![]() |
Paul Anderson: "Ik treed nu in de voetsporen van Ridley Scott en James Cameron"
Maar om in iemands zijn voetsporen te treden moet je toch hetzelfde doen en Paul Anderson heeft geen goede alien film gemaakt :mad: |
Nou nou ik heb hem gezien.
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat ik begrepen heb was hij niet diegene die verantwoordelijk was voor die 12+ rating, waar ik nogwel het meest van baal. Ik heb de film dan nog niet gezien, maar Predator-films waren gewoon bikkelhard qua gore wat je daadwerkelijk te zien kreeg en dat moet gewoon zo blijven :mad: Anyway, ik zie de film morgen, maar ik vrees het ergste aangezien ik in de hele trailer nog geen spettertje gezien heb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
The Terminator vs Alien vs Predator vs The Thing.
Dat is stoerrrr :cool: Hordes Skynet robots tegen Aliens tegen Predators tegen gemuteerde mensen, Predators en Aliens. Whaaaa! :|:| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen ik de films zag, kwam er nix van het originele verhaal terug in de films. Resident Evil was echt een dieptepunt. |
Citaat:
Spoiler
|
Om te janken.
Vooral inhoudelijk een lachertje... "These hieroglyphic writings are VERY hard to translate... but it says". |
Geweldig concept + Paul Anderson = kutfilm
|
Citaat:
Spoiler
|
Schijnt echt slechte film te zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
"No team on this earth can dig a hole like that!" Nou laten we dan toch maar naar binnen gaan om te kijken of er mensen ons voor zijn geweest :confused: Ach mijn verwachting was zeer weinig, ik kreeg zeer weinig, dus ik ging tevreden naar huis... :p |
Citaat:
|
whahahahaha, het is echt een verschrikkelijke film. Mijn advies:
ga hier niet heen!!! Maar aan de andere kant was hij ook wel grappig, al was dat niet helemaal de bedoeling... |
leuk om thuis es te kijken, maar ik zou er niet voor naar de bios gaan...
|
Mijn korte interpretatie
Spoiler
|
sayans vs pokemons :cool:
|
Citaat:
|
Toegegeven:
Er is maar 1 man die een predator, met moeite, aankan. En dat was natuurlijk Arnold Swartzefuck. Vervolgens verschijnt er een klein vrouwtje op den buis, die sterker is dan een predator, en die wel in haar eentje de alien queen kan uitschakelen. Arnold: dikke spierbundel vrouwtje: uhm...ze zag er goed uit...maar niet echt sterk...:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je vergeet de schep :cool: |
Citaat:
Ik weet even niet wat je bedoeld...had ze een schep ofzo? |
Wat ik niet begreep:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Prachtig hoe er ook willekeurig zogenaamde feiten worden gespuugd door personages die ze zich dit plots herinneren om spanning te creëren. "Whales were killed here. In 1904 all the inhabitants mysteriously dissapeared without a trace". |
Citaat:
|
Ik ben er geweest en vond het een leuke film alle details zaten er in verwerkt :D (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh jullie zijn allemaal kut mensen. (sommigen)
Ik heb die film ook gezien en ik heb al jullie commentaren gelezen, de helft van wat jullie zeggen klopt gewoon niet, zo kan ik makkelijk elke film die je me laat zien de grond inboren. Voor mensen die van de Predator-films houden: hij is zeker beter dan Predator 2, en komt heel dicht bij Predator. Mensen die van de Alien-films houden zullen een klein beetje worden teleurgesteld want hij is niet zo spannend en creepy als de Alien-films. De Predators hebben een eergevoel (gevoelens in het algemeen) en de mens is hun vijand niet, dus het geval met Lex is wel te begrijpen. Het was trouwens in de vorige Predator-films ook zichbaar. Ik vond de films soms wel te langdradig en hij komt wat traag op gang maar hij was wel goed. Er bestaat trouwens een Batman vs. Aliens vs. Predator film hij heet Batman : Dead End en hij is super! Jammer genoeg mag hij nergens legaal worden verkocht. Ik heb er een kopie van gekregen van een vriend die de film via via heeft kunnen bemachtigen enzoverder. |
Citaat:
I'm interested. Edit: http://www.scottmanning.com/archives/000592.php Zo illegaal is het dus allemaal niet, fan-base film voor een comic-conventie, die dus niet voor profit-doeleinden gebruikt mag worden vanwege de rechten van de characters. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm ...
Is een predator niet sloom?Maar wel sterk, en hoog springen (Zie je wel niet in de film)Dus ze kan de predator wel bij benen, op het vechten na dan. Aliens zijn daar integen super snel, en met hun bloed hun afweerstyteem onverslaanbaar. :D Maar laten we het erop houden, dat die kleine meid, gewoon stront geluk had :D. |
Citaat:
Wat mij ook stoorde was het constant omschakelen van onzichtbaar naar zichtbaar. Deed me denken aan Vin Diesel die in CHRONICLES OF RIDDICK om de haverklap weer z'n brilletje af moest trekken om z'n stoere grimas te laten zien. |
Dat is juist het wapen van een predator...
ik vond het een beetje jammer dat die Alien Queen een beetje een wuss was. Ze moet juist overpowerd zijn, zie alien 2 en 4 geloof ik. |
Wat ik ook wel stom vond, was dat die mensen niet echt heel erg onder de indruk waren van de aliens en predators. :s (n)
Ze hadden natuurlijk wel schrik maar het kon nog veel erger. |
Citaat:
|
Citaat:
Mensen die tegenwoordig alles afkraken dat ze tegenkomen behalve hetgeen dat niet van Hollywood komt (en natuurlijk de uitzonderingen), die de jaren 60 en 70-films de beste vinden gewoon omdat ze in dat tijdperk werden gemaakt, die bang zijn om een Hollywood-film goed te vinden omdat dat gewoon not done :rolleyes: is, vind ik kutmensen. Maar dat kan mij eigenlijk niet veel schelen, ik wou gewoon mijn mening daarover kwijt. Mensen die beweren dat de originele Texas Chainsaw Massacre goed is (wellicht gewoon omdat het de eerste was en uit weet ik veel welk jaar) zijn gewoon niet goed snik. Niet dat de remake goed is... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |