Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De titel is trouwens omdat ik door deze topictitel steeds aan dat liedje moet denken.
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
En een Samsung HT-C 5800 2.1 Blu-ray home cinema set ![]() Als je er kritiek op hebt Carn, dan hoor ik het graag! Ik mag de koop nog annuleren ![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 04-07-2011 om 14:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb de niet-led versie
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-07-2011 om 15:07. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tuigmeesters! Ik ben nét weer thuis na Rock Werchter. Vijf toffe dingen gezien, Maiden, Grinderman, Portishead, Hurts en.. Kak, wat was die andere nou.. Ah ja, PJ Harvey! </vermoeidheid> De rest was allemaal mweh ende mwah, op Underworld na, dat was ook nog wel een leuk feestje. De groep bleek verrassend goed te werken en we hebben vanaf de eerste kilometer dikke schik gehad <3 Overigens heb ik de afsluitende act, de Black Eyes Peas, niet gezien. Ik weigerde principieël daar bij te gaan staan
![]() Oh; en we hebben voor 'n honderd euro op zondagochtend/middag gratis bier gedronken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() edit: Ha ja, het Hoge Woord is er inmiddels uit! Fijnemans, scheelt weer tip-toe'en ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
ik snap wel dat samenvoegen iets toevoegt in een topic dat ergens over gaat en de posts een substantieler inhoud hebben. in saai gaan de posts zo snel, dat het juist alleen maar verwarrend werkt. want mensen reageren dan op een losse post, die daarna opeens is samengevoegd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|