Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   Beschrijf jou probleem is in 2 zinnen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=144192)

Kazanka 25-07-2002 22:23

Een ziekte met traumatische gevolgen

iz 1 zin oowk goed :confused:

Mef 26-07-2002 02:44

ach, ik ben mijn probleem

Schwarzkopf 26-07-2002 04:24

Welke Freud heeft dit verzonnen?

maar goed

Ik kan me niet uiten, zowel verbaal als nonverbaal niet waardoor frustraties zich ophopen, ik raak snel afhankelijk van personen en gebruiksvoorwerpen (verslavingen aan medicijnen/drugs). Ik heb sinds kort een slaapstoornis. Door meerdere chronische ziektes heb ik zowel een lichamelijke als een sociale achterstand; wat resulteert in een ongezonde drang naar aandacht.

Even kijken.. eigenlijk kan ik de helft wel doorstrepen omdat het nauwelijks nog sprake van is.. Slaapstoornis (kijkt op klok) is denk ik belangrijkste probleem op het moment :|

S/-\nne 26-07-2002 09:39

Citaat:

Phreshness schreef:
Welke Freud heeft dit verzonnen?

maar goed

Ik kan me niet uiten, zowel verbaal als nonverbaal niet waardoor frustraties zich ophopen, ik raak snel afhankelijk van personen en gebruiksvoorwerpen (verslavingen aan medicijnen/drugs). Ik heb sinds kort een slaapstoornis. Door meerdere chronische ziektes heb ik zowel een lichamelijke als een sociale achterstand; wat resulteert in een ongezonde drang naar aandacht.

Even kijken.. eigenlijk kan ik de helft wel doorstrepen omdat het nauwelijks nog sprake van is.. Slaapstoornis (kijkt op klok) is denk ik belangrijkste probleem op het moment :|

Als je het zo'n kuttopic vind waarom geef je dan antwoord?

me-myself&anne 26-07-2002 13:56

Ik wil kunnen eten waar ik zin in heb, zonder dik te worden. Ik word wel dikker als ik eet waar ik zin in heb - en ik vind dik lelijk - , du heb k beetje haat-liefde verhouding met eten.

sublime 26-07-2002 14:44

zin uit een songtext beschrijft ut wel aardig denk ik:

i can hear dat you fear to be loved (das pop)

en

you said you'd save me, but i dont want to be saved, i just want to be loved en to love always (shea seger)

waarom is het juist de liefde die ons allen zoveel problemen bezorgd????

secho 26-07-2002 23:02

ik heb geen fut.
ik mis genegenheid.

that is all (don' bother to reply. ik kijk da toch nimmer na)

Evangelion 28-07-2002 12:38

Te dik naar mijn mening (maar ik val af :p)
Verliefd!

lady_x 28-07-2002 13:35

Citaat:

moenbase schreef:
Bang om lief te hebben.
ja zoiets heb ik ook, dat verwoordt alles wat idd wel een probleem blijkt te zijn..

OrangeWedge 28-07-2002 18:24

te gemiddeld zijn :eek:

smileyinluv 29-07-2002 10:09

te kritisch tegenover mezelf en zwaar verliefd....

Gael 07-08-2002 10:41

Zodra de leegte je heeft is er geen ontsnappen aan, alleen onderdrukken kan. Dit is echter tijdelijk, en zodra je vol zit heb je geen idee hoe je het af moet reageren.

rafael_vd_vaart 13-08-2002 00:46

Geen vrienden om veel plezier mee te maken en me gelukkig te voelen.
Ik ben niet zo sociaal vaardig

Rioto 13-08-2002 00:51

onzeker .. alleen als het om meisjes gaat

Somebody Special 13-08-2002 12:02

Depressief door verleden. Verlatingsangst en onzekerheid.

BELLEKE 13-08-2002 12:52

juist n beetje meer vertrouwen in mezelf en ander nodig :(

nare man 13-08-2002 13:19

Overgevoeligheid waardoor ik mezelf veel meer problemen op m'n hals haal dan nodig is.

damaetas 13-08-2002 15:25

Citaat:

Kazanka schreef:
Een ziekte met traumatische gevolgen

iz 1 zin oowk goed :confused:

tis al geen erg, je hebt er toch twee getipt

wat voor ziekte? :(

osmano 13-08-2002 15:27

mijn probleem zie je geloof ik in m;n foto

http://www.superfeesten.nl/reports/2...ret2002133.jpg

osmano 13-08-2002 15:39

HAKKECH HACKKECH

http://www.media-gn.nl/people/arno+rene/gif/hakke1.gif

http://www.danspaleis.nl/pictures/be...s/dscf0023.jpg
ik ben gek help mij allah

]{ing 13-08-2002 15:44

erg wisselvallig qua stemming. faalangst op alle vlakken, onzekerheid i guess.

the_conquer 13-08-2002 18:26

chronisch vriendintekort en sextekort en dat was het

lady_x 13-08-2002 18:35

Citaat:

the_conquer schreef:
chronisch vriendintekort en sextekort en dat was het
dat is toch niet het belangrijkste?

StefanLovertje 14-08-2002 00:04

'k ben bang voor de buitenwereld... voor wat iedereen van me verwacht.. maar 'k word er doorheen gesleept en het valt wel mee :) 'k ben op dit moment gelukkig :)

SpiritX 14-08-2002 00:09

De kleine dingetjes waar ik wel eens tegenaan loop bestempel ik niet als een probleem. Ik heb dus geen probleem, daar ben ik sowieso te positief voor ingesteld...

girl1989 19-08-2002 12:41

de ziekte cvs.
te weinig zelf vertrouwen.

DarkCat 19-08-2002 14:36

Het bier is op. Het geld ook.

Rioto 19-08-2002 14:37

Geen vriendin

*Legolas* 19-08-2002 16:57

Grote onzekerheid, te veel angsten, te veel denken.. Ben teveel in mn eigen wereldje wat met de dag erger wordt. Dat kan niet lang goed gaan, en ook daar ben ik weer bang voor.

LionHeart_temp 20-08-2002 00:23

Citaat:

Gothic schreef:

authisme? Serieus? Dat is wel het laatste wat ik bij jou verwachtte eigenlijk...

Mijn 'probleem', klinkt zo zwaar :S...

Een soort van minderwaardigheidscomplex (uiterlijk) probeer ik te compenseren door me te richten op slimheid/wijsheid en uitblinken in sport, cijfers, school, overal willen winnen, de beste zijn.
Ook hierdoor en verleden kan ik geen liefde accepteren of moeilijk laten zien en mis ik een deel van liefde (ook voormezelf) en ook door verlatingsangst klamp ik me of vast aan iemand, of ik laat iemand niet toe / jaag mensen weg.

Ik heb nooit eerder een beschrijving gezien die mijn gevoelens zó goed weergeeft...

vixen 20-08-2002 10:12

ik heb nadat mn vriend vreemd was gegaan (wat me heeel veel pijn deed) te lang mn mond gehouden daarover en alle andere dingen ook opgekropt en daar zit ik nu mee, want ik deed altijd alsof ik blij was, maar dat kan ik nu niet meer. Verder hou k ook bijna iedereen bij me uit de buurt die wil helpen of aardig wil zijn.

the exploding boy 20-08-2002 10:32

Moeder die steeds zelfmoord probeert te plegen.

Waardoor ik teveel daar mee bezig ben en nog steeds m'n VWO niet helemaal af heb.

Lethalis 20-08-2002 11:24

Momenteel:

* Een gevoel van verliefdheid wat gepaard gaat met een tergende onzekerheid.

* De misselijkheid waar ik de laatste paar dagen mee rondloop .. waarschijnlijk omdat ik in een vage bui zit momenteel (ik denk weer teveel na over van alles, vindt geen seconde rust .. bah, zulke dagen heb ik wel vaker :s).

Denk dat ik vanavond maar eens een paar uurtjes voor mezelf neem .. deur dicht, muziek aan en gewoon niks doen :d

Als me dat lukt tenminste.

Zat gisteren nog tot ergens in de nacht afwisselend een boek te lezen, te trainen, te posten op het forum, huiswerk voor mijn studie te maken en tot in het detail te analyseren wat mijn vader de laatste paar dagen zei en hoe hij zich gedroeg. Daarnaast dacht ik nog geregeld aan een meisje en haalde mezelf neer, omdat ik weer eens niet begreep wat er nou leuk aan me is :/

Ook zag ik stukjes voor me; bijvoorbeeld mijn zusje die tot mij spreekt en me haast met smart vertelt dat ik me teveel zorgen maak of mijn vader die met afgewende blik zegt dat ik me niet zo aanstellen moet .. echt vaag, ik hoorde en zag ze echt tot in het laatste detail voor me.

Na ja, zal wel weer overwaaien. Zo niet, ga ik er toch echt eens mee naar de huisarts :/

moenbase 20-08-2002 12:05

Citaat:

******** schreef:
Daarnaast dacht ik nog geregeld aan een meisje en haalde mezelf neer, omdat ik weer eens niet begreep wat er nou leuk aan me is :/

Daar heb ik ook wel vaak last van, ik kan het moeilijk begrijpen dat een meisje mij accepteerd zoals ik ben...'k accepteer me zelf al met moeite...

Screenager 20-08-2002 17:32

Onzekerheid..niet weten wat ik wil.. teveel saaiheid in mn leven..

Past op 1 regel dus mag mezelf gelukkig prijzen i guess ;)

Sleep 2 Dream 20-08-2002 20:04

Mensen kunnen me nooit 's een keer met rust laten...
Ik leef van binnen niet meer...

Li 20-08-2002 20:31

*Ik trek me de situatie van m'n moeder heel erg aan en maak me daar veel zorgen over..

Verder ben ik eigenlijk heel gelukkig:)

lady_x 20-08-2002 22:16

Citaat:

Sleep 2 Dream schreef:
Mensen kunnen me nooit 's een keer met rust laten...
Ik leef van binnen niet meer...

Heb ik ook wel soms, dat aandacht me té veel wordt. Maar soms wil ik aandacht en dan soms verafschuw ik aandacht :confused:

me liesje 21-08-2002 16:05

minderwaardigheids complexje, mishandeling & onzekerheid

ik kom er wel :) thnx to ijsje

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38.