Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2007, 15:08
Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Omdat er volgens mij weer een aantal mensen zijn met een fetish of een leuke voorkeur die enigszins afwijkt van het normale die daar graag over praten. En omdat ik nieuwsgierig ben

Waarvan raak jij opgewonden? Vrouwen in rode kanten lingerie? Hoge hakken? Mannen in uniform? Of misschien iets spannenders of aparters?
En waarom denk je?

Zelf vind ik niks meer sexy dan een man die in zijn boxershort staat te stofzuigen

Ik heb geen idee waar dit vandaan komt eigenlijk. Misschien toch een beetje vrouwelijke macht of iets dergelijks? Maar ik hou ervan. Mits het ook een mooie man is in een mooie boxer natuurlijk!
Oud 03-07-2007, 15:16
Fayette
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1501735
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 15:17
Wind's Embrace
Ja, dat weet ik, maar dat is een beetje oud topic...
Oud 03-07-2007, 15:40
snoopy
snoopy is offline
(uitgebreid) zoenen
Oud 03-07-2007, 15:45
Sushii
Sushii is offline
Citaat:
snoopy schreef op 03-07-2007 @ 16:40 :
(uitgebreid) zoenen
+ liefde
Oud 03-07-2007, 15:47
Magican
Magican is offline
Vrouwelijke naaktheid
Oud 03-07-2007, 15:49
Steyve Haerck
Steyve Haerck is offline
als mannen heel strakke kleren dragen,
op een bepaalde manier kijken,
ze hun blousje zo een beetje open hebben dat je kunt "spieken"
ze een beetje vrouwelijke trekjes hebben (val absoluut niet op vrouwen, maar om een of andere vage reden vind ik het uuuuber sexy als mannen verwijfd doen)
als ze een beetje flirten, dat het net niet opvalt bij anderen.
ja, dat soort dingen vind ik wel.....goed. zeg maar.
Oud 03-07-2007, 15:50
Qimm
Qimm is offline
Als mijn vriendje zonder shirt zwaar werk aan het doen is (in de tuin ofzo) oei oei oei die rug!

Verder zijn het de gebruikelijke dingen als heftig zoenen die wel werken
Oud 03-07-2007, 16:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb een mannen-met-bakkenbaarden fetish.
Oud 03-07-2007, 16:26
Wind's Embrace
Citaat:
Qimm schreef op 03-07-2007 @ 16:50 :
Als mijn vriendje zonder shirt zwaar werk aan het doen is (in de tuin ofzo) oei oei oei die rug!
Ruggen inderdaad! En dan zo mooi strak en bruin...
Oud 03-07-2007, 16:30
Fayette
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 03-07-2007 @ 17:07 :
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 17:05
Young Predator
Young Predator is offline
Een beetje vreemd, maar wel lekker doet het altijd goed bij mij.
Oud 03-07-2007, 17:12
Jamais_Vu
Jamais_Vu is offline
Baarden, stoppels en bakkebaarden... Daar hou ik wel van.
Oud 03-07-2007, 17:22
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jamais_Vu schreef op 03-07-2007 @ 17:12 :
Baarden, stoppels en bakkebaarden... Daar hou ik wel van.
Stoppels ook wel ja, lekker ruig. Baarden en snorren vind ik weer helemaal niets
Oud 03-07-2007, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Jamais_Vu schreef op 03-07-2007 @ 18:12 :
(...) stoppels (...)
idd. Liever een 3/4 dagen ongeschoren hoofd dan zo'n gladgeschoren kaak. Heerlijk

Lekkere mannen die opgefokt doen (ruzie, vechten, boksbal aan het molesteren...). Agressieve typjes. Tsja
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 18:25
Signy
Signy is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 03-07-2007 @ 17:07 :
de mijne heeft dat.
Oud 03-07-2007, 18:48
Ske*
Ske* is offline
hakken, hakken, hakken mmmzmz
Oud 03-07-2007, 19:09
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 03-07-2007 @ 19:23 :
idd. Liever een 3/4 dagen ongeschoren hoofd dan zo'n gladgeschoren kaak. Heerlijk

Lekkere mannen die opgefokt doen (ruzie, vechten, boksbal aan het molesteren...). Agressieve typjes. Tsja
Dus als ik jou met grof geweld in elkaar kom meppen, dan vind je me opeens ontzettend aantrekkelijk?

Zelf heb ik niet echt een afwijkende voorkeur voor iets. Wat ik ontzettend sexy vind, vindt het merendeel van de heteroseksueele gedeelte van de mannelijke bevolking ook ontzettend sexy. Maar om maar iets te noemen: ik vind het altijd geweldig wanneer een mooie vrouw natte haren heeft (op haar hoofd welteverstaan).
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 19:18
Qimm
Qimm is offline
Oh nog 1; sterke mannen. Dus als je aan het ouwehoeren bent ('vechten') en hij is daarbij dominant Rrrrrrrr
Oud 03-07-2007, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Wind's Embrace schreef op 03-07-2007 @ 16:08 :
Zelf vind ik niks meer sexy dan een man die in zijn boxershort staat te stofzuigen
Man: ''*klaag klaag* We hebben te weinig seks.''
Vrouw: ''Maar jij doet ook zo weinig in het huishouden!''
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 19:52
Verwijderd
Citaat:
DrunkenMagician schreef op 03-07-2007 @ 20:09 :
Dus als ik jou met grof geweld in elkaar kom meppen, dan vind je me opeens ontzettend aantrekkelijk?

Als je mij uitdaagt, me op bed gooit en mn mond met je hand afdrukt en wild tekeer gaat ben ik in de hemel ja. Of als je bezweet je agressie op een boksbal staat uit te leven; dan glij ik van de bank.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 19:59
Verwijderd
Eerlijkheid alom.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 20:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Signy schreef op 03-07-2007 @ 19:25 :
de mijne heeft dat.
Je wil 'm zeker niet een weekendje uitlenen?

Ik had er vroegah ook èèn met sideys, en dan kon ik er zo lekker doorheen kriebelen. Heerrrrlijk.
Oud 03-07-2007, 20:43
Verwijderd
Een gozer die speelt op een les paul in alleen een kapotte spijkerbroek en op blote voeten. (Must have: lang haar en bakkenbaarden.)

Afwassende mannen zijn enorm leuk. Vooral als ze 't half naakt doen en een stoppelbaardje hebben..

En de holenmannenlook, stoppelbaard en wat vuil, met de uitstraling van "ik sleep je zo over mn schouder mee mn grot in en ik neuk je de hele dag". Prrrrrr.

Oh en zoals tuttebel zegt, brits accent! <3

Laatst gewijzigd op 03-07-2007 om 20:46.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 20:45
tuttebel
tuttebel is offline
muzikanten (nja eerder 'rocksterren') die zich arrogant gedragen en het kunnen hebben.
brits accent
stoer

een beetje dwingend als in: op bed gooien, onverwacht naar m toetrekken en heel hard zoenen, etc.
Oud 03-07-2007, 21:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nja, brits accent idd, maar dat spreekt voor zich.
Nieuw Zeelands mag tegenwoordig ook. Eigenlijk liever zelfs nog.
En een beetje nerdy mag ook wel. Maar dan meer 'vreemde hobbies' nerdy dan anti-social nerdy.
Oud 03-07-2007, 21:45
Thee Muts
Thee Muts is offline
Rokende mannen.
Althans, sexy rokende mannen.

Ik ben zelf geen roker en houd er ook helemaal niet van, maar er zijn mannen die echt ongelóóflijk sexy kunnen roken. Oe Zijn er niet veel hoor, maar vriendlief was er toevallig 1 van toen hij nog rookte (zeker samen met een vriend van hem )

En verder de standaard dingen als zijn geurtje op zijn lichaam en een bepaalde blik van hem.
Oud 03-07-2007, 22:20
Verwijderd
Als er geen lang haar en een wipneus aan zit dan hoef ik ze niet want bijna alle mannen zonder lang haar en een wipneus vind ik lelijk.

En verder val ik uitsluitend op hele nare mensen Psychoten, sarcasten en perverselingen, yes. Nu wil ik er per ongeluk eentje doen die veel te agressief is, knap van mij. Daarom kom ik dus later in een abusive relationship terecht en moet ik naar een blijf-van-m'n-lijf-huis alwaar ik met wenende huisvrouwen in groepjes moet zitten en tegen kussens moet trappen terwijl ik verplicht ben te denken aan m'n grote liefdes. Maar ik ga dan stiekem aan iets anders denken want dat kunnen ze toch niet nakijken en ik ben een rebel. Bovendien is het grappig om aan gebakjes en kruidenthee te denken als je in zo'n situatie zit. Ik zal wel een autoriteitsprobleem hebben hihi. En ook een hele serie verdrongen fetishes vermoed ik, want anders zou ik niet op van die nare mensen vallen, maar ik weet niet precies welke want zodra je met nare mensen in een relatie zit worden ze vaak opeens precies op de foute momenten van die mietjes. En dan doen ze voor de rest heel kut tegen je, HALLO HET MOET ANDERSOM HOOR.

Hele aardige en nobele en behulpzame mensen zijn overigens veel gaver, maar goed, die zijn dan weer bijna nooit hitsig, want die zijn bijna nooit psychoot, sarcast of perverseling. En lang haar hebben ze ook al zelden.

Bakkenbaarden, grote ogen met lange wimpers, een lage diepe stem, verwijfde trekjes, etc, zijn ook allemaal gaaf maar optioneel. Tenzij je geen lang haar hebt. Of geen wipneus. Dan moet je minstens al het andere gave en dan ook nog geniale humor en heel intelligent zijn en een psychoot, sarcast of perverseling zijn. En een grote piemel hebben. En verplicht je haar laten groeien.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 22:26
Magican
Magican is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 03-07-2007 @ 23:20 :
verwijfde trekjes, etc, zijn ook allemaal gaaf maar optioneel.
Jij vindt jongens/mannen met verwijfde trekjes leuk? Dacht altijd dat dat een afknapper was.
Oud 03-07-2007, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 03-07-2007 @ 23:26 :
Jij vindt jongens/mannen met verwijfde trekjes leuk? Dacht altijd dat dat een afknapper was.
Is best vaak voorkomend volgens mij hoor. Hij moet dan niet met handtasjes gaan slepen of drie uur voor de spiegel willen staan, maar lichtelijk verwijfd is gaaf. Zeg maar, een beetje op de stereotype-homo manier oid.

Hier, nog zo één:
Citaat:
Steyve Haerck schreef op 03-07-2007 @ 16:49 :
ze een beetje vrouwelijke trekjes hebben (val absoluut niet op vrouwen, maar om een of andere vage reden vind ik het uuuuber sexy als mannen verwijfd doen)
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 22:36
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 03-07-2007 @ 23:20 :
Als er geen lang haar en een wipneus aan zit dan hoef ik ze niet want bijna alle mannen zonder lang haar en een wipneus vind ik lelijk.

En verder val ik uitsluitend op hele nare mensen Psychoten, sarcasten en perverselingen, yes. Nu wil ik er per ongeluk eentje doen die veel te agressief is, knap van mij. Daarom kom ik dus later in een abusive relationship terecht en moet ik naar een blijf-van-m'n-lijf-huis alwaar ik met wenende huisvrouwen in groepjes moet zitten en tegen kussens moet trappen terwijl ik verplicht ben te denken aan m'n grote liefdes. Maar ik ga dan stiekem aan iets anders denken want dat kunnen ze toch niet nakijken en ik ben een rebel. Bovendien is het grappig om aan gebakjes en kruidenthee te denken als je in zo'n situatie zit. Ik zal wel een autoriteitsprobleem hebben hihi. En ook een hele serie verdrongen fetishes vermoed ik, want anders zou ik niet op van die nare mensen vallen, maar ik weet niet precies welke want zodra je met nare mensen in een relatie zit worden ze vaak opeens precies op de foute momenten van die mietjes. En dan doen ze voor de rest heel kut tegen je, HALLO HET MOET ANDERSOM HOOR.

Hele aardige en nobele en behulpzame mensen zijn overigens veel gaver, maar goed, die zijn dan weer bijna nooit hitsig, want die zijn bijna nooit psychoot, sarcast of perverseling. En lang haar hebben ze ook al zelden.

Bakkenbaarden, grote ogen met lange wimpers, een lage diepe stem, verwijfde trekjes, etc, zijn ook allemaal gaaf maar optioneel. Tenzij je geen lang haar hebt. Of geen wipneus. Dan moet je minstens al het andere gave en dan ook nog geniale humor en heel intelligent zijn en een psychoot, sarcast of perverseling zijn. En een grote piemel hebben. En verplicht je haar laten groeien.
lijkt me moeilijk om een vriendje te vinden.
Oud 03-07-2007, 22:37
Verwijderd
accentjes mmmmmmm...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 23:13
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 22:13.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 23:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
hmmm ja. Brede ruggen.

edit:
Wacht ik doe even een samenvatting. Wat ik dus eigenlijk wil is een man met donker haar, bakkebaarden, Nieuw Zeelands accent, een beetje nerdy, met een brede rug, grote zwoele lippen, een ietwat arrogante blik, een gave voor sarcasme/droge humor en liefde voor muziek ('t liefst speelt 'ie bas, want dan is 'ie funky en is 'ie goed met z'n vingers)

Damnit, dit topic werkt beter dan pr0n!

Laatst gewijzigd op 04-07-2007 om 00:03.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 23:58
Verwijderd
Oja, vergeten, mannen die ergens heel goed in zijn, die zijn ook heet. Vooral als ze datgene beter kunnen dan ik. Ik ging een keer schaken tegen een leuk joch en op zich ben ik daar aardig goed in, maar hij won echt de hele tijd binnen tien zetten, dat was echt impossant Over het algemeen is het zo van, hoe groter het verschil tussen zijn skills in whatever en de mijne, des te heter. Eigenlijk moet 'ie dus iets kunnen wat ik helemaal niet kan, heel technisch zijn of heel muzikaal of heel goed in een vechtsport ofzo. Oh en als het skills zijn die wat met intelligentie te maken hebben dan telt het driedubbel. De heetste jongen die ik ken is een geniaal wiskundige met lang krullend haar en een wipneus rr <3

Citaat:
tuttebel schreef op 03-07-2007 @ 23:36 :
lijkt me moeilijk om een vriendje te vinden.
Haha, nee hoor. Alleen hebben die mannen altijd bindingsangst of ze zijn veel te agressief of ze willen volop vreemdgaan, dus je moet ze eigenlijk niet als vriendje willen. Bovendien ben ik zelf ook maar verward en zijn m'n social skills in conflictsituaties belabberd, dus ik ben net zo goed beroerd vriendinnetjesmateriaal. Gelukkig hoeft dat ook niet want buiten die benamingen om kun je ook heel nuttige dingen doen. Dus ach
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 04-07-2007 @ 00:58 :
Oja, vergeten, mannen die ergens heel goed in zijn, die zijn ook heet. Vooral als ze datgene beter kunnen dan ik. Ik ging een keer schaken tegen een leuk joch en op zich ben ik daar aardig goed in, maar hij won echt de hele tijd binnen tien zetten, dat was echt impossant Over het algemeen is het zo van, hoe groter het verschil tussen zijn skills in whatever en de mijne, des te heter. Eigenlijk moet 'ie dus iets kunnen wat ik helemaal niet kan, heel technisch zijn of heel muzikaal of heel goed in een vechtsport ofzo. Oh en als het skills zijn die wat met intelligentie te maken hebben dan telt het driedubbel.
dat vind ik ook geweldig, mensen met een echte passie!!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 00:31
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 04-07-2007 @ 01:06 :
Ik heb een echte passie voor bloed en opengesneden lichamen! Ook voor gebruikte tampons heb ik een voorliefde

passie genoeg? grmbl.
Oud 04-07-2007, 00:58
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 04-07-2007 @ 01:06 :
Ik bedoelde meer dat ze juist heel nonchalant iets heel knaps kunnen. Ik was bijvoorbeeld laatst bij een vriend en we moesten wat op de pc. Lopen we z'n kamer in, ligt die helemaal vol met computeronderdelen. Zegt 'ie van 'ohja, die had ik uit elkaar gehaald want er moest een nieuw onderdeeltje in', pakt een schroevendraaier en zet het hele ding binnen vijf minuten in elkaar. Dat is knap. Maar ook bijvoorbeeld dingen als even uit de losse pols een gaaf geimproviseerd deuntje spelen op een rondslingerende gitaar, een beetje relaxt achter het stuur hangen (want ik heb geen rijbewijs dus ik vat niks van auto's), direct de oplossing voor een ingewikkelde wiskundige formule zien terwijl ik 'm eerst helemaal om moet rekenen, minstens vier talen vloeiend spreken (want ik spreek er drie hehe) en er makkelijk tussen kunnen 'schakelen'. Of gewoon ergens heel veel verstand van hebben, het maakt niet zo heel veel uit van wat precies.

Zulk soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 09:55
R
R is offline
rokjes
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 04-07-2007 @ 01:58 :
Ik bedoelde meer dat ze juist heel nonchalant iets heel knaps kunnen. Ik was bijvoorbeeld laatst bij een vriend en we moesten wat op de pc. Lopen we z'n kamer in, ligt die helemaal vol met computeronderdelen. Zegt 'ie van 'ohja, die had ik uit elkaar gehaald want er moest een nieuw onderdeeltje in', pakt een schroevendraaier en zet het hele ding binnen vijf minuten in elkaar. Dat is knap. Maar ook bijvoorbeeld dingen als even uit de losse pols een gaaf geimproviseerd deuntje spelen op een rondslingerende gitaar, een beetje relaxt achter het stuur hangen (want ik heb geen rijbewijs dus ik vat niks van auto's), direct de oplossing voor een ingewikkelde wiskundige formule zien terwijl ik 'm eerst helemaal om moet rekenen, minstens vier talen vloeiend spreken (want ik spreek er drie hehe) en er makkelijk tussen kunnen 'schakelen'. Of gewoon ergens heel veel verstand van hebben, het maakt niet zo heel veel uit van wat precies.

Zulk soort dingen.
okeej, dat is idd nog beter!

(enne SoM: ik hou ook van bloed en opengesneden lichamen. trouwen?)
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 10:05
Verwijderd
Hehe, de turn-ons van mannen en vrouwen zijn nogal verschillend. Mannen zijn toch vooral uiterlijke prikkels terwijl vrouwen geil worden van een man die 'iets beter kan dan zij dat kan' en 'met een nieuw-zeelands accent' praat. What the heck, echt.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 10:09
Larry Flint
Larry Flint is offline

inderdaad zeg.

ik heb een beetje van beide; een mooi lichaam en huge geslachtsdeel will do, maar in sommige dingen die paranoide zit kan ik me ook wel vinden . minus de wipneus dan.
Oud 04-07-2007, 10:19
drukknoopje
drukknoopje is offline
Hmm, bakkebaarden, blokjesbuiken, donker uiterlijk met een spierwitte boxer, lekker geurtje, en hij moet een echt hobby hebben. Oeh en harige benen
Oud 04-07-2007, 12:27
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 04-07-2007 @ 11:01 :
(enne SoM: ik hou ook van bloed en opengesneden lichamen. trouwen?)
Als je maar niet in de gorzen woont.
Oud 04-07-2007, 12:38
terror koekjes
terror koekjes is offline
De 'Jingle Bell Rock'-clip van Billy Idol
Oud 04-07-2007, 13:12
Joopiedegekste
Joopiedegekste is offline
*maakt notities*
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 13:17
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Brabant's accent
Brits accent
Man in pak
Oud 04-07-2007, 13:41
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Meisjes die mijn grapjes aankunnen en ze net zo goed terug kunnen maken.
Meisjes die me slaan als ik vervelend ben .
Sowieso meisjes die veel stoeien .
Oud 04-07-2007, 13:54
Verwijderd
Hmm, mannen die goed zijn in dingen zijn wel léuk, maar dat is geen turn on. Turn ons zijn meer bepaald gedrag (dominant gedrag idd, bijvoorbeeld, of juist plagerig, of combi), fysieke eigenschappen (brede schouders/rug, stevige armen, dat lijntje haar van navel naar beneden, kwijl) of handelingen zoals zoenen of heel plagerig langs je been omhoog kietelen of je buik aaien ofzo. Of juist hém plagen, mwahaha.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 15:07
linda89
linda89 is offline
lekkere grote voeten, maat 46/47! Helaas heeft mn vriend maatje 38½....
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten