Advertentie | |
|
![]() |
||
Ik? 1997 denk ik zo...
Citaat:
REIE
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() jou domheid is werkelijk ongelooflijk. En niet eens alleen vanwege je vergissing in het jaartal. Fijn leven verder
|
Hmm.. ja net als de meeste anderen zou ik een aantal dingen in het verleden recht willen zetten.. april 2001 zou ik over willen doen.. een aantal beslissingen maken die ik toen heb laten gaan.
Maar verder, zonder persoonlijke beslommeringen: absoluut naar de oude Grieken. Homeros ontmoeten ![]() Het is lang geleden, maar de mensen konden toen al zo veel.. verder is het een prachtige cultuur om te zien.. mooie gebouwen etc. Maar ik zou er nooit willen leven voor heel mijn leven. Mijn leven hier in 2002 bevalt me prima.
|
alle tijden zo'n beetje maar iig griekse oudheid; met plato en socrates praten
![]() bijbelse tijden; kijken of die braamstruik echt in de fik vloog, of jezus echt op ut water liep dat soort dingen middeleeuwen; ben benieuwd hoe alles er toen uit zag, kloosters en burchten... woh! renaissance, verlichting ; benieuwd hoe de steden er toen uitzagen hoe de mensen dachten etc 19de eeuw; reactie van de mensen bekijken op darwin en nietzsche russische revolutie; benieuwd hoe het nou echt ging wo2; wil voelen hoe het voelt om echt oorlog te hebben jaren 60; leuke jeugdculturen, toen waren jongeren nog idealistisch... ____ af en toe baal ik echt gigantisch dat ik niet door de tijd kan reizen; dan voel ik me helemaal kut ![]() waar een mens zich al druk om maakt he... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit werkt niet. Je gaat dan terug in de tijd. Je verkloot het niet... Je gaat daarom niet terug om te zorgen dat je het niet verkloot. Daarom verkloot je het dan wel. Daarom ga je weer terug ==> PARADOX Je kunt niet naar verleden om iets te wijzigen. Ik zou naar jaar 3000 ofzoiets gaan en me laten upgraden tot cyborg - ik denk dat praktisch onsterfelijke cyborgs dan wel haalbaar zijn... - en dan helaas daar blijven. Als ik terug zou gaan zou de geschiedenis veranderen en zou ik in toekomst wellicht geen cyborgupgrade kunnen halen.
|
![]() |
wat gebeurd is , is gebeurd... je kan daar nix van veranderen..
je kan wel tijdreizen naar "de toekomst" in de zin van de toekomst voor de anderen.. maar de tegenwoordige tijd voor jou... ik had gehoord van als je een hele tijd in de ruimte bent en je reist met grote snelheid.. (gewoon wat tegenwoordig snel is)... en je blijft een aantal decennia daarboven... en je komt dan terug op aarde.. .dan leef je een paar seconde in de toekomst van de aardbewoners.... door de hoge snelheid die je had... jou tijd ging sneller dan de tijd op aarde.. .. weird stuff.. moeilijk voor te stellen.. |
![]() |
||
Citaat:
2 100% gelijklopende atoomklokken. 1 op vliegveld in engeland ofzo. En 1 in boeing 747. Die vloog een retourtje Amerika met 800 km/u en daarna liep de atoomklok in de boeing 27 nanoseconden achter. Dus op dat tijdstip had die boeing 27 nanoseconden minder meegemaakt dan de rest van de wereld. (wat een misser ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studeren in Amerika DragonBalt | 10 | 03-03-2013 15:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Samenzweringstheorien werken als religie Ensenata | 61 | 26-06-2009 19:04 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Interview voor ANW, wie wil deze vragen ff beantwoorden?? Verwijderd | 5 | 06-12-2003 12:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allochtonen terug-emigreren. Doki | 14 | 30-05-2002 21:37 | |
ARTistiek |
~ Liefde ~ * "hij is twintig jaar ouder" * ~ ! ~ Anne | 9 | 21-03-2002 08:47 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
wie wil even onze enquete invullen over economie ? pluimie | 8 | 11-11-2001 12:59 |