![]() |
Opname van mij straks misschien op tv
Ik weet niet waar het hoort, daarom plaats ik het nu even hier.. Als het hier niet hoor verplaats het maar.. Eergisteren ben ik door Tmf, Mental Theo opgenomen, ik was erg aangeschoten en heb dingen gezegd die ik niet meende.. Ik wil niet dat dit uitgezonden word, ik heb al een mail naar Mental Theo gestuurd en naar de redactie van TMF.. Als ik weiger dat ze het stuk van mij uitzenden, dan mogen ze dat toch niet?! Of zie ik dat nu verkeerd?! Ik schaam me rot.. Ik hoop dat er iets tegen gedaan kan worden.. Misschien heeft iemand advies voor me?
|
gewoon uit pure nieuwsgierigheid maar wat heb je allemaal gezegd.Als het beledigende uitspraken zijn naar een persoon toe loopt het wel met een sisser af maar als het naar een groep toe is kan het wel vervelende gevolgen voor jouw hebben.En kun je naar mijn weten er wel wat aan doen.
Kun je wat meer informatie geven? |
Het ging over seksbloepers en het betrof één persoon, mijn ex-vriendin et moi, geen naam genoemd maar ik heb het er wel over gehad.. Ik was zo aangeschoten dit wilde ik helemaal niet :( .. En wij woneh in een klein kutdorp en als een het weet weet gelijk iedereen het hier.. *ik moet janke*...
|
Ik weet niet of je er iets aan kan doen, omat je zelf naar hem toegelopen bent. Ik ben ook een keer naar zo'n feestje met hem geweest, maar dat werd pas weken later uitgezonden op TMF. Wonen er veel jongeren in je dorp? En kijken die ernaar? want als dat niet zo is dan is de kans al kleiner dat iemand het ziet.
|
Met je dronken kop.
Probeer ze te bellen, werkt beter. |
Citaat:
Ik denk dat het enige wat je nu kunt doen is wachten op antwoord van de redactie.Als ze er moeite mee hebben vraag dan of ze je onherkenbaar willen maken.Eerlijk gezegd weet ik hier niet zo veel van af bij ''Werk,geld en recht'' is dit meer op zijn plaats.Vraag een professionele persoon om advies |
Ja want iedereen was naar die disco geweest en iedereen gaat natuurlijk kijke.. Sommige wete het van mij had ik in aangeschoten bui verteld, maar ik doe nou of ik van niks weet.. De meeste trappen erin.. Maar als het op tv komt is het over.. En het klopt deze week komt het sowieso nog niet op tv.. Maar ik schaam me echt zo.. Zo`n stukje kunnen ze er toch wel uitknippe?!
|
Citaat:
edit: maarjah als er niks meer aan te doen is zul je er mee moeten leren omgaan |
Citaat:
|
:D
Ik ga zeker kijken nu. :P |
:rolleyes:
Heel grappig.. Niet dus.. Dank je voor je positievie reacties Tha-Theo, ik voel me er echt niet lekker door en dit helpt toch wel.. Ik kan alleen geen juist telefoonnummer van Tmf vinden das het probleem.. Want ik ga denk ik maandag ook maar even bellen dan.. Ik vind dit niet leuk voor mijn eigen, maar vooral niet voor mijn ex-vriendin.. Dingen gezegd die niet leuk zijn. Ik heb bijna 9 maanden met haar gehad, tis nu 4 weken uit spreek haar niet meer, ze wilt me niet meer spreken, dat maakt me niet uit, maar ik zou echt niet weten hoe ik moet handelen als ze dit ziet.. En ik had een toekomstig vriendinnetje, nou als zij dit ziet, kan ik het daar ook wel mee vergeten en voor vele in de buurt denk ik hier dan wel, bedoel iemand die zomaar zijn seksleven op straat legt, hoe dom kan je wezen.. Het enigste wat ik kan zeggen is dat ik dronken was.. Dat was ik ook echt.. Maar dat is geen excuus.. @FB`ers, hoort dit bij werk/geld/recht? |
je zit iig wel een beetje op t verkeerde forum
en volgens mij kunnen ze het niet uitzenden zonder toestemming van jou |
Ik zou even kijken op www.tmf.nl
|
Citaat:
|
Citaat:
En het dan ook nog overal verkondigen. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben nu wel benieuwd wat die seksblooper was :)
|
Citaat:
Echt handig dat ik die vragen nu niet meer hoef te stellen. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik begrijp wel dat je er nu van baalt, maar het blijft natuurlijk gewoon je eigen verantwoordelijkheid wat je voor de camera zegt. Dat geldt ook als dat onder invloed van alcohol gebeurd.
Aangezien je er vrijwillig aan mee hebt gewerkt denk ik niet dat TMF verplicht is die beelden er uit te knippen of te censureren, helaas voor jou. Off the record: Ik vind die Mental Theo ook maar een vervelend mannetje! |
Citaat:
Lijkt me dus netjes van TMF als ze het bewuste stukje eruit zouden halen (mits ts ze natuurlijk te pakken krijgt). |
Portretrecht.
|
werk, geld en recht enzo.
wel ons die seksblooper vertellen natuurlijk, dat is het enige wat ons echt interesseert :p |
Hier zit TMF ook bij geloof ik.
Music Factory (MTV Networks BV) Postbus 999 1400AZ Bussum Tel: 035 6996666 |
waarom ga je uberhaupt naar een feest waar mental theo is...
|
Citaat:
hint: dorp |
Volgens mij mag je altijd achteraf nog zeggen - voordat ze het uitzenden - dat je niet op tv wil komen. Schrijf naar de redactie, stuur een aangetekende brief bv. Zenden ze het tóch uit, dan kan je er daarna ook nog iets mee.
|
Citaat:
@ TS: wie gaat er dan ook met mental theo vragen, das wel een beetje culpa in cause hoor :p |
Jij wandelt met je lamme hoofd zelf naar hem toe, is dat al niet instemmen om op TV te komen?
|
Citaat:
|
Ik was een keer ergens op stap waarbij bleek dat Mental Theo ook bezig was met opnames. Dat werd pas ruim anderhalve maand later uitgezonden, dat zal hier ook wel het geval zijn.
Denk niet dat je er wat tegen kunt doen, hoe moeten ze je in vredesnaam opzoeken op die tape? |
Citaat:
|
je kunt ook de krant bellen en zeggen dat het niet in de haak is wat ze allemaal gaan uitzenden
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar even serieus, volgens mij kun je op grond van je portretrecht verlangen dat zij dat niet openbaar maken, hoewel ik dat niet zeker weet. Intellectuele eigendom heeft nou niet echt mijn interesse. |
Drank maakt meer kapot dan je lief is...
|
Citaat:
|
ik heb geen medelijden met je. Je wist het van te voren hoor had maar niet met die eikel moeten praten. En dan zielig doen over wat je gedronken hebt.. Tja sorry daar ben je echt zelf bij.
Hoop dat je nog geluk hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk ook niet dat hij zit te wachten op van die irritante sufkutten die denken dat het nu nog nut heeft om hem te vertellen dat hij minder moet drinken. Ga ergens anders moraalridderen ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar Bij zo.n programma nemen ze de hele avond op en ze knippen net zo lang totdat ze een leuk stukje van een kwartier hebben om uit te zenden. Dus de kans dat ze je laten zien is zoiezo al klein (tenzij het enorm grappig was..) ik zou ze gewoon een mail sturen. Nee heb je ja kun je krigjen |
Even de tussenstand:
Ik heb gebeld naar TMF, ene Anne Claire aan de telefoon gehad die me begreep en mijn mail ook al gehad heeft.. Het portretrecht heeft er wel degelijk mee te maken. Ze zei zo van je je bent zelf naar hem toegestapt en Theo heeft vrijwillig een interview bij je af mogen leggen.. En toen zei ik, maar ik was dronken en het is wel breuk op privacie en ik word publiekelijk belachelijk gemaakt.. En daar gaf ze me gelijk in.. Ze zou morgen naar de opnames kijken en als er genoeg opnames zouden zijn dan zenden ze het niet uit.. Ik krijg morgen dus een belletje.. Ik hoop dus dat er nog meer van die gekken als mij rondliepen en zich er niet zo druk om maakten.. Maar goed morgen horen we meer.. Ps: als dit niet op tv komt vertel ik hier nog wel de details ;) , voor degene die het willen weten, hier kent toch iedereen me als SprayRebel en niet als het persoontje uit een spookdorp waar je overal voor aangekeken word.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |