![]() |
Citaat:
Dat die vergelijking met die trui onzin is snap je zelf hopelijk ook. |
De Belgische commentators zijn ook beter op elkaar ingespeeld. Bij Dijkstra en Ducrot heb ik te vaak het gevoel dat ze elkaar niet mogen, je hoort gewoon vaak gortdroog commentaar en verder geen leuke conversatie of iets dergelijks. En dat mag best wel eens als je urenlang verslag doet.
Ducrot vertelt dan nog wel eens wat leuks, maar dan wordt hij onderbroken door Dijkstra, die over iets heel anders begint. Hij is gewoon niet professioneel. (n) Nee, dan Smeets en de Neel!! :cool: (y) |
Citaat:
En zoals je zelf al zegt ook de Belgen maken wel eens vergissingen en vertellen dingen dubbel. En dat met die truien is zeker geen onzin. Wie van wielrennen houd vind dat programma interessant, en als jij je ergent aan een commentator zal je je vast ook wel aan de lelijke truien van Mart ergeren. Citaat:
Einde discussie, lijkt me zo |
Ik vind Mart's truien wel mooi! :p :cool:
|
wahaha einde discussie idd =)
Kep alweer zin in de tour!!! |
doen we hier nog een poule bij Rondemaster.nl?
|
Ja daar is zelfs al een topique voor.
|
Niks mis met de truien van Mart idd. :p Nee maar het is Herberts werk om (goed) commentaar te geven en dat doet ie niet goed, verder heeft ie geen functie dus is ie overall slecht. Mart's functie op tv is niet truien showen maar presenteren. Dat doet ie goed dus daar heb ik geen problemen mee.
|
Dik 2 weken voor de Tour en nu al de derde pagina in dit topic! (y)
|
Let op Vino hij gaat het dit jaar doen! let op mijn woorden heb m al in al mn tourpoules staan, die man is ijzersterk, jammer dat zijn maat voor t leven niet meer leeft (Kivilev) hij had samen met Aleksandr een geweldige ploeg kunnen vormen, Vino gaat het maken echt waar vlak m niet ui, heb m zien trainen, reed zo Jan uit zn wiel... En er zijn geen 2000+ cols dus alle kansen voor Vino, mocht er een jaar zijn dat ie de kans heeft dan is het dit jaar
Mijn Tourvoorspelling: 1 Vino 2 Armstrong 3 Basso 4 Ullrich 5 Karpets |
Ja laten we hopen dat Vino het zo goed doet. Basso zie ik echter geen top20 rijden. Hij pakt wel 2 of 3 etappes, maar gaat op zijn mindere dagen veel te veel tijd verliezen.
|
Citaat:
|
Wat denken jullie van die duitser die vorig jaar 2e werd, maakt die nog een beetje een kans
|
Jammer van den Bakker vandaag, ook al hoort dat in de andere post bedenk ik me nu...
|
Ik denk ook dat Lance het nog heel lastig met Vino zal krijgen :)
Een gele trui past ook wel op Vino's erelijst vind ik :p Ullrich is ook goed in vorm, ik ben benieuwd hoe T-Mobile het dit jaar aan gaat pakken met 2 grote kanshebbers. Wat betreft Klöden, die is behoorlijk uit vorm en ik zie hem dit jaar toch niet weer op het podium staan. In de Dauphine reed ie rampzalig... |
Freire definitief niet in tour
domper voor de rabo´s, bron rabosite... |
Citaat:
|
Citaat:
Menchov, dat komt wel goed denk ik :) ben ook wel benieuwd naar Rasmussen! |
Grischa :( als je anoniem wilt meerijden moet je die meenemen :p
|
Citaat:
|
Over Duitsers gesproken:
**Erik Zabel doet niet mee aan de Tour de France.De Duitser,die zes jaar op rij (1996-2001) de groene trui won,past niet in de Tourplannen van T-Mobile.De Duitse formatie zet met Jan Ullrich, Aleksandr Vinokoerov en Andreas Klöden al zijn kaarten op een eindoverwinning. Zabel deed elf keer mee aan de Tour en boekte daarin twaalf etappezeges.In de vorige editie bleef de teller echter op nul staan.Dit seizoen kon Zabel zijn palmares slechts met één overwinning uitbreiden:Rundum den Henninger Turm. In de Ronde van Italië kwam Zabel er in de sprints niet aan te pas,al eindigde hij nog wel een keer als tweede,achter de Italiaan Alessandro Petacchi. Mja vind het wel terecht, etappes winnen doet ie toch niet meer; groene trui wordt ook een moeilijk verhaal |
Pfff ik begrijp dat T-Mobile alles op de gele trui wil zetten, maar iemand als Erik Zabel laat je niet zomaar thuis. Hoewel hij steeds minder sprints wint, vind ik dat hij gewoon mee moet. Als T-Mobile geen vertrouwen meer heeft in Zabel, dan moet hij gewoon maar naar een andere ploeg uitkijken. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nadat ie van Rogers (ja van hem :s ) moest lossen gisteren in de Suisse heb ik niet zo'n vertrouwen meer in Der.
|
Inderdaad, met alle respect naar Niermann toe, maar je ziet hem vaak wel in wedstrijden meedoen maar winnen doet-ie nooit. Thomas Dekker zou wel mooi zijn geweest als die mee kon, maja een Giro én de Tour in 1 jaar is denk ik wat te veel voor zo'n jonge jongen.
Inderdaad, Zabel dus niet. Vind het ook wel jammer, maja je moet ook gewoon eerlijk zijn: hij wint niet meer zo veel (grote) wedstrijden. Dit jaar alleen Rundum Der Henniger Turm dacht ik... hij zit gewoon in de herfst van zijn carrière. Maar toch een goede coureur... ik vind het namelijk altijd wel leuk als sprinters een grote ronde uitrijden (en dus het hooggebergte doorkomen) zodat ze aan het einde van de ronde nog misschien een sprint kunnen winnen. Leuker dan mensen als Cippolini en Kirsipuu, die een viaduct al hoog genoeg vinden en het bij de eerste hoge col al voor gezien houden. (n) |
Ik hoorde trouwens dat volgend jaar 2 etappes door Zeeland gaan; weet iemand of dat klopt? :o
|
Ik vind Niermann wel een goeie knecht hoor. Hij is toch niet voor niks vaker meegeweest naar de Tour... Maar goed, ik denk dat Rabobank sowieso een sterk team voor de Tour heeft. (y)
Ik heb die geruchten ook gehoord, beer. Sowieso krijgt Nederland weer een Tourstart in 2008 geloof ik, maar het was volgens mij ook zo dat er volgend jaar al 2 etappes door Nederland zullen gaan. Zuid-Limburg (Valkenburg) was daarvoor ook in de race, Zeeland ook inderdaad, het zou zelfs een combinatie kunnen worden. :) |
Inderdaad, ze rijden over een aantal jaar weer in Valkenburg. :) 2007 of 2008 dacht ik, weet niet zeker. Dat wordt dan weer lekker vertoeven op de Cauberg. :cool:
|
Wie tippen jullie voor de groene trui en de bolletjestrui? :)
|
Da's lastig, maar groen is denk ik voor Cooke en de bollen voor.... Moreau (ligt wel erg voor de hand misschien?).
|
Hm Boonen voor het groen en de bolletjestrui is altijd lastig, vaak staat er iemand toevallig in die trui na een ontsnapping en gaat ie er dan pas voor. Halgand misschien? Of doet die niet mee. :o
Oh en het wit voor Cunego. :p |
Voeckler mag voor mij het wit winnen, hebben die Fransen ook wat. :p Tenminste als Voeckler nog in dat klassement meedoet...
Vorig jaar was-ie toch tweede geworden achter Karpets toch? :o |
Citaat:
2. Sandy CASAR (Fra) FDJEUX.COM 03' 42" 3. Thomas VOECKLER (Fra) BRIOCHES LA BOULANGERE 06' 01 Nee. :o |
Wit voor Weening :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Groen voor Cooke Geel voor Vino Bolletjes voor Rasmussen =) Wit voor Weening :p rabopowerrrrrrr |
ik denk exteberria die is goed in vorm ik zag hem laatst nog fietsen hij is in elk geval beter dan zn kopman mayo!
|
Geel: Vinokoerov (Gaat ouderwets vroeg onderaan de Peyresourde en slaat een gigantisch gat met de rest)
Groen: Mcewen (wint gewoon de meeste sprints en kan de groene trui daarna vasthouden) Wit: Contador Bolletjes: Moncoutie (Fransen moeten ook wat pakken) |
Wie had nou vorig jaar de bolletjes trui gewonnen Virenque toch of was dat 2 jaar geleden.
|
Citaat:
|
Rogers
|
Citaat:
Dan moet Euskaltel het maar doen met Extebarria, Aitor Gonzalez en Landaluze. Genoeg troeven om uit te spelen. Maar of Armstrong hier wakker van ligt?? |
Ik hoop Vino dat is echt een mentaliteit rijder iemand die echt wil winnen en dat zie je in zijn ogen.
Ik hoop weer op veel spektakel dit jaar zodat ik weer kan genieten voor de buis, alleen moet ik wel veel werken dit jaar. Maar zondag kijk ik gegarandeerd. |
Etxebarria en Landaluze kunnen niet goed genoeg klimmen. Die zijn kansloos voor de top 10. Als Mayo beter in vorm is dan in Zwitserland kan hij de top 10 misschien nog halen.
Ik denk dat Popovich en Zubeldia gaan verrassen met podiumplekken. |
Popovych zou geen verrassing zijn. Zubeldia is slecht (niet eens niet in vorm, hij is gewoon niet goed).
Citaat:
|
Citaat:
**De Italiaan Damiano Cunego verschijnt op 2 juli niet aan de start in de Tour de France,zo heeft zijn formatie Lampre bekendgemaakt. De winnaar van de Giro d'Italia in 2004 heeft last van het Epstein Barr-virus, een variant van de ziekte van Pfeiffer, zo is na bloedonderzoeken vast komen te staan. Ondanks zijn matige optreden in de Giro vorige maand,werd de 23-jarige Cunego toch als een van de kanshebbers gezien voor een podiumplaats in Parijs.Lampre zal nu waarschijnlijk Gilberto Simoni als kopman naar Frankrijk sturen. |
Citaat:
Klote voor hem. :( |
Wauters is toegevoegd aan de selectie voor Rabo. Hij is niet gemotiveerd, maar Horillo was bij de spaanse kampioenschappen weer op z'n knie geklapt, dus kan niet meedoen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |