![]() |
Wat is jouw turn-on?
Omdat er volgens mij weer een aantal mensen zijn met een fetish of een leuke voorkeur die enigszins afwijkt van het normale die daar graag over praten. En omdat ik nieuwsgierig ben :D
Waarvan raak jij opgewonden? Vrouwen in rode kanten lingerie? Hoge hakken? Mannen in uniform? Of misschien iets spannenders of aparters? En waarom denk je? Zelf vind ik niks meer sexy dan een man die in zijn boxershort staat te stofzuigen :) Ik heb geen idee waar dit vandaan komt eigenlijk. Misschien toch een beetje vrouwelijke macht of iets dergelijks? :o Maar ik hou ervan. Mits het ook een mooie man is in een mooie boxer natuurlijk! |
|
Ja, dat weet ik, maar dat is een beetje oud topic... :|
|
(uitgebreid) zoenen
|
Citaat:
|
Vrouwelijke naaktheid
|
als mannen heel strakke kleren dragen,
op een bepaalde manier kijken, ze hun blousje zo een beetje open hebben dat je kunt "spieken" ze een beetje vrouwelijke trekjes hebben (val absoluut niet op vrouwen, maar om een of andere vage reden vind ik het uuuuber sexy als mannen verwijfd doen) als ze een beetje flirten, dat het net niet opvalt bij anderen. ja, dat soort dingen vind ik wel.....goed. zeg maar. ;) |
Als mijn vriendje zonder shirt zwaar werk aan het doen is (in de tuin ofzo) oei oei oei die rug! :o :bloos:
Verder zijn het de gebruikelijke dingen als heftig zoenen die wel werken (y) |
Ik heb een mannen-met-bakkenbaarden fetish. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een beetje vreemd, maar wel lekker doet het altijd goed bij mij.
|
Baarden, stoppels en bakkebaarden... Daar hou ik wel van. :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lekkere mannen die opgefokt doen (ruzie, vechten, boksbal aan het molesteren...). Agressieve typjes. Tsja :bloos: |
Citaat:
:o |
hakken, hakken, hakken mmmzmz
|
Citaat:
Zelf heb ik niet echt een afwijkende voorkeur voor iets. Wat ik ontzettend sexy vind, vindt het merendeel van de heteroseksueele gedeelte van de mannelijke bevolking ook ontzettend sexy. Maar om maar iets te noemen: ik vind het altijd geweldig wanneer een mooie vrouw natte haren heeft (op haar hoofd welteverstaan). |
Oh nog 1; sterke mannen. Dus als je aan het ouwehoeren bent ('vechten') en hij is daarbij dominant Rrrrrrrr :bloos:
|
Citaat:
Vrouw: ''Maar jij doet ook zo weinig in het huishouden!'' |
Citaat:
|
Eerlijkheid alom.
|
Citaat:
Ik had er vroegah ook èèn met sideys, en dan kon ik er zo lekker doorheen kriebelen. Heerrrrlijk. :D |
Een gozer die speelt op een les paul in alleen een kapotte spijkerbroek en op blote voeten. (Must have: lang haar en bakkenbaarden.)
Afwassende mannen zijn enorm leuk. Vooral als ze 't half naakt doen en een stoppelbaardje hebben.. En de holenmannenlook, stoppelbaard en wat vuil, met de uitstraling van "ik sleep je zo over mn schouder mee mn grot in en ik neuk je de hele dag". Prrrrrr. Oh en zoals tuttebel zegt, brits accent! <3 |
muzikanten (nja eerder 'rocksterren') die zich arrogant gedragen en het kunnen hebben.:o
brits accent stoer een beetje dwingend als in: op bed gooien, onverwacht naar m toetrekken en heel hard zoenen, etc. |
Nja, brits accent idd, maar dat spreekt voor zich.
Nieuw Zeelands mag tegenwoordig ook. Eigenlijk liever zelfs nog. En een beetje nerdy mag ook wel. Maar dan meer 'vreemde hobbies' nerdy dan anti-social nerdy. |
Rokende mannen.
Althans, sexy rokende mannen. Ik ben zelf geen roker en houd er ook helemaal niet van, maar er zijn mannen die echt ongelóóflijk sexy kunnen roken. Oe :o Zijn er niet veel hoor, maar vriendlief was er toevallig 1 van toen hij nog rookte (zeker samen met een vriend van hem :bloos: ) En verder de standaard dingen als zijn geurtje op zijn lichaam en een bepaalde blik van hem. |
Als er geen lang haar en een wipneus aan zit dan hoef ik ze niet want bijna alle mannen zonder lang haar en een wipneus vind ik lelijk. (y)
En verder val ik uitsluitend op hele nare mensen (y) Psychoten, sarcasten en perverselingen, yes. Nu wil ik er per ongeluk eentje doen die veel te agressief is, knap van mij. Daarom kom ik dus later in een abusive relationship terecht en moet ik naar een blijf-van-m'n-lijf-huis alwaar ik met wenende huisvrouwen in groepjes moet zitten en tegen kussens moet trappen terwijl ik verplicht ben te denken aan m'n grote liefdes. Maar ik ga dan stiekem aan iets anders denken want dat kunnen ze toch niet nakijken en ik ben een rebel. Bovendien is het grappig om aan gebakjes en kruidenthee te denken als je in zo'n situatie zit. Ik zal wel een autoriteitsprobleem hebben hihi. En ook een hele serie verdrongen fetishes vermoed ik, want anders zou ik niet op van die nare mensen vallen, maar ik weet niet precies welke want zodra je met nare mensen in een relatie zit worden ze vaak opeens precies op de foute momenten van die mietjes. En dan doen ze voor de rest heel kut tegen je, HALLO HET MOET ANDERSOM HOOR. Hele aardige en nobele en behulpzame mensen zijn overigens veel gaver, maar goed, die zijn dan weer bijna nooit hitsig, want die zijn bijna nooit psychoot, sarcast of perverseling. :( En lang haar hebben ze ook al zelden. Bakkenbaarden, grote ogen met lange wimpers, een lage diepe stem, verwijfde trekjes, etc, zijn ook allemaal gaaf maar optioneel. Tenzij je geen lang haar hebt. Of geen wipneus. Dan moet je minstens al het andere gave en dan ook nog geniale humor en heel intelligent zijn en een psychoot, sarcast of perverseling zijn. En een grote piemel hebben. En verplicht je haar laten groeien. :( |
Citaat:
|
Citaat:
Hier, nog zo één: Citaat:
|
Citaat:
|
accentjes mmmmmmm...
|
1
|
hmmm ja. Brede ruggen. (y)
edit: Wacht ik doe even een samenvatting. Wat ik dus eigenlijk wil is een man met donker haar, bakkebaarden, Nieuw Zeelands accent, een beetje nerdy, met een brede rug, grote zwoele lippen, een ietwat arrogante blik, een gave voor sarcasme/droge humor en liefde voor muziek ('t liefst speelt 'ie bas, want dan is 'ie funky en is 'ie goed met z'n vingers) :p Damnit, dit topic werkt beter dan pr0n! |
Oja, vergeten, mannen die ergens heel goed in zijn, die zijn ook heet. Vooral als ze datgene beter kunnen dan ik. Ik ging een keer schaken tegen een leuk joch en op zich ben ik daar aardig goed in, maar hij won echt de hele tijd binnen tien zetten, dat was echt impossant (y) Over het algemeen is het zo van, hoe groter het verschil tussen zijn skills in whatever en de mijne, des te heter. Eigenlijk moet 'ie dus iets kunnen wat ik helemaal niet kan, heel technisch zijn of heel muzikaal of heel goed in een vechtsport ofzo. Oh en als het skills zijn die wat met intelligentie te maken hebben dan telt het driedubbel. De heetste jongen die ik ken is een geniaal wiskundige met lang krullend haar en een wipneus rr <3
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
passie genoeg? grmbl. |
Citaat:
Zulk soort dingen. |
rokjes :bloos:
|
Citaat:
(enne SoM: ik hou ook van bloed en opengesneden lichamen. trouwen?) |
Hehe, de turn-ons van mannen en vrouwen zijn nogal verschillend. Mannen zijn toch vooral uiterlijke prikkels terwijl vrouwen geil worden van een man die 'iets beter kan dan zij dat kan' en 'met een nieuw-zeelands accent' praat. What the heck, echt.
|
:D
inderdaad zeg. ik heb een beetje van beide; een mooi lichaam en huge geslachtsdeel will do, maar in sommige dingen die paranoide zit kan ik me ook wel vinden (y). minus de wipneus dan. |
Hmm, bakkebaarden, blokjesbuiken, donker uiterlijk met een spierwitte boxer, lekker geurtje, en hij moet een echt hobby hebben. Oeh en harige benen :bloos:
|
Citaat:
|
De 'Jingle Bell Rock'-clip van Billy Idol :)
|
*maakt notities*
|
Brabant's accent
Brits accent Man in pak :bloos: |
Meisjes die mijn grapjes aankunnen en ze net zo goed terug kunnen maken.
Meisjes die me slaan als ik vervelend ben :p. Sowieso meisjes die veel stoeien (y). |
Hmm, mannen die goed zijn in dingen zijn wel léuk, maar dat is geen turn on. Turn ons zijn meer bepaald gedrag (dominant gedrag idd, bijvoorbeeld, of juist plagerig, of combi), fysieke eigenschappen (brede schouders/rug, stevige armen, dat lijntje haar van navel naar beneden, kwijl) of handelingen zoals zoenen of heel plagerig langs je been omhoog kietelen of je buik aaien ofzo. Of juist hém plagen, mwahaha.
|
lekkere grote voeten, maat 46/47! Helaas heeft mn vriend maatje 38½....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |