![]() |
Citaat:
leuk allemaal, typisch van die psychologiewijsheden de mens is HELAAS ook een denkend dier, en hij kan zelf de wereld overzien...alles wat gebeurt is even natuurlijk... |
Als ik alleen mezelf had? Dan heb ik dagen en zou ik in een neerwaartse spiraal zitten, maar ook goede tijden hebben, je hebt immers jezelf, waar je liefde aan moet geven.
Ik vraag me ook vaak af wat het nut is om hier op deze aarde te zijn.. natuurlijk weet ik dat: Voortplanten... je wordt geboren, groeit op, zoekt een partner, neuk je plat, krijgt kinderen, wordt oud en gaat dood... (ondertussen geef je liefde, krijg je't) Maar waarom moet elk mens dit doorstaan? Er is toch vast nog wel een ander doel? Als het leven op aarde goed hoort te zijn.... waarom heb ik (we) dan van die dagen dat je jezelf het liefst dood wenst? |
Zonder slechte dagen zou je de goede ook niet herkennen en waarderen. (Hoewel lang niet iedereen (veel) dagen dat hij of zij zichzelf het liefste dood wenst. Gelukkig gaan die dingen vaak wel weer over.)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
i'll shut up now :| |
Citaat:
|
idd....
op het moment ben ik blij met mezelf....kzou het wel een paar dagen volhouden maar dan gaat het toch vervelen denk ik..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11. |