![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Grote bek maar ook wel weer lief.
Meer dan genoeg. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dikke sideburns en baardgroei! maar dat heeft mijn vriend niet dus helaas. misschin moet ik hem elke dag pokon geven en insmeren met kippenstront. en oh ja ik hou erg van mannelijke lompheid. verbaal dan he. gewoon lompe kutopmerkingen en slecht getimede schuinme moppen. dat is gaaf(Y) en ik houd er ook wel van als een man na een lekkere maaltijd boert. 'zo moeder de vrouw, dat was weer lekker' hahahaha. dat is niet echt een turn on maar wel een leuke bijkomstigheid.
maar een beetje charme kan ook geen kwaad, van die achterbakse vampiercharmes zijn erg gaaf. je handje kussen enzo. en een beetje verwijfdheid zoals al eerder gezegd. in de vorm van bijvoorbeeld een voorliefde voor 80's muziek, of op zijn minst een acceptatiefactor. dat is trouwens een vereiste wil je met mij uphooken. |
een vrouw die echt laat merken dat ze mij wil en mij probeert te verleiden. dat het initiatief van haar komt, maar wel op een subtiele en stijlvolle manier
(y) :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
http://zooi.phoxvideo.nl/1337/eldrit...hdance/ae2.gif How does Andrew Eldritch screw in a lightbulb? He holds it into the socket and waits for the world to revolve round him. Wayne Hussey dies and goes to heaven. At the pearly gates, he meets up with Gabriel who gives him the grand tour of heaven. While touring he sees many familiar faces including Jimi Hendrix, Ian Curtis, Mary Shelly, and of course Nick Fiend kinda shows up once in a while... And then he sees Andrew Eldritch sitting on a HUUUGE throne.. Wayne says to Gabriel "I didn't know Andrew was dead!" Gabriel replies, "Oh, that's God(tm) He only thinks he's Andrew" |
Citaat:
nee je oma met een voorbinddildo. |
Hete dansbewegingen, ja.
|
Citaat:
|
Jongetjes van rond de 10 jaar in prepschool outfits :bloos: :bloos: :bloos: (y) <3
|
Citaat:
OT. Iemand die vloeiend Engels praat, en dan niet Amerikaans-engels. Typisch Brits, Iers accent, Schots accent, maakt allemaal niet uit, als iemand zo praat ben ik compleet ingepalmd. :p En mensen die fucking rake dingen zeggen waar verder bijna niemand over nadenkt, liefst op dezelfde manier waarop ik dat doe. Die connectie, zegmaar. :p En ruggen + halsen zijn mooi. ♥ |
Citaat:
http://img78.imageshack.us/img78/9887/rapetimeff7.jpg |
accentjes <3 vooral die van mensen uit brabant, limburg of belgie :bloos:
|
Ik hou van een vrouwelijke agent die naar rook gemixt met parfum ruikt en me in de boeien slaat en verkracht. Zeg maar een zonnebank gebruinde Anita die mij is even lekker domineert. Wel voor 1 nachtje tho, relatie is een nono met zo een chick.
Trouwens over accenten gesproken, latinas die in het spaans beginnen te schelden doen me ook wel wat. En belgische accentjes zijn zwaar sexy. |
Citaat:
|
Goed dat zijn er nogal wat... Lange/grote mannen vind ik over het algemeen erg sexy, dus laten we zeggen boven de 1.90 en in verhouding breed (dus niet die hele magere dunne lange mannen, dat is mijn moeders terrein). Lang haar bij mannen vind ik prachtig, pluspunten voor rood haar en krullen. Ook groene ogen zijn super. En ja daar kan ik me echt zweverig van gaan voelen.
Daarnaast kan ik onwijs aan gaan van de geur van iemand, als iemand goed ruikt doet dat veel voor seksuele spanning. (En dan heb ik het dus over de natuurlijke lichaams/zweetgeur van iemand, niet over luchtje suit een flesje... Mijn ex rook bijvoorbeeld altijd ongelofelijk lekker als hij geil werd, totaan na de seks, een beetje naar versgezette koffie, vermengd met zijn eigen geur en zijn parfum... Hmm...) En binnen een vertrouwde relatie: macht en dwang. Ik vind het geweldig om mijn partner dan wat te plagen en steeds net niet te zoenen of iets dergelijks, net zolang tot hij het gewoon claimt. DAt soort spelletjes, maar ook lekker hard gebeten of geslagen worden is dan niet vervelend... Maar dat zijn natuurlijk alleen dingen die je binnen een relatie doet. Des al niet te min kan ik heel geil worden als bijvoorbeeld een vriend me heel hard vast pakt (bijvoorbeeld omdat er een ongeziene auto aankomt, oid), dat trigert dan weer herinneringen. Dat is af en toe behoorlijk onhandig, though. |
Zelfverzekerdheid is wel een turn on
|
Mijn grootste turn on...
Ik heb er wel meerdere :) Mijn vriendin in een kleedje ^^ Haar voeten (ze zijn echt zoooo mooi) zoenen en waarschijnlijk zijn er nog wel velen waar ik niet direct op kan komen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja heb ik al posts van gezien. Hij heeft een zware voet-fetisj... Ik heb het niet zo erg te pakken. Ik heb het niet nodig om opgewonden te raken maar vind het prettig om aandacht aan te geven en van te krijgen... :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en anders: een rok die vanboven begint ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Donkerharige wilde mannen
Oh en mensen die beetje kunnen flirten(Y) |
Daarbij ook nog; mensen die goed kunnen zoenen, dirtytalk en vozen op plekken waar het eigenlijk niet hoort/mag (Y)(Y) :o
|
Citaat:
|
warcraft roleplaying.
|
Citaat:
Niets heerst meer dan de enige 2/4/6 zijn die kunnen dansen op een feest waar de rest aan de kant staat. |
Dominante mannen doen het wel goed waarin hij me beveelt dingen te doen mezelf aanbieden, rape games, bondage en flink gespankt worden bdsm dus. :bloos:
Dat hij zo hard werkt dat z'n zweet op me druppelt. Z'n plas op me lichaam voelen alleen niet oraal. Dat hij me mond neukt. :rolleyes: :D en waarom tja omdat ik gewone seks saai ben gaan vinden. |
Nu ga je PM's krijgen van dikke jongens met bril en paardestaart.
|
Sommige mensen zijn te eerlijk.
|
Citaat:
|
Vrijen onder de douche! :)
|
En ow ja, geen brave jongetjes. Je moet iets kunnen zeggen zonder dat ie geshockeerd geraakt :o (bv dirty talk ofzo...)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn turn-on is een ruige stem. Alsof hij net duizend kilometer heeft gerend, tien liter alcohol heeft gedronken en davidoffs gerookt en dan me even sensueel toespreekt.
Omg. Dan ben ik om. en: plus 1.75m, dominant, weten wat hij wilt, initiatiefnemen, stoppels, ruig uiterlijk, arrogantie, casual en wat oudere mannen zijn ook helemaal tehe turnons ;) |
Citaat:
En ik val ook op accentjes. De meerderheid van dit forum heeft dus aantrek van mij, maar ook de vlamingen uit Limburg, Gent, de kempen, West-Vlaanderen,... :p |
Citaat:
Ik was een keertje bij AH.. Bij het afrekenen van m,n spullen had ik een snotje in m,n strot. Daardoor had ik een stem zoals Barry White. Die kassiere helemaal in zwijmel. Ging ze snel iets halen ofzo want iets ging niet. Ik ondertussen dat snotje doorgeslikt zij probeerde hens aan dek te zetten door de *koude mevrouw* te spelen en ik met normale stem gedag de winkel te verlaten met haar verdwaasde gezicht achterlatend :D |
Citaat:
Ik kick op (sommige) accenten. Maar ja, wie niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46. |