![]() |
waarom reageren mensen nog in dit topic, dit topic is een ge_upt topic uit 2004
|
2003 zelfs :|
|
Weet je wat hiphop(muziek) inhoudt?
b. ja Wat vind jij van hiphopmuziek? c. gaat wel Commentaar: Vroeger was 't veel beter, wat 'r nu hip-hop genoemd wordt, daar wil 'k niet eens naar luisteren Wat vind jij van R&B? a. goed Commentaar: zelfde als vorige commentaar, behalve dat hip-hop vervangen wordt door R&B Wat vind je van 'hiphopkleding'? f. nix voor mij Commentaar: Moet je zelf weten! Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja P. Diddy eh! Weet jij wie Mase is? a. ja Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? c. gemiddeld (=top40, 50 of 100 hoeveelheid) Commentaar: 't Gene dat ik vroeger goed vond Wat vind je van de teksten van hiphop? c. wel goed Commentaar: Hangt er van af wie natuurlijk! Wat vind je van de hiphopcultuur? b. stoer! Commentaar: Nu ja, dit was het positiefste Wat vind je van het taalgebruik? e. hoort erbij Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? c. och, it's all part of the job Mis je de hiphopcultuur in Nederland? c. geen mening Commentaar: België hè... Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? a. hiphop en R&B Commentaar: Als dat de keuze is... Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen x b. dj x c. mc x d. jam x e. rappen x f. chilling x g. breakdancen x h. offbeat i. east vs. west x j. oldschool x k. featuring x l. BadBoy Entertainment x m. Blunt x n. G-style (waar de G voor staat…) x o. R&B x p. Sean "Puffy" Combs x q. Biggie Smalls x r. Christopher Wallace x s. Tupac Shakur x t. Dr. Dre x u. 'LL' in LL Cool J v. Eastcoast-rap x Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? b. nee Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? a. opvallend negatief |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
c. ongeveer Wat vind jij van hippopmuziek? b. slecht Wat vind jij van R&B? b. slecht Wat vind je van 'hiphopkleding'? f. nix voor mij Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? b. nee Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja. Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? b. nee Wat vind je van de teksten van hiphop? a. luister ik nooit naar Wat vind je van de hiphopcultuur? d. geen idee, nooit in verdiept Wat vind je van het taalgebruik? d. geen idee, nooit geluisterd Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? c. och, it's all part of the job Mis je de hiphopcultuur in Nederland? c. geen mening Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? c. Allebei slecht Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: b. dj e. rappen g. breakdancen j. oldschool k. featuring o. R&B p. Sean "Puffy" Combs q. Biggie Smalls s. Tupac Shakur t. Dr. Dre Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? a. ja Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders |
b. ja Wat vind jij van hippopmuziek? b. slecht Wat vind jij van R&B? b. slecht Wat vind je van 'hiphopkleding'? b. lelijk Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? a. ja Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? b. nee Wat vind je van de teksten van hiphop? d. slap geouwehoer Wat vind je van de hiphopcultuur? a. te gewelddadig >mijn antwoord stond er niet bij Wat vind je van het taalgebruik? e. hoort erbij Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? B. nee recht van meningsuiting Mis je de hiphopcultuur in Nederland? b. nee Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? c. Allebei slecht Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj c. mc d. jam e. rappen f. chilling g. breakdancen h. offbeat i. east vs. west j. oldschool k. featuring l. BadBoy Entertainment n. G-style (waar de G voor staat…) o. R&B p. Sean "Puffy" Combs q. Biggie Smalls r. Christopher Wallace s. Tupac Shakur t. Dr. Dre u. 'LL' in LL Cool J v. Eastcoast-rap Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? a. ja Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders bvd Dr HenDre graag gedaan |
Citaat:
|
ghehehe iedereen loopt die enquete nog in te vullen:D
|
beter laat dan nooit
|
b. ja Wat vind jij van hippopmuziek? c. gaat wel Wat vind jij van R&B? d. geen mening Wat vind je van 'hiphopkleding'? c. te wijd Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? b. nee Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? b. nee Wat vind je van de teksten van hiphop? d. slap geouwehoer Wat vind je van de hiphopcultuur? a. te gewelddadig Wat vind je van het taalgebruik? e. hoort erbij Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? c. och, it's all part of the job Mis je de hiphopcultuur in Nederland? c. geen mening Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? a. hiphop en R&B Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj c. mc e. rappen g. breakdancen h. offbeat i. east vs. west j. oldschool k. featuring o. R&B p. Sean "Puffy" Combs q. Biggie Smalls s. Tupac Shakur t. Dr. Dre v. Eastcoast-rap Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? c. maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders |
Citaat:
|
fuck
|
Citaat:
:( |
je moet toch wat, en mensen houden nou eenmaal van simpele lijstjes invullen
|
Citaat:
|
b. ja Wat vind jij van hippopmuziek? b. gaat wel Wat vind jij van R&B? b. slecht Wat vind je van 'hiphopkleding'? f. nix voor mij Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? a. ja Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? b. nee Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? b. nee Wat vind je van de teksten van hiphop? d. slap geouwehoer Wat vind je van de hiphopcultuur? d. geen idee, nooit in verdiept Wat vind je van het taalgebruik? c. te grof Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? c. och, it's all part of the job Mis je de hiphopcultuur in Nederland? b. nee Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? c. Allebei slecht Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj d. jam e. rappen f. chilling g. breakdancen h. offbeat i. east vs. west j. oldschool k. featuring l. BadBoy Entertainment o. R&B q. Biggie Smalls r. Christopher Wallace s. Tupac Shakur t. Dr. Dre u. 'LL' in LL Cool J v. Eastcoast-rap Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? c. maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders |
Citaat:
|
welke mongool heeft deze enquette gemaakt?
:rolleyes: |
welke mongool heeft deze enquete geupt
zou ik me afvragen.:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |