![]() |
Citaat:
|
Morning. Ik vind de pijn aan m'n rug echt niet leuk meer :o
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Overigens zat ik gisteravond met twee vrienden die te hulp waren geschoten een glaasje rose te drinken nadat de bulk was weggedweild, en toen was het eigenlijk best gezellig :o
|
Ik vind het een beetje jammer dat ik geen aandacht krijg voor het feit dat ik mijn superhete huisgenootje heb gehosseld.
|
je hebt toch een vriendje?
|
foto van de schaar or it didn't happen!
|
Ik heb met haar gezoend hoor, niet geschaard. Het hele verhaal staat op de eerste pagina van dit topic!
|
hier, een repost voor de luie donders :Y
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2) Je bent dus vreemd gegaan, gefeliciteerd. :) |
Citaat:
Ik heb gewoon een verbrande rug, en het is niet gezond hoeveel pijn het doet. :o |
Citaat:
Citaat:
Vreemdgaan lijkt me alleen als je iets doet zonder het weten van je partner, wetende dat deze het niet oké zal vinden of niet wetende of deze het oké zal vinden. Ik heb vrij spel met dit meisje. Dus dan is het geen vreemdgaan, lijkt me. |
Citaat:
In feite ook de twee reacties die ik in mijn hoofd had :o |
Citaat:
http://www.inc-nieuws.com/thumbnail....article_medium |
Martin :D<3
|
1 Bijlage(n)
;)
|
Ik krijg wel erg negatieve aandacht meteen zeg. Wat onaardig van jullie.
|
oh, ik wil trouwens nog even zeggen, als reactie op vorig saai-topic: Onait Sirch, spuit elf :p
|
Citaat:
|
martin <3
|
o. all aboard the late-train!
|
Citaat:
|
Morge!!
|
morgen, schatje!
|
Nee echt, waarom doen jullie zo onaardig?
|
Citaat:
|
niemand doet onaardig. toch?
maar als iemand de behoefte heeft te reageren op jouw avonturen, dan doet ie dat wel. dan hoef jij het niet te reposten hoor :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En juh, komt wel goed hoor. Het einde is in zicht en dan ga ik onverantwoord doen op Melt en zo. *O* Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nou, jullie wilden niet teruglezen, dus ik dacht, ik maak het makkelijk. Maargoed. :) |
ach, negatieve aandacht is ook aandacht! *o*
|
Citaat:
En de enige reacties zijn 'je bent vreemdgegaan' en plaatjes van geert wilders. Dat vind ik niet aardig :o |
Citaat:
En ik zou het gewoon eerst thuis proberen. dat klinkt een stuk relaxter in elk geval. |
Ik hoorde (las) dat .sann geband is?
|
Citaat:
|
En ja, mijn vriend weet het, vond het vantevoren goed, vindt het achteraf goed, vindt het leuk en ik vind mijn vriend nog steeds leuker dan mijn huisgenote en ik zoen ook nog steeds liever met mijn vriend. Er is verder echt geen man overboord/.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lol tot overmorgen:D
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|