![]() |
|
Verwijderd
|
Eerste Topic
Tweede Topic Derde Topic Vierde Topic Nu toch echt alleen de Wii in de titel ![]() De Wii The Wii (pronounced as the pronoun "we", IPA: [wiː]) is a video game console released by Nintendo. The console was previously known by its project code name of Revolution, and is the successor to the Nintendo GameCube. Although Nintendo is primarily focusing on a different market demographic to Microsoft's Xbox 360 and Sony's PlayStation 3, it falls withing the seventh-generation of gaming consoles, and competes with the other two on some levels. A distinguishing feature of the Wii console is its wireless controller, the Wii Remote, which may be used as a handheld pointing device and can detect motion and rotation in three dimensions. The console also notably features WiiConnect24, which enables it to receive messages and updates over the Internet while consuming very little electrical power. Nintendo first mentioned the console in the 2004 E3 press conference and later unveiled the system at the 2005 E3. Satoru Iwata revealed a prototype of the controller at the September 2005 Tokyo Game Show. At E3 2006, the Wii console won the Game Critics Awards for Best of Show and Best Hardware. In the December 2006 issue of Popular Science the console was awarded with the Grand Award Winner in Home Entertainment. As of December 8, 2006, the console has now launched in its three key markets (USA, Japan and the EU - see release data for detailed information). ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://ms2.nintendo-europe.com/wiifit/nlNL/ 't Is allemaal misschien een beetje 'blij' ofzo, maar ik hou daar wel van ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Epic Games: “De Wii is een virus”
Uitgegeven: 21 april 2008 13:48 Mike Capps, president van ontwikkelaar Epic Games, heeft flink uitgehaald naar Nintendo’s Wii. Volgens hem heeft de console namelijk dezelfde werking als een virus. In een interview noemde Capps, die met Epic Games onder andere Gears of War en Unreal Tournament III heeft ontwikkeld, de console van Nintendo een virus. “Je koopt die console en speelt erop met je vrienden en die zeggen: 'Oh mijn god, dat is echt cool.' Deze vrienden kopen vervolgens ook een Wii”, aldus Capps. “Na twee maanden stop je echter met spelen, maar dan hebben zij er al één gekocht. Zij stoppen dan ook weer met spelen na twee maanden, maar ze hebben hem alweer aan iemand anders laten zien die hem dan ook koopt.” Volgens Capps heeft iedereen die hij kent een Wii, maar gebruikt niemand hem. Vooruit in plaats van achteruit Er werd hem ook gevraagd of Epic Games ooit een game voor de Wii zal ontwikkelen. Capps reageerde hierop door te zeggen: “Nee, wij gaan vooruit, niet achteruit.” Bron Hehe ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik speel wel niet gigantisch veel op m'n Wii maar ben er nog steeds erg blij mee, dus kennelijk is het wel een fijn virus dan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En je ziet best veel dat mensen em hebben maar er vrij weinig mee doen. Natuurlijk geldt dat niet voor iedereen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Alleen maar goed dat je dr veel lol in hebt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Jaloezie noemen ze dat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wist bijvoorbaat al bijvoorbeeld dat ik niet elke dag met de wii ging spelen en voornamelijk voor de gezelschap om samen met vrienden te gamen. Die voorspelling is ook uitgekomen en ik speel er nog steeds af en toe op, ik bezit zo'n 3 wii games zoals de gemiddelde wii gebruiker (is een keertje onderzoek naar gedaan). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tja, het gaat erom dat je lol hebt met dat ding, en zo te zien heb je dat wel dusja. Zullen vast wel wat mensen tussen zitten die geen klote met dat ding meer doen, maar volgens mij het grootste gross van de bezitters wel. En de Wii is een leuk apparaat ![]() |
![]() |
|
Online spelen is veel leuker dan de 1P tournaments doen.
![]() Speaking of that: Excuse the music. XD Die kon ik niet opnemen. Wa's jullie ranking score met de standaard races? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Last-minute indrukken werkt niet in MKWii. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Hoe moet ik mijn Nintendo Wii ombouwen? RozaRozax | 5 | 07-02-2014 06:44 | |
Games |
Onderzoek voor school, gameindustrie hedgy | 13 | 02-06-2012 13:24 | |
Games |
Gta v gigahola | 68 | 22-11-2011 20:37 | |
De Kantine |