![]() |
Citaat:
psies, niemand moet fucken met mn Hazes-avatar:nono: [die ik maar ns heb veranderd :p ] |
Ik ben én wezen stappen én heb de uitzending opgenomen. Werkelijk waar fas-ci-nerend. Ik heb begrepen dat er 16 uur materiaal bestaat. Ik had het graag allemáál gezien. Ik heb Oltmans altijd al een prachtig figuur gevonden, maar nu zelfs nog meer. :cool: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gebroeders Van Es, 19:50 op Nederland 3.
|
'Three to tango', met Matthew Perry, 21.00, Net5. Geen heel bijzondere film natuurlijk, doorsnee rom-com'metje, maar Matthew Perry, hè. :cool: (y)
|
Wat is er nou zo super geweldig aan Mattew Perry? In Friends is hij leuk, maar dat komt alleen door de schrijvers van de serie.
Het enige wat Mattew Perry kan is zijn Chandler typetje.... (zo ook in Three To Tango) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet, Perry heeft een bepaalde energiek, een soort jongensachtig enthousiasme dat heel prettig is om naar te kijken. Hij weet al z'n tekst op de juiste manier te brengen en zijn mimiek is af en toe schitterend! :D |
Vanavond is er om 19:00 en om 23:00 Frasier op net5 en om 20:00 Panorama op Canvas, over de VS die gevangenen en verdachten ontvoert naar landen waar nog gemarteld wordt. (n)
|
today?
|
Citaat:
|
Vandaag Beetlejuice van Tim Burton op Veronica om 20.30 :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar 'ie over gaat, euh. Twee lui gaan dood, gaan dan in hun huis wonen als geesten. Dat gaat allemaal reuzevlot, totdat er een stel yuppen komen wonen. (De yuppen zijn stom, maar hun dochter is geil, moet ik er even bij zeggen. :D) Ze proberen die yuppen weg te jagen, maar aangezien ze niet bijster enge geesten zijn lukt dat niet. Daarom vragen ze Beetlejuice, 'n andere geest, om hulp. En ja, dit klinkt verschrikkelijk gay, maar 't is een leuke film. ;) Voor meer informatie: check de Internet Movie Database. http://www.ilcancello.com/LOCANDINE%...EETLEJUICE.jpg Zo, en nu ga ik dit hele stuk op livejournal en in een apart topic gooien, want dan gaan er meer mensen kijken. En een crosspost is het ook niet, want ik maak er geen twee topics voor. >:] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijk in de tv gids!
Daar zijn ze toch voor. |
Fear & Loathing!
|
Citaat:
ik ga nu kijken. (y) |
20.10 Frasier, NL3
|
snatch(Y)
|
De Lama's! En ik moet werken :mad:
|
De lama's!
|
Citaat:
|
Vanavond, 23:40 Psycho (1960) op Canvas.
En natuurlijk zoals iedere zondag Frasier om 19:00 en 23:45 op Net5. |
Citaat:
|
De Lama's over 4 minuten ;)
En Studio Voetbal begint weer! :cool: |
Citaat:
|
Memento, België 2 om 21:50.
|
Citaat:
was van plan om op te nemen, maar ik was het alweer vergeten :) |
Citaat:
Ik zal mijn aanraders voor de Belgen geven :) Zomer 2005 (22u30, één) Blackadder II (23u, Canvas) gevolgd door Memento |
Memento, zo'n film die ik doordat er telkens dingen tussen kwamen nog nooit gezien heb. Nu dan eindelijk.
Belgie2 20.50 |
hmm, die heb ik op DVD... ga ik 'm ook kijken vanavond, maar dan zonder reclame en met betere kwaliteit :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet om het half uur naar de wc :( :o |
Citaat:
Ik ga vanavond eerst Tilsammen kijken en daarna Memento. |
23.40 staat nu op teletekst..
dvd-recorder maar even opnieuw instellen.. |
Citaat:
|
Klotetijd, opnemen maar.
|
Citaat:
>> even opgezocht wie er nu gelijk heeft, en dat van mij klopt idd. Zag ik ook dat deze film in Amerika R-rated is, en hier voor alle leeftijden... http://images.fok.nl/s/nooo.gif |
Blackadder II :cool:
|
Ligt het nou aan mij of is er nu een Sporza voetbalwedstrijd bezig op het kanaal waar eerst Belgie 2 zat (waardoor ik dus Memento niet kan kijken? :|)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zomer 2005:één, 22.20 Zomerse talkshow vanuit de Koninklijke Gaanderijen in Oostende, gepresenteerd door Jan Leyers. Gasten: Koen Wauters en Thierry Lecompte & Saphir Faid. Met o.m. de dagelijkse rubriek van Lieve Blancquaert die portretten van mensen aan de kust maakt en van Axl Peleman die muzikanten ontvangt. En de wereld volgens Pascale Platel in de rubriek ’De dimensie van Platel’. (y) Brussel Vlaams de Luxe:Canvas, 23u Compilatie van een aantal optredens in de AB Club voor het StuBru-programma ‘Brussel Vlaams’ en voor Canvas. Breedbeeld Muzikale gasten: Stash, Absynthe Minded en Vive la Fête. Presentatie: Dave Peters.(y) Vrijdagavond (voor de mensen die dan thuisblijven ;) ) Ordinary Decent Criminal één, 21u05 Misdaadfilm van Thaddeus O’Sullivan. Acteurs : Kevin Spacey (Michael Lynch), Linda Fiorentino (Christine Lynch), Peter Mullan (Stevie), Stephen Dillane (Noel Quigley) Helen Baxendale (Lisa) e.a. Inhoud : Michael Lynch is een op het eerste gezicht doodbrave huisvader die elke week zijn werkloosheidsuitkering gaat opstrijken. Maar hij is bigamist en in zijn vrije tijd plant hij bankovervallen en kunstroven. Hij ziet zijn diefstallen als een soort herverdeling van de rijkdom en als een kans om de politie belachelijk te maken. Inspecteur Quigley wil Lynch zo graag te pakken krijgen dat het een ware obsessie is geworden... |
Az - Sparta
Men of Honor |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |