![]() |
Citaat:
|
Hehehe, nu WILLEN we het juist zien. :p
Mja, kijk, ze zullen wel zo veel opnemen dat ze niet alles zullen uitzenden... Maar ik kijk dit programma wel eens op de vrijdagavond, is wel lachen om al die mensen die aangeschoten kansloze dingen voor de TV staan te vertellen midden in de discotheek. :p |
Als je niet gebeld worden, gewoon nog een keer bellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: Of het moet wel een heeeel sappig verhaal zijn :P |
Leg gewoon het hele kabelnet plat in je drop als het wordt uitgezonden, niemand die het ziet!
|
Citaat:
Offtopic: Heb je hier al een zinnige reactie geplaatst in de tijd dat je hier bent? |
Citaat:
maar uhm... ja. Eigen schuld, moet je maar geen leugens vertellen. Of heb je osms verteld dat je homo benbt :D |
drank is geen excuus.
Maar natuurlijk kan je het verbieden. Ach, waarschijnlijk vinden ze je zo suf dat ze het geeneens uitzenden. |
als jij geen toestemming geeft om het uit te zenden mogen ze het niet uitzenden, maar ik zou dan wel zo snel mogelijk laten weten dat je er bezwaar tegen maakt. stuur b.v. een aangetekende brief. bellen is sneller, maar uiteindelijk minder betrouwbaar. doe desnoods allebij.
|
Citaat:
Ik heb het idee dat "Anne Claire" je probeert af te bluffen. Als ze je niet gevraagd hebben of dit uitgezonden mocht worden, en je hier op niet instemmend geantwoord hebt, mag dit volgens mij sowieso niet uitgezonden worden. Bovendien heb je ook nog eens expliciet verteld dat het niet mag. |
Ik heb het ff opgezocht:
Hoofdstuk 1, Artikel 21 van het auteursrecht: Is een portret vervaardigd zonder daartoe strekkende opdracht, den maker door of vanwege den geportretteerde, of te diens behoeve, gegeven, dan is openbaarmaking daarvan door dengene, wien het auteursrecht daarop toekomt, niet geoorloofd, voor zoover een redelijk belang van den geportretteerde of, na zijn overlijden, van een zijner nabestaanden zich tegen de openbaarmaking verzet. Ik ben geen jurist, maar ik interpreteer dit als "als je geen opdracht gegeven hebt tot het maken van het 'portret', en je geeft aan dat ze het niet mogen gebruiken, dan hebben ze dit te laten". Misschien kan Nare Man hier nog even z'n licht op laten schijnen, want ik vind het dubieus dat ze melden dat ze dit 'misschien' niet uit gaan zenden. |
weet niet wie het heeft gepost net maar dat adres en telnr van music factory klopt..
kep zelf meerdere malen contact gehad met tmf een paar jaar geleden en herken t meteen... bel gewoon even! en tis niet zeker dat t uitgezonden word hoor! ze nemen wel de mensen die t meest voor lul staan dnek :S ben zelf ook een keer daar geweest tijdens mn verjaardag was mn nicht hier met een vriend van haar (ferdy die krullenkop uit big brother) mochten we gratis binnen en kregen we drankmunten... zegt ie eeej vanessa nu moet je wel met je nichtje hier opnames maken :o ik denk mooi niet he... uiteindelijk sleurde hij mn vriend naar voren moest zon vatsig wijf bij hem lapdansen (ikke lachen dat wijf was ugly en had vette ruzie met dr virend omdat ze dat deed :D ) toen was ik de lul roept ie mij en moest ferdy bij mij lapdansen :o gelukkig hoefde ik niks te doen alelen maar lachen en zitten hahahaha godzijdank ist nooit uitgezonden dus er is een kans dat dta bij jou ook is :P |
Citaat:
|
Citaat:
Mental heeft geen toestemming aan mij gevraagd maar ik ben wel vrijwillig op zijn interview ingegaan, wel in een dronken bui.. Dus eigenlijk ontoerekeningsvatbaar, maar goed.. Het telefoongesprek met Anne Claire maakte ik eruit dat ik er niks aan kon doen dat TMF het recht erop had, maar als ze genoeg opnames hadden het er wel uit zou knippen. Daarvoor zou ze me bellen maar dat heeft ze tot dusver niet gedaan.. Ik heb ook duidelijk laten blijken dat ik er niet mee eens wat dat het op tv kwam.. |
Citaat:
Ik zou een hele factuele brief schrijven. Niet dat je hier schade door loopt, maar dat je de schade die je hier door loopt op hun gaat verhalen. Ik zou d'r nog eens bellen, zeggen dat met een jurist overlegd hebt, haar vertellen dat je geen toestemming geeft en daarover een aangetekende brief gaat sturen. Gewoon factueel, niet in discussie gaan, je staat wat dit betreft gewoon in je recht. Ze zouden wel compleet achterlijk zijn als ze het dan alsnog uit gaan zenden. |
Citaat:
|
Ik heb een mail gehad dat et stuk er gelukkig uitgeknipt is :D .. Nog bedankt allemaal!!
Kus |
Dat is netjes van TMF. (y) Hebben ze ook verteld wat ze met dat stuk gedaan hebben?
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk zenden ze het over een maand of 3 alsnog uit :cool:
De poëtische gerechtigheid en afstraffing die uit de sociale controlle in dat rotdorp zal voortvloeien is werkelijk heerlijk. |
Na alles wat we voor je gedaan hebben, vertel eens wat je gezegd hebt ;)
|
Nou weten we nog niet wat je gezegd heb!
|
Citaat:
Maar hij post ook niet zo veel hier op het forum zie ik, dus de kans dat hij hier ff langs komt is niet zo groot. Dan maar PM'en? ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57. |