Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Levensbeschouwing & Filosofie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=90)
-   -   welk jaar wil je heen ??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=210854)

apekop123 30-10-2002 14:12

Ik zou heel veel gaan reizen :D

Dingen die ik nog wil zien (als ik kan tijdreizen) :

Een concert van nirvana
Dinosaurussen
De toekomst (jaar 3000 ofzow igg na minimaal 1000 jaar na nu ,want er moet wel iets boeiend te zien zijn)
Ik zou naar amerika gaan vlak voor columbus er aan komt om dat ook nog ff te kunnen zien
Ik zou Albert Einstein bedanken voor z'n bijdrage aan de wetenschap (zonder hem had ik waarschijnlijk niet kunnen tijdreizen)
Ik zou aandelen kopen waarvan ik weet dat ze het goed gaan doen (bijv yahoo toen ze net op de beurs kwamen)
Kijken of jezus echt heeft geleefd enz. (naar het jaar 20 AC)
Ik zou ervoor zorgen dat cannabis lang voor alcohol wordt ontdekt zodat alcohol een softdrug word en wiet in elke supermarkt te koop is :)

Not for Sale 31-10-2002 12:13

Citaat:

Drexz schreef:

Ik zou ervoor zorgen dat cannabis lang voor alcohol wordt ontdekt zodat alcohol een softdrug word en wiet in elke supermarkt te koop is :)

Ik denk niet dat het zo werkt.. Wiet is verboden omdat bedrijven er toch niks aan kunnen verdienen want grass groeit overal. Nee, dan tabak, $$$!!

( :mad: )

apekop123 01-11-2002 15:40

Citaat:

Coolkast schreef:
Ik denk niet dat het zo werkt.. Wiet is verboden omdat bedrijven er toch niks aan kunnen verdienen want grass groeit overal. Nee, dan tabak, $$$!!

( :mad: )

kweenie hoor d'r zijn aan aantal arabische landen waar alcohol verboden is maar waar wiet wel "mag" (denk maar aan zo'n arabier met z'n waterpijp )

Not for Sale 01-11-2002 16:53

Citaat:

Drexz schreef:
kweenie hoor d'r zijn aan aantal arabische landen waar alcohol verboden is maar waar wiet wel "mag" (denk maar aan zo'n arabier met z'n waterpijp )
een waterpijp zit daar geen water in?

Gustav 02-11-2002 15:31

Citaat:

Coolkast schreef:
een waterpijp zit daar geen water in?
he? der zit water in ja... maar ook wiet :P
weetje niet wat een waterpijp is dan?

Razzle 11-11-2002 10:13

Citaat:

Martin1985 schreef:
naar de tijd van dingen die in de bijbel staan, zoals de zondvloed e.d. kijken of het nou écht waar is
Idd! Lijkt me ook interesting... :)

Razzle 11-11-2002 10:14

Citaat:

Drexz schreef:
Ik zou heel veel gaan reizen :D

Dingen die ik nog wil zien (als ik kan tijdreizen) :

Een concert van nirvana
Dinosaurussen
De toekomst (jaar 3000 ofzow igg na minimaal 1000 jaar na nu ,want er moet wel iets boeiend te zien zijn)
Ik zou naar amerika gaan vlak voor columbus er aan komt om dat ook nog ff te kunnen zien
Ik zou Albert Einstein bedanken voor z'n bijdrage aan de wetenschap (zonder hem had ik waarschijnlijk niet kunnen tijdreizen)
Ik zou aandelen kopen waarvan ik weet dat ze het goed gaan doen (bijv yahoo toen ze net op de beurs kwamen)
Kijken of jezus echt heeft geleefd enz. (naar het jaar 20 AC)

En als je maar naar 1 specifiek iets mag gaan? :P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.