![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() psies, niemand moet fucken met mn Hazes-avatar ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik weet niet, Perry heeft een bepaalde energiek, een soort jongensachtig enthousiasme dat heel prettig is om naar te kijken. Hij weet al z'n tekst op de juiste manier te brengen en zijn mimiek is af en toe schitterend! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waar 'ie over gaat, euh. Twee lui gaan dood, gaan dan in hun huis wonen als geesten. Dat gaat allemaal reuzevlot, totdat er een stel yuppen komen wonen. (De yuppen zijn stom, maar hun dochter is geil, moet ik er even bij zeggen. ![]() En ja, dit klinkt verschrikkelijk gay, maar 't is een leuke film. ![]() Voor meer informatie: check de Internet Movie Database. ![]() Zo, en nu ga ik dit hele stuk op livejournal en in een apart topic gooien, want dan gaan er meer mensen kijken. En een crosspost is het ook niet, want ik maak er geen twee topics voor. >:] |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
was van plan om op te nemen, maar ik was het alweer vergeten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal mijn aanraders voor de Belgen geven ![]() Zomer 2005 (22u30, één) Blackadder II (23u, Canvas) gevolgd door Memento |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moet om het half uur naar de wc ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga vanavond eerst Tilsammen kijken en daarna Memento.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
>> even opgezocht wie er nu gelijk heeft, en dat van mij klopt idd. Zag ik ook dat deze film in Amerika R-rated is, en hier voor alle leeftijden... ![]()
Laatst gewijzigd op 10-08-2005 om 20:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zomer 2005:één, 22.20 Zomerse talkshow vanuit de Koninklijke Gaanderijen in Oostende, gepresenteerd door Jan Leyers. Gasten: Koen Wauters en Thierry Lecompte & Saphir Faid. Met o.m. de dagelijkse rubriek van Lieve Blancquaert die portretten van mensen aan de kust maakt en van Axl Peleman die muzikanten ontvangt. En de wereld volgens Pascale Platel in de rubriek ’De dimensie van Platel’. ![]() Brussel Vlaams de Luxe:Canvas, 23u Compilatie van een aantal optredens in de AB Club voor het StuBru-programma ‘Brussel Vlaams’ en voor Canvas. Breedbeeld Muzikale gasten: Stash, Absynthe Minded en Vive la Fête. Presentatie: Dave Peters. ![]() Vrijdagavond (voor de mensen die dan thuisblijven ![]() Ordinary Decent Criminal één, 21u05 Misdaadfilm van Thaddeus O’Sullivan. Acteurs : Kevin Spacey (Michael Lynch), Linda Fiorentino (Christine Lynch), Peter Mullan (Stevie), Stephen Dillane (Noel Quigley) Helen Baxendale (Lisa) e.a. Inhoud : Michael Lynch is een op het eerste gezicht doodbrave huisvader die elke week zijn werkloosheidsuitkering gaat opstrijken. Maar hij is bigamist en in zijn vrije tijd plant hij bankovervallen en kunstroven. Hij ziet zijn diefstallen als een soort herverdeling van de rijkdom en als een kans om de politie belachelijk te maken. Inspecteur Quigley wil Lynch zo graag te pakken krijgen dat het een ware obsessie is geworden... |
![]() |
|
|