Advertentie | |
|
![]() |
|
Jezus.. daar is toch geen leeftijd aan verbonden..
Ik had een feest van mijn vaders 25-jarige jubileum van z'n werk. Ik was denk ik een jaar of 12. Ik droeg een strakke broek en mijn moeder vond dat ik een string aan moest. Dat vond ik zelf helemaal geen goed plan omdat ik het maar rare dingen vond. Ze heeft er een voor me gekocht en ik heb 'm aangetrokken. Niet echt een succes toen. Nu vind ik het superlelijk om iemand met een broek te zien lopen waarin je de onderbroekrandjes duidelijk ziet. Ik heb zelf ook echt nooit meer een gewone onderbroek aan omdat die toch alleen maar in mijn kont gaan zitten. En een klein stukje stof in je kont zit toch iets prettiger dan veel stof ![]()
||
![]() |
Citaat:
tjah ![]() whatever |
![]() |
||
Citaat:
stiekem houden sommige mensen dan een ontzettend feest met ballonnen en slingers om te vieren dat ze eindelijk een sexy stukje stof in hun billen hebben gepropt, en de gedachte terug aan dat feest, tja dat zal wel bepaalde emoties opwekken
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe oud was jij toen je het voor het eerst deed? AnoniemT | 46 | 07-05-2012 21:05 | |
Seksualiteit |
hoe oud was jij ? jantjehoog | 79 | 23-10-2009 00:11 | |
Drugs & Alcohol |
hoe oud voor blowen? Anetj | 66 | 14-11-2005 21:34 | |
Seksualiteit |
Hoe oud was jij... amoblaz | 52 | 14-10-2003 11:22 | |
Drugs & Alcohol |
hoe oud was jij toen je voor het eerst dronken was? Violet15 | 31 | 18-11-2002 12:38 |