Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2008, 13:00
Verwijderd
Eerste Topic

Tweede Topic

Derde Topic

Vierde Topic

Nu toch echt alleen de Wii in de titel

De Wii
The Wii (pronounced as the pronoun "we", IPA: [wiː]) is a video game console released by Nintendo. The console was previously known by its project code name of Revolution, and is the successor to the Nintendo GameCube. Although Nintendo is primarily focusing on a different market demographic to Microsoft's Xbox 360 and Sony's PlayStation 3, it falls withing the seventh-generation of gaming consoles, and competes with the other two on some levels.

A distinguishing feature of the Wii console is its wireless controller, the Wii Remote, which may be used as a handheld pointing device and can detect motion and rotation in three dimensions. The console also notably features WiiConnect24, which enables it to receive messages and updates over the Internet while consuming very little electrical power.

Nintendo first mentioned the console in the 2004 E3 press conference and later unveiled the system at the 2005 E3. Satoru Iwata revealed a prototype of the controller at the September 2005 Tokyo Game Show. At E3 2006, the Wii console won the Game Critics Awards for Best of Show and Best Hardware. In the December 2006 issue of Popular Science the console was awarded with the Grand Award Winner in Home Entertainment. As of December 8, 2006, the console has now launched in its three key markets (USA, Japan and the EU - see release data for detailed information).

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2008, 13:17
Verwijderd
Voor Mario Kart: Heb Rob, LUH, Bruut toegevoegd. Mijn code is: 4339-2716-2926
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 13:29
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Misschien handig om een lijstje te maken:

Mario Kart Wii:
Baron Sengir - 3566-1732-7187
Rob - 0259-0510-6663
LUH-3417 - 4253-3716-0811
Bruut - 3007-8284-5432
Gryvous - 4339-2716-2926

Super Smash Brothers Brawl (omdat ik weet dat ik niet de enige ben hier die hem heeft)
Baron Sengir - 2964-8444-6948 (naam = JAC)
Oud 18-04-2008, 14:13
Verwijderd
we kunnen een keer een compo doen... deze woensdag misschien? in de avond?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 15:28
Rob
Rob is offline
Ik kan vanavond. Ik zal ook in de loop van de dag even mijn SSBB FC posten.
Oud 18-04-2008, 16:13
Ieke
Ieke is offline
Ik krijg steeds meer de neiging mariokart toch maar snel aan te schaffen. Wilde er nog even mee wachten, maar nu ik dit zo lees wil ik het toch nu al hebben
Oud 18-04-2008, 17:27
Verwijderd
Klopt deze wel: Bruut - 3007-8284-5432? Ik heb nu namelijk opeens een 'Jack' uit Oost-Duitsland in mijn vriendenlijst vanachter dit nummer.

Verder heb ik iedereen toegevoegd, maar heb ik alleen Jack als vriend. Wat doe ik verkeerd? Ik voeg jullie toe in het Mario Kart Channel, en niet via de game zelf. Is dat ok?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 18:30
Rob
Rob is offline
Ik zie LUH op mijn Friend Roster.
En iedereen hier heb ik toegevoegd.
Oud 18-04-2008, 18:36
Verwijderd
heb vandaag ook even tegen een oom van me gespeeld en dat "Friends Room" werkt best goed Alleen moet er 1 een room beginnen en de rest joinen voordat iedereen een eigen room heeft ik zal eens kijken of ik vanavond online kan komen...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Ik zal ook in de loop van de dag even mijn SSBB FC posten.
Hoe kom je eraan? Import?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 19:16
Verwijderd
Ik zag hem gisteren bij een FRS staan en had 'm bijna gekocht..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 23:00
Verwijderd
Misschien moet je een keer tegelijk online zijn voordat hij de vriendschap bevestigd?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 23:01
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Misschien moet je een keer tegelijk online zijn voordat hij de vriendschap bevestigd?
Bij Brawl is dat wel zo, dus ik denk het wel.
Oud 21-04-2008, 16:36
Verwijderd
Ik geef mezelf Wii Fit voor m'n verjaardag
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 16:46
Q
Q is offline
Citaat:
Ik geef mezelf Wii Fit voor m'n verjaardag
Hoe werkt dat spul eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Hoe werkt dat spul eigenlijk?
Ik heb net de website eens helemaal bekeken en het ziet er nog gaver uit dan ik had gedacht
http://ms2.nintendo-europe.com/wiifit/nlNL/

't Is allemaal misschien een beetje 'blij' ofzo, maar ik hou daar wel van De spelletjes lijken me vermakelijk en de oefeningen ook.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 17:55
Verwijderd
Gryvous - 4339-2716-2926 is bij mij Thomas, ook uit Oost-Duitsland.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 21:07
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Klopt deze wel: Bruut - 3007-8284-5432? Ik heb nu namelijk opeens een 'Jack' uit Oost-Duitsland in mijn vriendenlijst vanachter dit nummer.

Verder heb ik iedereen toegevoegd, maar heb ik alleen Jack als vriend. Wat doe ik verkeerd? Ik voeg jullie toe in het Mario Kart Channel, en niet via de game zelf. Is dat ok?
Oost duitsland?

Ik ben wel Jack! dus neem aan dat het klopt
Oud 21-04-2008, 21:10
Bruut
Bruut is offline
woensdagavond even online racen met zn allen?
Oud 21-04-2008, 21:13
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
we kunnen een keer een compo doen... deze woensdag misschien? in de avond?
ik zal je morgen nog even toevoegen @ wii kart
Oud 21-04-2008, 22:10
Verwijderd
Vaag, dan zal hij wel de regions niet zo goed snappen. Collega van me die ik heb toegevoegd staat wel in Nederland, maar ik zie jou en Gryvous toch echt in Germanië.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 22:17
Rob
Rob is offline
Woensdag kan ik niet.
Oud 21-04-2008, 22:35
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik ben op excursie tot en met donderdagavond. Ik ben er dus niet.
Oud 22-04-2008, 09:15
Verwijderd
Epic Games: “De Wii is een virus”
Uitgegeven: 21 april 2008 13:48

Mike Capps, president van ontwikkelaar Epic Games, heeft flink uitgehaald naar Nintendo’s Wii. Volgens hem heeft de console namelijk dezelfde werking als een virus.

In een interview noemde Capps, die met Epic Games onder andere Gears of War en Unreal Tournament III heeft ontwikkeld, de console van Nintendo een virus. “Je koopt die console en speelt erop met je vrienden en die zeggen: 'Oh mijn god, dat is echt cool.' Deze vrienden kopen vervolgens ook een Wii”, aldus Capps.

“Na twee maanden stop je echter met spelen, maar dan hebben zij er al één gekocht. Zij stoppen dan ook weer met spelen na twee maanden, maar ze hebben hem alweer aan iemand anders laten zien die hem dan ook koopt.” Volgens Capps heeft iedereen die hij kent een Wii, maar gebruikt niemand hem.

Vooruit in plaats van achteruit

Er werd hem ook gevraagd of Epic Games ooit een game voor de Wii zal ontwikkelen. Capps reageerde hierop door te zeggen: “Nee, wij gaan vooruit, niet achteruit.”

Bron

Hehe
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 09:22
Verwijderd
Citaat:
maar ik zie jou en Gryvous toch echt in Germanië.
whaa eens kijken of ik mijn land instelling anders kan krijgen dan, maar Thomas heet ik wel ja...

Wie doet er woensdag avond mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2008, 09:26
Verwijderd
Citaat:

Mike Capps, president van ontwikkelaar Epic Games, heeft flink uitgehaald naar Nintendo’s Wii. Volgens hem heeft de console namelijk dezelfde werking als een virus.

In een interview noemde Capps, die met Epic Games onder andere Gears of War en Unreal Tournament III heeft ontwikkeld, de console van Nintendo een virus. “Je koopt die console en speelt erop met je vrienden en die zeggen: 'Oh mijn god, dat is echt cool.' Deze vrienden kopen vervolgens ook een Wii”, aldus Capps.

“Na twee maanden stop je echter met spelen, maar dan hebben zij er al één gekocht. Zij stoppen dan ook weer met spelen na twee maanden, maar ze hebben hem alweer aan iemand anders laten zien die hem dan ook koopt.” Volgens Capps heeft iedereen die hij kent een Wii, maar gebruikt niemand hem.

Er werd hem ook gevraagd of Epic Games ooit een game voor de Wii zal ontwikkelen. Capps reageerde hierop door te zeggen: “Nee, wij gaan vooruit, niet achteruit.”

Bron

Hehe
Haha Loser
Ik speel wel niet gigantisch veel op m'n Wii maar ben er nog steeds erg blij mee, dus kennelijk is het wel een fijn virus dan
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 09:44
Verwijderd
het is meer dat je ook moet werken en een sociaal leven moet hebben anders speelde ik wel meer ja..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Haha Loser
Ik speel wel niet gigantisch veel op m'n Wii maar ben er nog steeds erg blij mee, dus kennelijk is het wel een fijn virus dan
hehe, zit wel een kern van waarheid in! Toen ik em voor et eerst bespeelde, wou ik er ook een hebben Maar achteraf toch maar niet gedaan ;p
En je ziet best veel dat mensen em hebben maar er vrij weinig mee doen.
Natuurlijk geldt dat niet voor iedereen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 13:29
Verwijderd
Die Epic kerel kan beter een goede Unreal Tournament-game maken, in plaats van zeiken. Oh, wacht! Dat kan hij niet!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 13:38
Verwijderd
Citaat:
hehe, zit wel een kern van waarheid in! Toen ik em voor et eerst bespeelde, wou ik er ook een hebben Maar achteraf toch maar niet gedaan ;p
En je ziet best veel dat mensen em hebben maar er vrij weinig mee doen.
Natuurlijk geldt dat niet voor iedereen
Ik vind dat juist alleen maar ontzettend leuk. Ik heb hier mensen gehad die eerst een beetje stonden te grinniken omdat ze de Wii zo stom vonden en kinderachtig, maar toen gingen ze spelen en echt meteen ging de knop om; ik heb nog niemand gezien die niet enorm enthousiast werd. Dat vind ik juist alleen maar positief Bij mij staat hij hooguit ongebruikt bij de tv omdat ik geen tijd heb, niet omdat ik het niet meer leuk vind. Er zullen vast mensen zijn die er snel op uit zijn gekeken, maar ik ken ze niet
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb hier mensen gehad die eerst een beetje stonden te grinniken omdat ze de Wii zo stom vonden en kinderachtig, maar toen gingen ze spelen en echt meteen ging de knop om
mijn ouders die vinden mij kinderachtig maar stiekem spelen ze zelf ook
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Die Epic kerel kan beter een goede Unreal Tournament-game maken, in plaats van zeiken. Oh, wacht! Dat kan hij niet!
Niet zo happen Tis een mening van een kerel, als je zo reageert lijk je net een fanboy!
Citaat:
Ik vind dat juist alleen maar ontzettend leuk. Ik heb hier mensen gehad die eerst een beetje stonden te grinniken omdat ze de Wii zo stom vonden en kinderachtig, maar toen gingen ze spelen en echt meteen ging de knop om; ik heb nog niemand gezien die niet enorm enthousiast werd. Dat vind ik juist alleen maar positief Bij mij staat hij hooguit ongebruikt bij de tv omdat ik geen tijd heb, niet omdat ik het niet meer leuk vind. Er zullen vast mensen zijn die er snel op uit zijn gekeken, maar ik ken ze niet
Wii is ook leuk om te doen, vooral in een groep! Zou dr oko zeker eentje gehaald hebben als ik met meerdere mensen in huis woonde!
Alleen maar goed dat je dr veel lol in hebt
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Niet zo happen Tis een mening van een kerel, als je zo reageert lijk je net een fanboy!
Ben ik ook, van de eerste Unreal Tournament.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 08:01
Verwijderd
maar hoe laat gaan we vanavond een Compo houden? Rond 9 uur?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 08:16
Q
Q is offline
Citaat:

Bron

Hehe
Ik stopte na 2 kwartier met spelen van gears of war wat een crap game was dat en dan durft die te zeggen dat de wii een virus is hahaha

Jaloezie noemen ze dat
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Ik stopte na 2 kwartier met spelen van gears of war wat een crap game was dat en dan durft die te zeggen dat de wii een virus is hahaha

Jaloezie noemen ze dat
Hehe, naja, kwestie van smaak denk ik dan he
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 12:28
Q
Q is offline
Citaat:
Hehe, naja, kwestie van smaak denk ik dan he
Ja ongetwijfeld Ik had ook moeten zeggen dat ik het een crap game vind. Maar dat zo iemand met die positie zo'n uitspraakt maakt vind ik echt merkwaardig en komt mij echt over als jalozie.

Ik wist bijvoorbaat al bijvoorbeeld dat ik niet elke dag met de wii ging spelen en voornamelijk voor de gezelschap om samen met vrienden te gamen. Die voorspelling is ook uitgekomen en ik speel er nog steeds af en toe op, ik bezit zo'n 3 wii games zoals de gemiddelde wii gebruiker (is een keertje onderzoek naar gedaan).
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Ja ongetwijfeld Ik had ook moeten zeggen dat ik het een crap game vind. Maar dat zo iemand met die positie zo'n uitspraakt maakt vind ik echt merkwaardig en komt mij echt over als jalozie.

Ik wist bijvoorbaat al bijvoorbeeld dat ik niet elke dag met de wii ging spelen en voornamelijk voor de gezelschap om samen met vrienden te gamen. Die voorspelling is ook uitgekomen en ik speel er nog steeds af en toe op, ik bezit zo'n 3 wii games zoals de gemiddelde wii gebruiker (is een keertje onderzoek naar gedaan).
Ja vind het ook een beetje jammer dat hij zoiets gezegd heeft. Zegt meer over hem dan over de Wii.

Tja, het gaat erom dat je lol hebt met dat ding, en zo te zien heb je dat wel dusja.
Zullen vast wel wat mensen tussen zitten die geen klote met dat ding meer doen, maar volgens mij het grootste gross van de bezitters wel.
En de Wii is een leuk apparaat
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 19:18
Verwijderd
iig niet veel reacties op een compo... ik ben dadelijk iig niet online dan... Heb wel de 50,100 en 150cc uitgereden nu de Mirror cup
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 19:50
Verwijderd
Ik suck nog te hard voor een competitie. Kost me allemaal kostbare punten!

Los daarvan heb ik Super Paper Mario vandaag wel uitgespeeld. Heb er meer pret van gehad dan van Super Mario Galaxy, die nog niet uit is.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Ik suck nog te hard voor een competitie. Kost me allemaal kostbare punten!
als je tegen vrienden rijdt kost dat geen punten dus dat i weer tof
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 22:56
Rob
Rob is offline
Online spelen is veel leuker dan de 1P tournaments doen. Ik moet nog 3 gouden cups en dan heb ik Mirror Mode, maar online is ZO verslavend dat dat dus echt heel traag gaat. Time Trial is ook wel erg vet om te doen, vooral het unlocken (en verslaan) van de Expert Ghost Staff records.
Speaking of that:

Excuse the music. XD Die kon ik niet opnemen.

Wa's jullie ranking score met de standaard races? De mijne is nu 7751.
Oud 28-04-2008, 10:12
sainty
sainty is offline
Citaat:
Online spelen is veel leuker dan de 1P tournaments doen. Ik moet nog 3 gouden cups en dan heb ik Mirror Mode, maar online is ZO verslavend dat dat dus echt heel traag gaat. Time Trial is ook wel erg vet om te doen, vooral het unlocken (en verslaan) van de Expert Ghost Staff records.
Speaking of that:

[filmpje]

Excuse the music. XD Die kon ik niet opnemen.

Wa's jullie ranking score met de standaard races? De mijne is nu 7751.
Nice, ik wil ook weer spelen maar m'n Wii moest ik opsturen naar Nintendo . Als die terug is weer ff spelen, ik had nog niet zoveel online gedaan, maar ben waarschijnlijk m'n savegame ook kwijt . Hoe heb je dat trouwens opgenomen?
Oud 28-04-2008, 12:16
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik zag het nog niet staan, maar Nintendo Europe heeft gezegd dat Brawl uitkomt op 27 juni.
Oud 28-04-2008, 15:48
Verwijderd
Ik wandel zometeen even naar de Mediamarkt om te kijken of ze Wii Fit daar toevallig hebben. Hmm, eigenlijk is hij te duur, maar ik wil hem zo graag
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 15:48
Q
Q is offline
Helpt dat stuur een beetje met Mario Cart?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 15:58
Verwijderd
hoe doen jullie eigenlijk zo'n snelle start?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 15:59
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Ja dat lukt me dus NOOIT

Op laatste moment drukken altijd maar ik krijg het gewoon niet meer voor elkaar
Oud 28-04-2008, 16:10
Rob
Rob is offline
Citaat:
Nice, ik wil ook weer spelen maar m'n Wii moest ik opsturen naar Nintendo . Als die terug is weer ff spelen, ik had nog niet zoveel online gedaan, maar ben waarschijnlijk m'n savegame ook kwijt . Hoe heb je dat trouwens opgenomen?
Ik heb een capture card in mijn PC hangen. In de video in doe ik de gele RCA van de Wii, in mijn video out gaat een gele RCA die naar mijn TV toegaat. Zo kan ik zonder vertraging opnemen, echt heerlijk.

Citaat:
Citaat:
Ja dat lukt me dus NOOIT

Op laatste moment drukken altijd maar ik krijg het gewoon niet meer voor elkaar
Wanneer de countdown op de 2 staat, gas in drukken. De timing bepaalt de duur van de boost.
Last-minute indrukken werkt niet in MKWii. Dat probeerde ik eerst ook de hele tijd.
Oud 28-04-2008, 18:13
Verwijderd
Ik laat Wii Fit lekker even liggen... maar ga wel op zoek naar Mario Kart Ik heb net allemaal reviews en filmpjes gekeken en nu wil ik 'm ook
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten