![]() |
De blaren aan m'n handen omdat ik zo verdomd veel van je saai. #1447
Hai.
|
Deze was eerder! :o
|
oh, ik was weer eens te laat.
|
Citaat:
|
De titel is trouwens omdat ik door deze topictitel steeds aan dat liedje moet denken. :D
|
Oh ik postte al in de ander :D(N) Fail.
|
Citaat:
|
Azesje! Waar ga jij naartoe op vakantie? :cool:
|
Citaat:
|
En ja, dat snap ik wel Sann ;)
|
Citaat:
|
Oh, fuck, nu reageerde ik ook daar. Verwarrrrend. :o
|
Citaat:
Ook nog nooit in Engeland :'( |
Citaat:
Citaat:
En een Samsung HT-C 5800 2.1 Blu-ray home cinema set :bloos: Als je er kritiek op hebt Carn, dan hoor ik het graag! Ik mag de koop nog annuleren :P Citaat:
|
Citaat:
|
Martin, je vier berichten zijn samengevoegd ;x
|
Citaat:
ik heb de niet-led versie |
Citaat:
Maar, Geelske! Die transcriptiesite die jij gebruikte, wat was die? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Absinthe: ik vind het ook wel leuk om weer ns naar tilburg te gaan (maar dus niet op di, wo, vrij) :y
|
Citaat:
|
Citaat:
Moeten maar even zien welke opties zich aandienen/er overblijven! |
Citaat:
|
Ik ga geen spelfouten lopen verbeteren en ook niet aan posts lopen sleutelen. Dat heb ik ook nooit gedaan.
|
Goed, nu wordt het een etentje met zus + vriend, andere zus, en moeders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maakt het zoveel uit dat Saai wat sneller gaat? De tijd van forumers die hele monologen houden als er niemand is, is echt wel voorbij hoor. Uit de hand loopt het echt niet. |
Citaat:
|
Mensen vinden het niet chill als je ongevraagd aan hun posts zit, basically :p
Hoi |
Citaat:
Maar, volgens mij doen alle fb's dat een beetje als ze net fb's zijn. Dat is dat meteenhamerindehand-idee. Lekker knopjes uitproberen. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tuigmeesters! Ik ben nét weer thuis na Rock Werchter. Vijf toffe dingen gezien, Maiden, Grinderman, Portishead, Hurts en.. Kak, wat was die andere nou.. Ah ja, PJ Harvey! </vermoeidheid> De rest was allemaal mweh ende mwah, op Underworld na, dat was ook nog wel een leuk feestje. De groep bleek verrassend goed te werken en we hebben vanaf de eerste kilometer dikke schik gehad <3 Overigens heb ik de afsluitende act, de Black Eyes Peas, niet gezien. Ik weigerde principieël daar bij te gaan staan (y) Lekker vóór de meute terug zijn op het campingterrein ftw.
Oh; en we hebben voor 'n honderd euro op zondagochtend/middag gratis bier gedronken :D De meisjes achter de bar daar waren óf schuchtere Belgische scholieren óf herintredende huisvrouwen en wanneer je een praatje met ze maakt en tussen neus en lippen door je bestelling deed kon je de boel zo, zonder bonnetjes, meenemen :D(N) Dat is acht rondjes vlekkeloos gegaan :D(N) edit: Ha ja, het Hoge Woord is er inmiddels uit! Fijnemans, scheelt weer tip-toe'en (y):D |
Citaat:
Citaat:
|
Waarom doet die quote van Martino het niet?
|
ik snap wel dat samenvoegen iets toevoegt in een topic dat ergens over gaat en de posts een substantieler inhoud hebben. in saai gaan de posts zo snel, dat het juist alleen maar verwarrend werkt. want mensen reageren dan op een losse post, die daarna opeens is samengevoegd.
|
Hm minke, je post doet het niet zo goed! Geel, doe er wat aan!! ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Teh lol. Maar, aardig dat jullie je mening hebben gegeven. I shall consider it the next time ;)
|
Citaat:
Dat fuckt de boel. |
Omg mijn beste vriendin en ik zijn al een half uur over random dingen aan het lullen (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29. |