![]() |
Citaat:
|
Ahhhhhh bachelorscriptie ingeleverd en ik vind het doodeng :d
|
Citaat:
|
Nou, dan maar niet douchen. Snel naar m'n ouders en winkel want pfrtrtfffrttt.
|
Citaat:
Maar als Martin nou zegt 'woensdag ga ik naar de Efteling, wie sluit aan?' zou ik zomaar eens ja kunnen zeggen :o |
Ik kan woensdag niet :(
|
ik wil ook naar de efteling :(
|
15 juli stel ik voor!
|
Overigens kan ik 16 juli stappen! De zondag erna vrij, Lorelei Absinthe Quis naamzoek.
|
Kusje voor Dobie :D
|
Hm, 16 juli wordt een 'hopelijk niet' voor mij want ik hoop dan in Frankrijk te zitten...
(daarom begon de doodle ook pas na 24 juli ;)) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ah lekker op tijd naar huis en daar zometeen met een witbiertje op de bank ploffen.
|
Hoe KAN mijn broertje zomaar achter de computer blijven zitten en niets eens mijn kant opkijken terwijl ik veertig minuten lang praktisch in dezelfde ruimte de keuken schoonmaak? -o- Hoe kan het dat er geen stemmetje in zijn hoofd zegt 'hee, zij is al meer dan een halfuur bezig om mijn zooi op te ruimen en de vaat van twee dagen van heel veel mensen (want, bezoek) af te drogen en op te ruimen, met vegen, schoonmaken, afwassen, inruimen, afnemen, laat ik haar eens helpen!'. En dat hij dan zelfs bij de negenendertigste minuut opkijkt en me geïrriteerd meldt dat de computer niet doet wat hij wil, en dat hij gewoon weigert om me te helpen? :mad: /huisvrouwgemekker
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kun je die nog inleveren dan? |
Citaat:
|
Tot 10 juli!
|
Wat droogt was buiten toch altijd lekker snel <3
|
zo. snel eten in mn mik, en hier even plaatsmaken voor de terugkeer van Francien, mijn drumstel.
|
Ik heb een logistiek probleem.
Ik heb eten in huis, maar ik heb geen zin om het klaar te maken. Ik zoek iemand die dat voor me wil doen:o |
Te ver weg!
|
Citaat:
|
Nou, aangezien ik om half acht weer in centrum Utrecht moet zijn is alles dat niet op loopafstand is te ver. Normaliter is alles dat niet op fietsafstand te ver, wat dit soort dingen betreft dan. Maar buiten dat kook ik graag voor mensen. :)
|
Citaat:
|
Zo. Dat was een leuk weekend. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Maar kazettekketet vertel er eens over in kleuren en smaken.
|
Citaat:
|
Wat wil je precies weten?
|
Citaat:
|
Ik hoorde trouwens vandaag dat google translate gaat stoppen omdat er teveel misbruik van wordt gemaakt. Dat was wel een domper, want bij ons wordt het ook gebruikt om het intranet te vertalen:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben nu Fantasia en Fantasia 2000 aan het downloaden :o
|
Citaat:
|
Zometeen maar eens beginnen aan The Wire seizoen 2.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alleen nog even de keuken dweilen en dan is die ook weer superschoon. Wow ik ben echt goed bezig :cool:
|
Oh het is al wel acht uur, op zich moet ik dan nog behoorlijk veel doen de aankomende 2/3 uur :D(N)
|
STOM WERK :mad:
|
:bloos:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |