
|
Citaat:
|
:rolleyes: Wat een onzin topic, damn.... Ik was 15 ofzo(lekker boeiend voor de lezers van dit forum :rolleyes:
|
15 geloof ik....
|
16
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |