Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2004, 16:14
sharkkkie
sharkkkie is offline
Paul Anderson: "Ik treed nu in de voetsporen van Ridley Scott en James Cameron"

Maar om in iemands zijn voetsporen te treden moet je toch hetzelfde doen en Paul Anderson heeft geen goede alien film gemaakt
Oud 27-10-2004, 17:47
Jolt
Jolt is offline
Nou nou ik heb hem gezien.

Spoiler
Oud 27-10-2004, 19:32
Uice
Uice is offline
Citaat:
sharkkkie schreef op 26-10-2004 @ 17:14 :
Paul Anderson: "Ik treed nu in de voetsporen van Ridley Scott en James Cameron"

Maar om in iemands zijn voetsporen te treden moet je toch hetzelfde doen en Paul Anderson heeft geen goede alien film gemaakt
Paul Anderson is sowieso een regisseur die zo snel mogelijk weer bij de Pizzahut moet gaan werken.
Oud 27-10-2004, 23:46
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
Juice schreef op 27-10-2004 @ 20:32 :
Paul Anderson is sowieso een regisseur die zo snel mogelijk weer bij de Pizzahut moet gaan werken.

Maar wat ik begrepen heb was hij niet diegene die verantwoordelijk was voor die 12+ rating, waar ik nogwel het meest van baal. Ik heb de film dan nog niet gezien, maar Predator-films waren gewoon bikkelhard qua gore wat je daadwerkelijk te zien kreeg en dat moet gewoon zo blijven
Anyway, ik zie de film morgen, maar ik vrees het ergste aangezien ik in de hele trailer nog geen spettertje gezien heb.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 11:30
HypocrieteTeef
HypocrieteTeef is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 28-10-2004 @ 00:46 :

Maar wat ik begrepen heb was hij niet diegene die verantwoordelijk was voor die 12+ rating, waar ik nogwel het meest van baal. Ik heb de film dan nog niet gezien, maar Predator-films waren gewoon bikkelhard qua gore wat je daadwerkelijk te zien kreeg en dat moet gewoon zo blijven
Anyway, ik zie de film morgen, maar ik vrees het ergste aangezien ik in de hele trailer nog geen spettertje gezien heb.
In trailers mag dat tegenwoordig ook niet meer, ten minste in Amerika niet en ik neem aan dat de Amerikaanse trailer ook hier gebruikt wordt.
Oud 28-10-2004, 19:27
Thompie
Thompie is offline
Citaat:
Jolt schreef op 27-10-2004 @ 18:47 :

Spoiler
Wat je al in eerdere posts zegt, die eerdere films en spellen zijn gewoon super goed......wil deze film in de bios gaan kijke, maar zo te horen is het niet veel dus...........damnn jammerrrr.....Hopen op een weer steengoede Alien/Predetor-film....
Oud 29-10-2004, 12:48
Verwijderd
The Terminator vs Alien vs Predator vs The Thing.

Dat is stoerrrr
Hordes Skynet robots tegen Aliens tegen Predators tegen gemuteerde mensen, Predators en Aliens. Whaaaa!

Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 13:50
Mark-The-Local-Hero
Citaat:
Schwarzkopf schreef op 29-10-2004 @ 13:48 :
The Terminator vs Alien vs Predator vs The Thing.

Dat is stoerrrr
Hordes Skynet robots tegen Aliens tegen Predators tegen gemuteerde mensen, Predators en Aliens. Whaaaa!

Another script that can be thrown right in the wastebasket
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 18:18
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Thompie schreef op 28-10-2004 @ 20:27 :
Wat je al in eerdere posts zegt, die eerdere films en spellen zijn gewoon super goed......wil deze film in de bios gaan kijke, maar zo te horen is het niet veel dus...........damnn jammerrrr.....Hopen op een weer steengoede Alien/Predetor-film....
Kijk hem maar eens, een oordeel zelf
Oud 29-10-2004, 19:01
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef op 22-10-2004 @ 00:24 :
Twee sterke concepten/characters gecombineerd in een film geregisseerd door degene die verantwoordelijk is voor Mortal Kombat, Soldier, Resident Evil...Zonde, zonde, zonde.
Mortla Kombat en Resident Evil waren voor mij misschien wel de leukste spellen die ik had gespeeld, ik kende het verhaal ook erg goed enzo.

Toen ik de films zag, kwam er nix van het originele verhaal terug in de films. Resident Evil was echt een dieptepunt.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 11:57
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:

Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 18:07
legatus
legatus is offline
Om te janken.

Vooral inhoudelijk een lachertje...

"These hieroglyphic writings are VERY hard to translate... but it says".
Oud 31-10-2004, 22:32
HypocrieteTeef
HypocrieteTeef is offline
Geweldig concept + Paul Anderson = kutfilm
Oud 31-10-2004, 23:30
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 31-10-2004 @ 12:57 :
Spoiler
Spoiler
Oud 31-10-2004, 23:36
BCR
BCR is offline
Schijnt echt slechte film te zijn.
Oud 01-11-2004, 08:47
Vice
Vice is offline
Citaat:

Spoiler
Is zeker geen Xena, die warrior princess.
Oud 03-11-2004, 12:19
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
legatus schreef op 31-10-2004 @ 19:07 :
"These hieroglyphic writings are VERY hard to translate... but it says".
Ja dat was fraai inderdaad

"No team on this earth can dig a hole like that!"
Nou laten we dan toch maar naar binnen gaan om te kijken of er mensen ons voor zijn geweest

Ach mijn verwachting was zeer weinig, ik kreeg zeer weinig, dus ik ging tevreden naar huis...
Oud 03-11-2004, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef op 29-10-2004 @ 20:01 :
Mortla Kombat en Resident Evil waren voor mij misschien wel de leukste spellen die ik had gespeeld, ik kende het verhaal ook erg goed enzo.

Toen ik de films zag, kwam er nix van het originele verhaal terug in de films. Resident Evil was echt een dieptepunt.
Er zaten zeker wel elementen uit de spellen in, aleen zo heftig gemodificeerd dat er weinig van over bleef.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 22:45
*oma*
*oma* is offline
whahahahaha, het is echt een verschrikkelijke film. Mijn advies:
ga hier niet heen!!! Maar aan de andere kant was hij ook wel grappig, al was dat niet helemaal de bedoeling...
Oud 05-11-2004, 22:59
illogical
illogical is offline
leuk om thuis es te kijken, maar ik zou er niet voor naar de bios gaan...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 08:33
Qimm
Qimm is offline
Mijn korte interpretatie
Spoiler
Oud 06-11-2004, 08:50
Verwijderd
sayans vs pokemons
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 12:02
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-11-2004 @ 09:33 :
Mijn korte interpretatie
Spoiler
Oud 10-11-2004, 12:47
Verwijderd
Toegegeven:

Er is maar 1 man die een predator, met moeite, aankan. En dat was natuurlijk Arnold Swartzefuck.

Vervolgens verschijnt er een klein vrouwtje op den buis, die sterker is dan een predator, en die wel in haar eentje de alien queen kan uitschakelen.

Arnold: dikke spierbundel

vrouwtje: uhm...ze zag er goed uit...maar niet echt sterk...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 19:53
Mark-The-Local-Hero
Citaat:
Doc Holliday schreef op 10-11-2004 @ 13:47 :
Toegegeven:

Er is maar 1 man die een predator, met moeite, aankan. En dat was natuurlijk Arnold Swartzefuck.

Don't forget Danny 'bad ass nigger' Glover
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 10-11-2004 @ 20:53 :
Don't forget Danny 'bad ass nigger' Glover
Ja maar, dat is deel 2. En die telt niet.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 07:59
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Toegegeven:

....

Je vergeet de schep
Oud 11-11-2004, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Doodle! schreef op 11-11-2004 @ 08:59 :
Je vergeet de schep
Had die ook een hoofdrol dan?

Ik weet even niet wat je bedoeld...had ze een schep ofzo?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 10:45
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Wat ik niet begreep:
Spoiler
Oud 11-11-2004, 11:22
Mark-The-Local-Hero
Citaat:
The Crash Bash schreef op 11-11-2004 @ 11:45 :
Wat ik niet begreep:
Spoiler
Het was zegmaar 1 van de voorbeelden. Het was dus niet dezelfde tempel. Er wordt toch in de historie van die Maya(of Inca's of welk volk ookalweer) volken etc. nog steeds naar gezocht hoe het kon gebeuren dat die opeens spoorloos verdween. Kijk maar naar Discovery channel etc. Paul Anderson probeert dit op deze manier te verklaren.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 20:27
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
Jolt schreef op 01-11-2004 @ 00:30 :
Spoiler
dat vind ik ook, hij moet ze meer gebruiken, maar hij kan die bom wel afdoen hor, het is gewoon een los ding, net zoals zijn armor.
Oud 11-11-2004, 20:31
Diary of Dreams
Citaat:
Toegegeven:

Vervolgens verschijnt er een klein vrouwtje op den buis, die sterker is dan een predator, en die wel in haar eentje de alien queen kan uitschakelen.

Arnold: dikke spierbundel

ze is niet sterker als een predator en dat zie je ook niet in de film hor.... en ze schakelt al helemaal de queen niet uit in haar eentje.
Spoiler
Oud 11-11-2004, 23:35
legatus
legatus is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 11-11-2004 @ 12:22 :
Kijk maar naar Discovery channel etc. Paul Anderson probeert dit op deze manier te verklaren.
Dan zouden onze metertjes wel afgaan in de buurt waar zo'n atoomachtige explosie plaats zou hebben gevonden.

Prachtig hoe er ook willekeurig zogenaamde feiten worden gespuugd door personages die ze zich dit plots herinneren om spanning te creëren.

"Whales were killed here. In 1904 all the inhabitants mysteriously dissapeared without a trace".
Oud 12-11-2004, 07:29
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
legatus schreef op 11-11-2004 @ 23:35 :

"Whales were killed here. In 1904 all the inhabitants mysteriously dissapeared without a trace".
Dat weet toch iedereen
Oud 12-11-2004, 07:51
Gammaray
Gammaray is offline
Ik ben er geweest en vond het een leuke film alle details zaten er in verwerkt
Oud 12-11-2004, 15:19
Diary of Dreams
Citaat:
legatus schreef op 12-11-2004 @ 00:35 :
Dan zouden onze metertjes wel afgaan in de buurt waar zo'n atoomachtige explosie plaats zou hebben gevonden.

Prachtig hoe er ook willekeurig zogenaamde feiten worden gespuugd door personages die ze zich dit plots herinneren om spanning te creëren.

ze is een gids, dus doet ze voorstudie over waar ze heen gaan, hoe de omgeving is en wat voor dieren er komen enz. dus zo erg vreemd is het niet dat ze dat ook weet... Ze is tenslote een antartica expert, dat onthou je zulk soort dingen echt wel.
Oud 12-11-2004, 16:26
Mark-The-Local-Hero
Citaat:
legatus schreef op 12-11-2004 @ 00:35 :
Zo atoom achtig hoeft het toch niet te zijn? Ik bedoel als het een atoom explosie zou geweest zijn, had Arnie het toch niet kunnen overleven in Predator 1 ? Ik bedoel die bom is van een Predator, een levensvorm die niet van de aarde afkomstig is, who knows wat voor technieken ze gebruiken. Die haak uit Predator 2 die gevonden was en werd geannalyseerd leverde toch ook niks op qua materiaal etc. ? En die bom is uberhaupt miniscuul klein terwijl het een megagrote explosie geeft.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 16:56
CyWu
CyWu is offline
Oh jullie zijn allemaal kut mensen. (sommigen)

Ik heb die film ook gezien en ik heb al jullie commentaren gelezen, de helft van wat jullie zeggen klopt gewoon niet, zo kan ik makkelijk elke film die je me laat zien de grond inboren.

Voor mensen die van de Predator-films houden: hij is zeker beter dan Predator 2, en komt heel dicht bij Predator.
Mensen die van de Alien-films houden zullen een klein beetje worden teleurgesteld want hij is niet zo spannend en creepy als de Alien-films.

De Predators hebben een eergevoel (gevoelens in het algemeen) en de mens is hun vijand niet, dus het geval met Lex is wel te begrijpen. Het was trouwens in de vorige Predator-films ook zichbaar.

Ik vond de films soms wel te langdradig en hij komt wat traag op gang maar hij was wel goed.

Er bestaat trouwens een Batman vs. Aliens vs. Predator film hij heet Batman : Dead End en hij is super!
Jammer genoeg mag hij nergens legaal worden verkocht. Ik heb er een kopie van gekregen van een vriend die de film via via heeft kunnen bemachtigen enzoverder.
Oud 12-11-2004, 17:48
Mark-The-Local-Hero
Citaat:
CyWu schreef op 12-11-2004 @ 17:56 :

Er bestaat trouwens een Batman vs. Aliens vs. Predator film hij heet Batman : Dead End en hij is super!
Jammer genoeg mag hij nergens legaal worden verkocht. Ik heb er een kopie van gekregen van een vriend die de film via via heeft kunnen bemachtigen enzoverder.
Acteurs of animatie? Studio ? Informatie?

I'm interested.

Edit: http://www.scottmanning.com/archives/000592.php

Zo illegaal is het dus allemaal niet, fan-base film voor een comic-conventie, die dus niet voor profit-doeleinden gebruikt mag worden vanwege de rechten van de characters.

Laatst gewijzigd op 12-11-2004 om 17:56.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 20:52
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:

De Predators hebben een eergevoel (gevoelens in het algemeen) en de mens is hun vijand niet, dus het geval met Lex is wel te begrijpen. Het was trouwens in de vorige Predator-films ook zichbaar.

He das waar ja, Danny Glover kreeg ook zo'n ritueel ding toen hij de predator versloeg.
Oud 12-11-2004, 21:59
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Doc Holliday schreef op 11-11-2004 @ 09:39 :
Had die ook een hoofdrol dan?

Ik weet even niet wat je bedoeld...had ze een schep ofzo?
De schep waarmee ze een watertank van weet ik veel hoe zwaar zonder moeite weg duwde van de afgrond
Oud 12-11-2004, 23:11
legatus
legatus is offline
Citaat:
Klein Konijntje schreef op 12-11-2004 @ 16:19 :
ze is een gids, dus doet ze voorstudie over waar ze heen gaan, hoe de omgeving is en wat voor dieren er komen enz. dus zo erg vreemd is het niet dat ze dat ook weet... Ze is tenslote een antartica expert, dat onthou je zulk soort dingen echt wel.
Ze is een expert in beklimmingen en afdalingen, met name op ijsvlakten. Dat ze weet dat het een nederzetting is waar walvissen worden geslacht, oké. Maar de slechtgeschreven dialoog is een geforceerde manier om een dreigende sfeer te creëren. Dat terwijl de mensen niet op de hoogte zijn van de komst en aanwezigheid van buitenaardse wezens én het wel érg toevallig is dat zij dit weet.

Citaat:
Oh jullie zijn allemaal kut mensen. (sommigen)
Beledigende reacties worden gemaakt uit onmacht.

Citaat:
Voor mensen die van de Predator-films houden: hij is zeker beter dan Predator 2
Ik ben het absoluut niet met je eens. De film wil ook nergens spannend worden of sfeervol. Paul Anderson mag samen met o.a. Anthony Hickox videoschappen vullen en moet ver van grote filmconcepten vandaan gehouden worden.

Citaat:
Ik vond de films soms wel te langdradig en hij komt wat traag op gang maar hij was wel goed.
Ik vind de film belabberd slecht, op de effecten na.

Citaat:
De Predators hebben een eergevoel (gevoelens in het algemeen) en de mens is hun vijand niet, dus het geval met Lex is wel te begrijpen.
Jagers hebben erecodes. Dat is bekend. Dat ze moeiteloos een Predator bij kan houden is natuurlijk hilarisch. Ze krijgt respect, maar een Predator zal een mens niet een blok aan het been laten worden. Ze dient haar eigen boontjes te doppen.
Oud 12-11-2004, 23:15
legatus
legatus is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 12-11-2004 @ 17:26 :
Zo atoom achtig hoeft het toch niet te zijn?
Een explosie (lijkt me ook een krater achter te laten) lijkt me traceerbaar. Niet per se aan de vrijgekomen stoffen, maar ook aan de kenmerken die ontstaan. Het mag een andere techniek zijn, maar die is niet gelijk natuurwetten verachtend. Het is natuurlijk heel filmisch gericht. Een explosie die geen sporen achterlaat zodat er geen historische problemen worden gecreërd. Gemakzucht noem ik dat.
Oud 12-11-2004, 23:58
Jolt
Jolt is offline
uhm ...
Is een predator niet sloom?Maar wel sterk, en hoog springen (Zie je wel niet in de film)Dus ze kan de predator wel bij benen, op het vechten na dan.

Aliens zijn daar integen super snel, en met hun bloed hun afweerstyteem onverslaanbaar.

Maar laten we het erop houden, dat die kleine meid, gewoon stront geluk had .
Oud 13-11-2004, 09:26
legatus
legatus is offline
Citaat:
Jolt schreef op 13-11-2004 @ 00:58 :
uhm ...
Is een predator niet sloom?
Ik herinner mij geen trage predator in de voorgangers.

Wat mij ook stoorde was het constant omschakelen van onzichtbaar naar zichtbaar. Deed me denken aan Vin Diesel die in CHRONICLES OF RIDDICK om de haverklap weer z'n brilletje af moest trekken om z'n stoere grimas te laten zien.
Oud 13-11-2004, 10:22
Jolt
Jolt is offline
Dat is juist het wapen van een predator...
ik vond het een beetje jammer dat die Alien Queen een beetje een wuss was.
Ze moet juist overpowerd zijn, zie alien 2 en 4 geloof ik.
Oud 13-11-2004, 13:58
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Wat ik ook wel stom vond, was dat die mensen niet echt heel erg onder de indruk waren van de aliens en predators.
Ze hadden natuurlijk wel schrik maar het kon nog veel erger.
Oud 13-11-2004, 14:06
CyWu
CyWu is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 12-11-2004 @ 18:48 :
Acteurs of animatie? Studio ? Informatie?

I'm interested.

Edit: http://www.scottmanning.com/archives/000592.php

Zo illegaal is het dus allemaal niet, fan-base film voor een comic-conventie, die dus niet voor profit-doeleinden gebruikt mag worden vanwege de rechten van de characters.
ik zeg toch niet dat het illegaal is, hij mag nergens legaal verkocht worden. Staat op die website ook.
Oud 13-11-2004, 14:18
CyWu
CyWu is offline
Citaat:
legatus schreef op 13-11-2004 @ 00:11 :

Beledigende reacties worden gemaakt uit onmacht.

Jagers hebben erecodes. Dat is bekend. Dat ze moeiteloos een Predator bij kan houden is natuurlijk hilarisch. Ze krijgt respect, maar een Predator zal een mens niet een blok aan het been laten worden. Ze dient haar eigen boontjes te doppen.
Ik hou me niet aan dezelfde etiquette als jij, ik beledig iemand omdat ik zo ben, niet uit onmacht. Het feit dat ik machteloos sta tegenover de grote hoeveelheid mensen die de film slecht vinden, interesseerd mij niet.

Mensen die tegenwoordig alles afkraken dat ze tegenkomen behalve hetgeen dat niet van Hollywood komt (en natuurlijk de uitzonderingen), die de jaren 60 en 70-films de beste vinden gewoon omdat ze in dat tijdperk werden gemaakt, die bang zijn om een Hollywood-film goed te vinden omdat dat gewoon not done is, vind ik kutmensen. Maar dat kan mij eigenlijk niet veel schelen, ik wou gewoon mijn mening daarover kwijt.

Mensen die beweren dat de originele Texas Chainsaw Massacre goed is (wellicht gewoon omdat het de eerste was en uit weet ik veel welk jaar) zijn gewoon niet goed snik. Niet dat de remake goed is...
Oud 13-11-2004, 14:32
Verwijderd
Citaat:
CyWu schreef op 13-11-2004 @ 15:18 :
Mensen die tegenwoordig alles afkraken dat ze tegenkomen behalve hetgeen dat niet van Hollywood komt (en natuurlijk de uitzonderingen), die de jaren 60 en 70-films de beste vinden gewoon omdat ze in dat tijdperk werden gemaakt, die bang zijn om een Hollywood-film goed te vinden omdat dat gewoon not done is, vind ik kutmensen. Maar dat kan mij eigenlijk niet veel schelen, ik wou gewoon mijn mening daarover kwijt.
Onzin. Een film, uit wel tijdperk dan ook, wordt gewoon kritisch bekeken, en blijkbaar is er op AvP gewoon een hoop aan te merken. Dat heeft niks te maken met vooroordelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten