Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2004, 12:21
Spray rebel
Spray rebel is offline
Ik weet niet waar het hoort, daarom plaats ik het nu even hier.. Als het hier niet hoor verplaats het maar.. Eergisteren ben ik door Tmf, Mental Theo opgenomen, ik was erg aangeschoten en heb dingen gezegd die ik niet meende.. Ik wil niet dat dit uitgezonden word, ik heb al een mail naar Mental Theo gestuurd en naar de redactie van TMF.. Als ik weiger dat ze het stuk van mij uitzenden, dan mogen ze dat toch niet?! Of zie ik dat nu verkeerd?! Ik schaam me rot.. Ik hoop dat er iets tegen gedaan kan worden.. Misschien heeft iemand advies voor me?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2004, 12:24
Verwijderd
gewoon uit pure nieuwsgierigheid maar wat heb je allemaal gezegd.Als het beledigende uitspraken zijn naar een persoon toe loopt het wel met een sisser af maar als het naar een groep toe is kan het wel vervelende gevolgen voor jouw hebben.En kun je naar mijn weten er wel wat aan doen.

Kun je wat meer informatie geven?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 12:28
Spray rebel
Spray rebel is offline
Het ging over seksbloepers en het betrof één persoon, mijn ex-vriendin et moi, geen naam genoemd maar ik heb het er wel over gehad.. Ik was zo aangeschoten dit wilde ik helemaal niet .. En wij woneh in een klein kutdorp en als een het weet weet gelijk iedereen het hier.. *ik moet janke*...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 12:31
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Ik weet niet of je er iets aan kan doen, omat je zelf naar hem toegelopen bent. Ik ben ook een keer naar zo'n feestje met hem geweest, maar dat werd pas weken later uitgezonden op TMF. Wonen er veel jongeren in je dorp? En kijken die ernaar? want als dat niet zo is dan is de kans al kleiner dat iemand het ziet.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 12:33
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Met je dronken kop.

Probeer ze te bellen, werkt beter.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Spray rebel schreef op 17-10-2004 @ 13:28 :
Het ging over seksbloepers en het betrof één persoon, mijn ex-vriendin et moi, geen naam genoemd maar ik heb het er wel over gehad.. Ik was zo aangeschoten dit wilde ik helemaal niet .. En wij woneh in een klein kutdorp en als een het weet weet gelijk iedereen het hier.. *ik moet janke*...
ai dat is inderdaad wel vervelend

Ik denk dat het enige wat je nu kunt doen is wachten op antwoord van de redactie.Als ze er moeite mee hebben vraag dan of ze je onherkenbaar willen maken.Eerlijk gezegd weet ik hier niet zo veel van af bij ''Werk,geld en recht'' is dit meer op zijn plaats.Vraag een professionele persoon om advies
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 12:36
Spray rebel
Spray rebel is offline
Ja want iedereen was naar die disco geweest en iedereen gaat natuurlijk kijke.. Sommige wete het van mij had ik in aangeschoten bui verteld, maar ik doe nou of ik van niks weet.. De meeste trappen erin.. Maar als het op tv komt is het over.. En het klopt deze week komt het sowieso nog niet op tv.. Maar ik schaam me echt zo.. Zo`n stukje kunnen ze er toch wel uitknippe?!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Spray rebel schreef op 17-10-2004 @ 13:36 :
Ja want iedereen was naar die disco geweest en iedereen gaat natuurlijk kijke.. Sommige wete het van mij had ik in aangeschoten bui verteld, maar ik doe nou of ik van niks weet.. De meeste trappen erin.. Maar als het op tv komt is het over.. En het klopt deze week komt het sowieso nog niet op tv.. Maar ik schaam me echt zo.. Zo`n stukje kunnen ze er toch wel uitknippe?!
Dat moet je dus aan hun vragen, maar als ze geen beeldmateriaal verloren willen laten gaan vraag dan of ze je onherkenbaar willen maken.

edit: maarjah als er niks meer aan te doen is zul je er mee moeten leren omgaan
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 12:42
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
Dat zei iedereen bij ons ook dat ze gingen kijken, maar ik heb er nooit meer iemand over gehoord. Op het tijdstip dat het wordt uitgezonden heeft bijna iedereen wat anders te doen. En na 3 weken niks verwacht toch niemand het meer. En ook zat mensen die vergeten te kijken...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 12:44
Zaina
Zaina is offline

Ik ga zeker kijken nu.
Oud 17-10-2004, 12:48
Spray rebel
Spray rebel is offline

Heel grappig.. Niet dus..

Dank je voor je positievie reacties Tha-Theo, ik voel me er echt niet lekker door en dit helpt toch wel.. Ik kan alleen geen juist telefoonnummer van Tmf vinden das het probleem.. Want ik ga denk ik maandag ook maar even bellen dan.. Ik vind dit niet leuk voor mijn eigen, maar vooral niet voor mijn ex-vriendin.. Dingen gezegd die niet leuk zijn. Ik heb bijna 9 maanden met haar gehad, tis nu 4 weken uit spreek haar niet meer, ze wilt me niet meer spreken, dat maakt me niet uit, maar ik zou echt niet weten hoe ik moet handelen als ze dit ziet.. En ik had een toekomstig vriendinnetje, nou als zij dit ziet, kan ik het daar ook wel mee vergeten en voor vele in de buurt denk ik hier dan wel, bedoel iemand die zomaar zijn seksleven op straat legt, hoe dom kan je wezen..

Het enigste wat ik kan zeggen is dat ik dronken was.. Dat was ik ook echt.. Maar dat is geen excuus..

@FB`ers, hoort dit bij werk/geld/recht?

Laatst gewijzigd op 17-10-2004 om 12:51.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 12:50
Briseïs
Briseïs is offline
je zit iig wel een beetje op t verkeerde forum

en volgens mij kunnen ze het niet uitzenden zonder toestemming van jou
Oud 17-10-2004, 12:51
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Ik zou even kijken op www.tmf.nl
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 12:55
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 17-10-2004 @ 13:50 :
je zit iig wel een beetje op t verkeerde forum

en volgens mij kunnen ze het niet uitzenden zonder toestemming van jou
Ja, dat denk ik dus ook, omdat je er zelf naartoe gaat en het waarschijnlijk van te voren is aangegeven. Dronken of niet maakt in dat geval niet uit! en voor TMF al helemaal niet, die zien dat wekelijks en zijn er ook een beetje op uit. Ik denk dat je gewoon even moet bellen en hopen dat ze meewerken...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 12:57
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Spray rebel schreef op 17-10-2004 @ 13:48 :

Heel grappig.. Niet dus..

Dank je voor je positievie reacties Tha-Theo, ik voel me er echt niet lekker door en dit helpt toch wel.. Ik kan alleen geen juist telefoonnummer van Tmf vinden das het probleem.. Want ik ga denk ik maandag ook maar even bellen dan.. Ik vind dit niet leuk voor mijn eigen, maar vooral niet voor mijn ex-vriendin.. Dingen gezegd die niet leuk zijn. Ik heb bijna 9 maanden met haar gehad, tis nu 4 weken uit spreek haar niet meer, ze wilt me niet meer spreken, dat maakt me niet uit, maar ik zou echt niet weten hoe ik moet handelen als ze dit ziet.. En ik had een toekomstig vriendinnetje, nou als zij dit ziet, kan ik het daar ook wel mee vergeten en voor vele in de buurt denk ik hier dan wel, bedoel iemand die zomaar zijn seksleven op straat legt, hoe dom kan je wezen..

Het enigste wat ik kan zeggen is dat ik dronken was.. Dat was ik ook echt.. Maar dat is geen excuus..

@FB`ers, hoort dit bij werk/geld/recht?
Je bent zelf zo stom geweest.

En het dan ook nog overal verkondigen.
Oud 17-10-2004, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 17-10-2004 @ 13:57 :

wel aardig blijven hey
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 13:06
Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
Zaina schreef op 17-10-2004 @ 13:57 :

Ik verkondig het helemaal niet overal hou het mooi voor mijn eigen en hoop dat het niet uitkomt, maar daarom is dit forum zo`n mooie uitkomst, je kan met mensen praten, advies vragen, zonder dat ze je kennen, ze staan er buiten en soms geven deze mensen nog beter raad dan de mensen in je naaste omgeving..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 13:11
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Spray rebel schreef op 17-10-2004 @ 14:06 :
Ik verkondig het helemaal niet overal hou het mooi voor mijn eigen en hoop dat het niet uitkomt, maar daarom is dit forum zo`n mooie uitkomst, je kan met mensen praten, advies vragen, zonder dat ze je kennen, ze staan er buiten en soms geven deze mensen nog beter raad dan de mensen in je naaste omgeving..
Niet drinken als je er niet tegen kan.
Oud 17-10-2004, 13:12
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
makelville schreef op 17-10-2004 @ 14:02 :
wel aardig blijven hey
Sorry.
Oud 17-10-2004, 13:14
Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
Zaina schreef op 17-10-2004 @ 14:11 :
Niet drinken als je er niet tegen kan.
Neej kan er ook wel tegen, maar had een nieuw drankje dat vrienden ook dronken, en toen hebben we er wat teveel van gedronken ik wist niet dat het zo snel kon gaan, met bier kan ik er makkelijk 10 op en voel ik nog niet zoveel, ben ik alleen wat losser, maar dit was gewoon extreem.. En het is mijn eigen schuld dat weet ik, maar de laatste maanden heb ik het al erg kut, door bepaalde omstandigheden en dan moet dit er ook nog eens bijkomen, op een gegeven moment is het niet meer leuk...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 13:16
Gatara
Gatara is offline
ben nu wel benieuwd wat die seksblooper was
Oud 17-10-2004, 13:17
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Gatara schreef op 17-10-2004 @ 14:16 :
What a surprise.

Echt handig dat ik die vragen nu niet meer hoef te stellen.
Oud 17-10-2004, 13:18
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Spray rebel schreef op 17-10-2004 @ 14:14 :
met bier kan ik er makkelijk 10 op
zoooooooooooo ben jij ff stoer
Oud 17-10-2004, 13:18
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Spray rebel schreef op 17-10-2004 @ 14:14 :
Neej kan er ook wel tegen, maar had een nieuw drankje dat vrienden ook dronken, en toen hebben we er wat teveel van gedronken ik wist niet dat het zo snel kon gaan, met bier kan ik er makkelijk 10 op en voel ik nog niet zoveel, ben ik alleen wat losser, maar dit was gewoon extreem.. En het is mijn eigen schuld dat weet ik, maar de laatste maanden heb ik het al erg kut, door bepaalde omstandigheden en dan moet dit er ook nog eens bijkomen, op een gegeven moment is het niet meer leuk...
Ach ja het leven is soms niet eerlijk, wanneer is de uitzending?
Oud 17-10-2004, 13:21
Verwijderd
Ik begrijp wel dat je er nu van baalt, maar het blijft natuurlijk gewoon je eigen verantwoordelijkheid wat je voor de camera zegt. Dat geldt ook als dat onder invloed van alcohol gebeurd.

Aangezien je er vrijwillig aan mee hebt gewerkt denk ik niet dat TMF verplicht is die beelden er uit te knippen of te censureren, helaas voor jou.

Off the record: Ik vind die Mental Theo ook maar een vervelend mannetje!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2004, 15:57
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 17-10-2004 @ 14:21 :

Aangezien je er vrijwillig aan mee hebt gewerkt denk ik niet dat TMF verplicht is die beelden er uit te knippen of te censureren, helaas voor jou.

Als mensen strontlazerus zijn doen ze wel eens dingen die ze niet doen als ze nuchter zijn. Volgens mij kun je dan niet echt spreken over vrijwillig.

Lijkt me dus netjes van TMF als ze het bewuste stukje eruit zouden halen (mits ts ze natuurlijk te pakken krijgt).
Oud 17-10-2004, 16:13
Verwijderd
Portretrecht.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 16:35
Joostje
Joostje is offline
werk, geld en recht enzo.

wel ons die seksblooper vertellen natuurlijk, dat is het enige wat ons echt interesseert
Oud 17-10-2004, 16:41
11568
11568 is offline
Hier zit TMF ook bij geloof ik.

Music Factory (MTV Networks BV)

Postbus 999
1400AZ Bussum
Tel: 035 6996666
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 18:43
Multilot
Multilot is offline
waarom ga je uberhaupt naar een feest waar mental theo is...
Oud 17-10-2004, 18:46
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Multilot schreef op 17-10-2004 @ 19:43 :
waarom ga je uberhaupt naar een feest waar mental theo is...

hint: dorp
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 18:58
Verwijderd
Volgens mij mag je altijd achteraf nog zeggen - voordat ze het uitzenden - dat je niet op tv wil komen. Schrijf naar de redactie, stuur een aangetekende brief bv. Zenden ze het tóch uit, dan kan je er daarna ook nog iets mee.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 19:38
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Gatara schreef op 17-10-2004 @ 14:16 :
gewoon ff mental theo kijken dan kom je er wel achter

@ TS: wie gaat er dan ook met mental theo vragen, das wel een beetje culpa in cause hoor
Oud 17-10-2004, 20:21
Snuitermans
Snuitermans is offline
Jij wandelt met je lamme hoofd zelf naar hem toe, is dat al niet instemmen om op TV te komen?
Oud 17-10-2004, 21:43
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Aangetekende brief en eisen maar. Roep maar iets over ontoerekeningsvatbaarheid en een emotionele schadeclaim en waarschijnlijk gaan ze uit gemakszucht al knippen. Maar wel aangetekend...
Oud 17-10-2004, 21:58
Maroon
Maroon is offline
Ik was een keer ergens op stap waarbij bleek dat Mental Theo ook bezig was met opnames. Dat werd pas ruim anderhalve maand later uitgezonden, dat zal hier ook wel het geval zijn.

Denk niet dat je er wat tegen kunt doen, hoe moeten ze je in vredesnaam opzoeken op die tape?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Snuitermans schreef op 17-10-2004 @ 21:21 :
Jij wandelt met je lamme hoofd zelf naar hem toe, is dat al niet instemmen om op TV te komen?
Lijkt me niet, vooral niet als je bv. dronken bent, of heel erg verdrietig, of heel erg boos... Dan zegt een mens wel eens dingen waar je achteraf, wanneer je weer helder na kan denken, spijt van krijgt. Die mensen bij TMF hebben - volgens mij - echt geen recht het dan tegen jouw zin uit te gaan zenden, maar nogmaals, TS moet dat wel goed duidelijk maken (door dus aangetekend bezwaar te maken). En ach, als je flink moeilijk gaat doen en een beetje gaat dreigen (niet met 'ik maak je dood' natuurlijk , maar met 'ontoerekeningsvatbaarheid' bv) dan is het voor hen minder moeite je gewoon er uit te knippen dan er echt op in te gaan...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 22:03
Multilot
Multilot is offline
je kunt ook de krant bellen en zeggen dat het niet in de haak is wat ze allemaal gaan uitzenden
Oud 17-10-2004, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Maroon schreef op 17-10-2004 @ 22:58 :
Ik was een keer ergens op stap waarbij bleek dat Mental Theo ook bezig was met opnames. Dat werd pas ruim anderhalve maand later uitgezonden, dat zal hier ook wel het geval zijn.

Denk niet dat je er wat tegen kunt doen, hoe moeten ze je in vredesnaam opzoeken op die tape?
'Ik was die jongen met dat donkere haar die vertelde dat blablabla..' kan je toch vrij duidelijk in zijn, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 23:07
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 17-10-2004 @ 20:38 :
@ TS: wie gaat er dan ook met mental theo vragen, das wel een beetje culpa in cause hoor
Hehe, inderdaad. Je moet gewoon ver van Mental Theo blijven en als hij zich toch aan je opdringt, hem gewoon hard op zijn bek stampen. Laat hem dat maar eens uitzenden, dan kan heel Nederland zien hoe 'geliefd' hij werkelijk is.

Maar even serieus, volgens mij kun je op grond van je portretrecht verlangen dat zij dat niet openbaar maken, hoewel ik dat niet zeker weet. Intellectuele eigendom heeft nou niet echt mijn interesse.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 07:01
iamcj
iamcj is offline
Drank maakt meer kapot dan je lief is...
Oud 18-10-2004, 07:59
Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
iamcj schreef op 18-10-2004 @ 08:01 :
Drank maakt meer kapot dan je lief is...
Gelijk heb je.. .. Maar het ging ook veel te snel, normaal met mijn eigen vrienden drink ik alleen bier, maar was met andere mensen op stap, en de een na de andere mix en dat ben ik sowieso al niet gewend en toen ging het helemaal te snel.. En ik denk dat ze me wel kunnen vinden op de tape hoor, kledingbeschrijving + gebeurde en verteld werd, dat kan ik me jammergenoeg nog wel herrinneren *jank*, en ja ik zei ook altijd wie gaat nou naar Mental Theo, *eikel*, maar hij was daar toevallig, disco heeft verschillende thema`s.. Het rare was toen ik "on the road" altijd zag dat ik die mensen domme neten vond die op tv kwamen, ik bedoel je ga je kont tog niet laten zien of andere ongein, maar nu deed ik hetzelf.. Ja nu weet ik hoe makkelijk het kan gaan..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 08:06
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ik heb geen medelijden met je. Je wist het van te voren hoor had maar niet met die eikel moeten praten. En dan zielig doen over wat je gedronken hebt.. Tja sorry daar ben je echt zelf bij.

Hoop dat je nog geluk hebt.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 08:22
Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 18-10-2004 @ 09:06 :
ik heb geen medelijden met je. Je wist het van te voren hoor had maar niet met die eikel moeten praten. En dan zielig doen over wat je gedronken hebt.. Tja sorry daar ben je echt zelf bij.

Hoop dat je nog geluk hebt.
Je hoef ook geen medelijden te hebben, daar vraag ik ook niet om, tis mijn eigen stomme fout en ik zal er voor op moeten draaien, maar ik vraag wat ik er nog eventueel aan kan doen..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 08:41
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-10-2004 @ 00:07 :
Hehe, inderdaad. Je moet gewoon ver van Mental Theo blijven en als hij zich toch aan je opdringt, hem gewoon hard op zijn bek stampen. Laat hem dat maar eens uitzenden, dan kan heel Nederland zien hoe 'geliefd' hij werkelijk is.

Maar even serieus, volgens mij kun je op grond van je portretrecht verlangen dat zij dat niet openbaar maken, hoewel ik dat niet zeker weet. Intellectuele eigendom heeft nou niet echt mijn interesse.
ja dat kan idd, dat weet ik nog wel van mn mededinging uit de B3, maar ik heb geen zin om dat allemaal uit te leggen...van mental theo vind ik t wel leuk dat ie mensen altijd van dat soort domme dingen laat zeggen, dus ik wil m daar niet mee storen
Oud 18-10-2004, 09:06
Verwijderd
Ik denk ook niet dat hij zit te wachten op van die irritante sufkutten die denken dat het nu nog nut heeft om hem te vertellen dat hij minder moet drinken. Ga ergens anders moraalridderen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 11:02
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-10-2004 @ 22:43 :
Aangetekende brief en eisen maar. Roep maar iets over ontoerekeningsvatbaarheid en een emotionele schadeclaim en waarschijnlijk gaan ze uit gemakszucht al knippen. Maar wel aangetekend...
haha, als er een aantal dingen in nederland kansloos zijn om te willen...
Oud 18-10-2004, 13:34
Endomychus
Endomychus is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-10-2004 @ 10:06 :
Ik denk ook niet dat hij zit te wachten op van die irritante sufkutten die denken dat het nu nog nut heeft om hem te vertellen dat hij minder moet drinken. Ga ergens anders moraalridderen ofzo.
ja idd daar heeft tie tog niks an?
Maar Bij zo.n programma nemen ze de hele avond op en ze knippen net zo lang totdat ze een leuk stukje van een kwartier hebben om uit te zenden. Dus de kans dat ze je laten zien is zoiezo al klein (tenzij het enorm grappig was..) ik zou ze gewoon een mail sturen. Nee heb je ja kun je krigjen
Oud 18-10-2004, 14:59
Spray rebel
Spray rebel is offline
Even de tussenstand:

Ik heb gebeld naar TMF, ene Anne Claire aan de telefoon gehad die me begreep en mijn mail ook al gehad heeft.. Het portretrecht heeft er wel degelijk mee te maken. Ze zei zo van je je bent zelf naar hem toegestapt en Theo heeft vrijwillig een interview bij je af mogen leggen.. En toen zei ik, maar ik was dronken en het is wel breuk op privacie en ik word publiekelijk belachelijk gemaakt.. En daar gaf ze me gelijk in.. Ze zou morgen naar de opnames kijken en als er genoeg opnames zouden zijn dan zenden ze het niet uit.. Ik krijg morgen dus een belletje.. Ik hoop dus dat er nog meer van die gekken als mij rondliepen en zich er niet zo druk om maakten.. Maar goed morgen horen we meer..

Ps: als dit niet op tv komt vertel ik hier nog wel de details , voor degene die het willen weten, hier kent toch iedereen me als SprayRebel en niet als het persoontje uit een spookdorp waar je overal voor aangekeken word..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 15:01
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Spray rebel schreef op 18-10-2004 @ 15:59 :
hier kent toch iedereen me als SprayRebel
denk je
Reageren

Regels voor berichten