![]() |
he, mag je misschien doen wat je LEUK vindt???? Ongeacht of het makkelijk of moeilijk is?
Ik heb zelf in 2001 examen gedaan voor E&M, hoewel ik achteraf liever C&M had gekozen, omdat dat meer in mijn straatje ligt. Toch moet ik zeggen dat veel mensen voor C&M kiezen, omdat ze het zichzelf niet te moeilijk willen maken. |
Citaat:
Mensen die denken dat alfa-vakken makkelijk zijn, mogen eens bij mij op de universiteit komen kijken. Inderdaad, een hoog 'in-je-kop-stamp'-gehalte, maar studies als informatiekunde en algemene taalwetenschap (mijn studie) zijn zeker niet simpel. Leer jij maar eens een foutloos boomstructuur tekenen van een gemiddelde Nederlandse zin, want dat is toch zo makkelijk :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Omdat het Havo is en dus makkelijker dan VWO. Any way, al die N&T'ertjes moeten zichzelf niet zo slim vinden, omdat ze toevallig wiskundig inzicht hebben. Want veelal zijn hun talen en wereldgeörienteerde kwaliteiten, samen met hun sociale ontwikkeling/vaardigheden nogal achtergesteld bij die van de niet-wiskundige figuren. (en natuurlijk zijn het niet allemaal kneusjes of nerds, maar toch een beduidend hoger percentage dan bij de maatschappelijke profielen.) En dan ben ik zelf niet eens C&M'er. |
Ik zou het eigenlijk wel fijn vinden als het ontopic gehouden kon worden. In het begin kreeg ik allemaal reacties waar ik wat aan had, maar het begint hier een hele discussie te worden waar ik geen shit aan heb eigenlijk.
Dus misschien kunnen jullie een apart topic openen als jullie deze discussie willen voortzetten? Dank! |
ik heb N&G gedaan, met ckv3 tekenen (eindlijst 8)
Economie (eindlijst 9) waarom ik deze vakken heb ik gekozen omdat ik ze simpel vond, maar oorsaai eco dan he. ik was er alleen beter in. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20. |