![]() |
Ik vond juist de besturing bij zelda erg prettig, eigenlijk fijner dan de gewone dus wat mij betreft mag het blijven. Ik moet wel zeggen dat ik het liefst met dat soort spellen in de stoel oid wil blijven zitten, maar dat ging met Zelda en Mario prima.
Mariokart en SSB wil ik nog graag hebben, maar idd, verder blijft er op het moment niet enorm veel over. Ik heb niet echt spijt van de wii, ninendo's eigen spellen zijn heel fijn, maar het zou idd veel beter kunnen zijn. Het scheelt misschien ook dat ik niet super veel tijd heb om te gamen en ik gewoon graag bepaalde spellen van nintendo zelf wil spelen en je dan toch aan de wii (en DS) zit. Dus heel erg vind ik het niet dat het niet super veel heeft, maar toch zou meer wel leuker zijn natuurlijk (hoewel ik dan weer de helft van wat ik zou willen niet zou kunnen spelen) |
Wil Mario Kart!!
Echt jammer dat ze die niet hebben, nog ff wachten voor super smash bros :) |
Ik vind de Wii wel prima eigenlijk. Kijk, gamen kun je toch alleen maar doen op een PC, maar toch is het wel leuk om Resident Evil IV op de Wii te spelen en ook Mario Galaxy is leuk. Voor de rest zijn er inderdaad meer crappy kiddy games dan games voor mensen van rond mijn leeftijd. Maar goed, ik ben weer zo'n ouwe zak die een harde plasser krijgt als hij ziet dat Nebulus op de Virtual Console gereleased is. :)
|
Ach ja, ik snap precies wat je bedoelt maar ik heb er zelf nauwlijks last van. Waar de ds en wii wel last van hebben naar mijn mening is het gebrek aan middelmaal waar vooral de ps goed in is geweest. Op de wii (en ds) heb je een paar echte toppers, maar daaronder echt extreem veel troep. Ik ben meer dan blij met de toppers die er zijn, als je meer wilt heb je echter wel een probleem (of 'gewoon' nog een console nodig). Que besturing vind ik het bij de groote games wel goed zitten, en in potentie is de wii controller de beste die er is (en niet eens het richten enzo, maar in elke hand een deel), alleen super jammer dat bijna elke game er idd geforceerd gebruik van maakt.
Maja, de potentie is er, maar als je er niet op gamed kun je em natuurlijk beter weg doen:p |
Heeft iemand top spin tennis al? :o en zoja is het wat? :)
|
Nou, ik heb brawl binnen. Nette bezorgtijd van de Bart Smit (y)
Net eventjes gespeeld, wel gaaf, mooiere graphics etc. Wat me wel opvalt is dat ze heel veel schaamteloos hebben gekopierd (zelfs hele levels :| ) maar dan met mooiere graphics. Ook qua arcade hebben ze weinig veranderd, praktisch identiek dezelfde structuur als eerst. Nja. Ik vind het wel gaaf, iig. |
Even mijn mening een beetje bijstellen: adventure is gaaaaf. :D
|
Ik had wat van mijn sterren omgeruilt voor wiipunten (omdat ze zouden verlopen) en nu hebben ze ze dubbel afgetrokken (n)
Meer mensen met problemen? |
Verlopen sterren? :|
|
Ik had laatst wel ineens 4000 sterren extra :p.
|
Citaat:
|
4500 sterren die ineens vervallen zijn, zonder dat ik daar van op de hoogte ben gesteld. :/ Ja, sterf dan ook maar bij Nintendo. NOOIT staat er wat in die kutcatalogus van ze, en nu ineens zijn de helft van m'n sterren (ruim) verdwenen. Pffff.
|
Citaat:
|
Maar het stond ook écht niet in de nieuwsbrief, volgens mij. En het is ook niet een klein bedrag ofzo. Mjaaaaa.
Die nieuwe site is trouwens ook kut, ik krijg steeds dat het aanmelden mislukt is, maar blijk dan ineens daarna wel ingelogd te zijn. Wtf. |
Klacht ingediend. Totaal zinloos probably, maar goed.
|
Citaat:
Maar het is wel een zooitje. Ik heb er van het weekend dus ook over geklaagd, maar heb er vooralsnog niks van gehoord. (n) Zal wel even duren dus. |
Citaat:
|
Beste Nintendo-fan,
Bedankt voor je e-mail. Op 1 juli 2008 zijn alle oude sterren vervallen. Een jaar geleden hebben we dit bekend gemaakt en een maand geleden is dit nogmaals op onze site kenbaar gemaakt. Algemene voorwaarden: "Vierentwintig maanden nadat de sterren verdiend zijn, vervalt hun geldigheid. Niet-ingeruilde sterren die ouder zijn dan vierentwintig maanden worden van je rekening weggestreept. Sterren die je verdiend hebt in de periode voor de introductie van nieuwe Algemene Voorwaarden, vervallen twaalf maanden na de introductie van de nieuwe Algemene Voorwaarden; dat zal dus niet gebeuren voor 1 juni 2008." We hebben er alles aan gedaan om iedereen hiervan op de hoogte te stellen. De hele maand juni kon je in je account bij sterrensaldo zien wanneer je sterren zouden vervallen.We hebben afgelopen weekend de sterrencatalogus nog exta aangevuld om iedereen de kans te geven om iets te bestellen. Het is helaas niet meer mogelijk om de vervallen sterren terug te boeken. Met vriendelijke groet, Het Nintendo Team (n):D |
Eerlijk is eerlijk, ik kan me wel herinneren een hele zooi maanden geleden er een mail over gehad te hebben.
Daarom ging ik Wii Points ermee inslaan toen dat kon :o |
Zeg, dat idee van 'iedere vrijdag nieuwe VC-games' doet het niet echt meer, rite? Of moeten we nu die WiiWare-poepzooi als zoethoudertje zien?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
damn mensen, laat die site lekker links liggen, jaren sparen voor een beetje troep, als je alle tijd die je in hebt gestoken site had gestoken in bijles geven of weet ik veel wat had je hele bergen wii points kunnen kopen:p
Citaat:
|
I know, maar ik zit niet echt te wachten op tien euro betalen voor flash-games, terwijl die eikels nog steeds niet Montezuma's Revenge van de C64 hebben uitgegeven. :)
|
Dat vervallen van de sterren op de nintendosite was bij mij bekend gemaakt via email.
Ik had er 13000, waarvan er 8000 ouder waren dat 2 jaar. Heb maar allemaal wii-points gekocht. Wel jammer, maar niet verspild gelukkig. |
Citaat:
|
laten we voor de mensen die volgens hunzelf geen mededeling hebben gehad eea duidelijk maken.
Als je lid was van Nintendo.nl en dus sterren verzamelde, kreeg je standaard maandelijkse nieuwsitems via de mail toegestuurd. In één van deze mails stond aangegeven van het vervallen van de sterren. Indirect is het mij bekend gemaakt, maar ik heb geen mail gehad die specifiek hierover ging. Als je dus die nieuwsmailtjes krijgt maar niet op de hoogte was van het vervallen, dan had je meer aandacht moeten geven aan het lezen van de nintendo info. |
Citaat:
|
Citaat:
|
jullie zitten er wel allemaal mee he?:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sinds gister ook een Wii. Toch best wel een heel gaaf ding. :D Ik merk alleen wel dat het nog best een lawaaierig beestje is. :o Vooral bij SSBB, bij het lezen van de disc.
Ik ga straks nog even een stel b-merk gamecube controllers halen voor 12,- p/stuk bij de Mediamarkt voor weer wat old school smashen. :o |
Ik heb sinds vandaag een Wii. Nou vraag ik me af wat dat uitwisselen van Mii characters nou precies inhoudt. Kun je dan ook elkaars resultaten zien, bijvoorbeeld in Big Brain Academy? Dat je dus uiteindelijk een soort wedstrijd krijgt van wie de hoogste topscore heeft?
Kun je online tegen elkaar spelen, als je allebei het spel hebt? Of wat kun je er verder mee? :p |
Citaat:
|
Tnx, ik heb dat inmiddels uitgeprobeerd. Wel een gedoe om er te komen, maar het is dan toch gelukt (Y)(Y)
Wel heel grappig op zo tegen iemand te kunnen spelen. Jammer trouwens dat er niet een algemeen overzicht is van wie waar nummer 1 is. Nu moet je steeds rapporten met elkaar vergelijken of spellen uitspelen om te zien wie er 1 staat. Maar goed, het blijft geweldig dat zoiets kan :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |