![]() |
Hoe oud was jij toen je voor het eerst...
Hoe oud was jij toen je voor het eerst een string droeg? Had nl. vandaag een hele discussie met iemand die vond dat je daar toch minstens een jaar of zestien zeventien voor moest zijn. Was ik toch al gauw een jaar of vier te vroeg... ;)
|
ik was 19, he secreet :o
|
uhm.. 13..
|
ik vind dat je daar toch een jaar of 86 voor moet zijn
|
wat probeer jij nou steed de geile donder uit te hangen.. en haal die avatar eens weg bah :p
|
bedoel je forum punk of wall flower? :)
|
ik was 16, daarvoor had ik geen idee waarom ik zoiets zou dragen. Ik denk niet dat er een speciale leeftijd voor is. Je moet gewoon een string dragen wanneer jij dat wil.
|
Je moet het alleen doen als JIJ dr klaar voor bent, laat je nix opdringen want anders kijk je er met spijt op trug
:rolleyes: (voor geinteresseerden/viezpeuken ( :p voor zeker persoon) =>17 jr. ) |
16. Wow wat een geil topic zeg. Poepoe.
|
pffff weetikveel...toen ik 14 was dacht ik, en ik vind het nog steeds klotedingen
|
13 of 14 of zo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op zich is 'wanneer droeg jij voor het eerst een string' een vrij normale vraag voor Lifestyle. Alleen die irritante opmerking erachteraan ('Was ik mooi vier jaar te vroeg....;))' doet het 'm. Dat komt idd nogal arro over.
|
euh 17... alsof iemand dat boeit :rolleyes:
|
ik geloof dat ik een jaar of 14-15 was
|
Niet,en was het ook niet van plan.
|
nog nooit..
|
14
|
Jezus.. daar is toch geen leeftijd aan verbonden..
Ik had een feest van mijn vaders 25-jarige jubileum van z'n werk. Ik was denk ik een jaar of 12. Ik droeg een strakke broek en mijn moeder vond dat ik een string aan moest. Dat vond ik zelf helemaal geen goed plan omdat ik het maar rare dingen vond. Ze heeft er een voor me gekocht en ik heb 'm aangetrokken. Niet echt een succes toen. Nu vind ik het superlelijk om iemand met een broek te zien lopen waarin je de onderbroekrandjes duidelijk ziet. Ik heb zelf ook echt nooit meer een gewone onderbroek aan omdat die toch alleen maar in mijn kont gaan zitten. En een klein stukje stof in je kont zit toch iets prettiger dan veel stof;) |
14
|
13 ofzo....
|
15 of zo
|
Citaat:
|
Sinds een maand of 3, en nou draag k nix anders meer ;)
|
Citaat:
|
16
:rolleyes: |
13
|
15, denk ik.
|
Pff 14 ofzow weet ik nie echt hoor...
|
Toen ik naar de middelbare school ging... Wat was ik toen? 12 ofzo?
Neh, is denk ik overdreven. Ik was 13 of 14. Niet 12... |
geen idee, 15 ofsow:confused:
|
mjah, 15 zoiets... (lekker boeiend) :rolleyes:
|
ik herinner me m'n eerste string nog heel goed. Ik was 16, en het was een snoopy-string. :)
|
jaar of 14 volgens mij
maar wat moet je nu met die informatie? ik betwijfel namelijk dat je alle reply's gaat nalezen om te tellen hoeveel mensen wel niet 'te vroeg' waren met hun string oid.. |
Citaat:
tjah:) whatever |
Citaat:
:D:D |
Owz en toen ik voor het eerst een string aan had.... Euhm toen was ik 14 ofzow... :confused:
|
Sommige mensen praten echt over hun eerste string alsof het een historische gebeurtenis is...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
stiekem houden sommige mensen dan een ontzettend feest met ballonnen en slingers om te vieren dat ze eindelijk een sexy stukje stof in hun billen hebben gepropt, en de gedachte terug aan dat feest, tja dat zal wel bepaalde emoties opwekken |
Citaat:
|
eehm 14 geloof ik... En sindsdien haat ik strings... *tril*
|
Citaat:
|
12 ik draag alleen nog maar strings
|
Was geloof ik 16, had er daarvoor nou niet bepaald behoefte aan geloof ik.
|
geen idee, 15 ofzo denk ik.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18. |