Advertentie | |
|
![]() |
|
Weet je wat hiphop(muziek) inhoudt?
b. ja Wat vind jij van hippopmuziek? a. leuk Wat vind jij van R&B? b. slecht Wat vind je van 'hiphopkleding'? b. lelijk Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja (Tis P. Diddy toch?) Weet jij wie Mase is? a. ja Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? b. nee (uurtje ofzo per week) Wat vind je van de teksten van hiphop? e. heel verschillend Wat vind je van de hiphopcultuur? a. te gewelddadig Wat vind je van het taalgebruik? e. hoort erbij Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? b. nee; recht van meningsuiting Mis je de hiphopcultuur in Nederland? b. nee Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? d. Allebei goed! Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj c. mc d. jam e. rappen f. chilling g. breakdancen i. east vs. west j. oldschool k. featuring l. BadBoy Entertainment m. Blunt n. G-style (waar de G voor staat…) o. R&B p. Sean "Puffy" Combs q. Biggie Smalls r. Christopher Wallace s. Tupac Shakur t. Dr. Dre u. 'LL' in LL Cool J v. Eastcoast-rap Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet b. nee Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders wel een erg kortzichtige enquete trouwens, veel generalisatie |
![]() |
||
Citaat:
Wat een ontzettend slechte enquete
|
b. ja Wat vind jij van hippopmuziek? e het is bijna mijn leven gewoon zwaar dope dus... Wat vind jij van R&B? a. goed Wat vind je van 'hiphopkleding'? d. tegekgaafman! wat is dat voor een uitdrukking Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? a. ja Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? a. Ja (meer dan 4 uur p. week) Wat vind je van de teksten van hiphop? ligt helemaal aan de artiest die je luistert... D-12 = dus aars dan!!! Wat vind je van de hiphopcultuur? rlx-d Wat vind je van het taalgebruik? boeien Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? b. nee; recht van meningsuiting Mis je de hiphopcultuur in Nederland? a. ja Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? a. hiphop en R&B Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen x b. dj x c. mc x d. jam x e. rappen x f. chilling x g. breakdancen x h. offbeat x i. east vs. westx j. oldschool x k. featuring x l. BadBoy Entertainment x m. Blunt x n. G-style (waar de G voor staat…) x o. R&B x p. Sean "Puffy" Combs x q. Biggie Smalls x r. Christopher Wallace x s. Tupac Shakur x t. Dr. Dre x u. 'LL' in LL Cool J x v. Eastcoast-rap x Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? bullshit de eerste rap nummers waren van Latino's!!! Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? hoe worden ze afgeschilderd dan??? meestal tog wel als ZWAAR DOPE!!!!!!!!!!! ff ten laatste wat een knake tekst en wat ben jij een stakker zeg pfffffff kon je niets beters verzinnen maarja jij komt waarschijnlijk niet verder dan Top-40 HipHop... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 17:38. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
a. nee b. ja c. ongeveer Wat vind jij van hippopmuziek? a. leuk b. slecht c. gaat wel d. geen mening Wat vind jij van R&B? a. goed b. slecht c. gaat wel d. geen mening Wat vind je van 'hiphopkleding'? a. kleding…?!?! b. lelijk c. te wijd d. tegekgaafman! e. wel leuk f. nix voor mij Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja h. nee i. ik geloof het wel j. Puff wat??! Weet jij wie Mase is? a. ja b. nee c. ik geloof het wel d. eeeuh….. Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja b. nee c. ik geloof het wel d. een big is een varkentje…. Weet jij wie 2Pac was? a. ja b. nee c. ik geloof het wel d. een geheime code.. Luister je veel hiphopmuziek? a. Ja (meer dan 4 uur p. week) b. nee c. gemiddeld (=top40, 50 of 100 hoeveelheid) Wat vind je van de teksten van hiphop? a. luister ik nooit naar b. te gewelddadig c. wel goed d. slap geouwehoer Wat vind je van de hiphopcultuur? a. te gewelddadig b. stoer! c. soft-gedoe d. geen idee, nooit in verdiept Wat vind je van het taalgebruik? a. komisch b. te hard c. te grof d. geen idee, nooit geluisterd e. hoort erbij Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? a. ja, hadden ze maar moeten nadenken voor ze wat raaskalden b. nee; recht van meningsuiting c. och, it's all part of the job Mis je de hiphopcultuur in Nederland? a. ja b. nee c. geen mening Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? a. hiphop en R&B b. House en gabber c. Allebei slecht d. Allebei goed! Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj c. mc d. jam e. rappen f. chilling g. breakdancen h. offbeat i. east vs. west j. oldschool k. featuring l. BadBoy Entertainment m. Blunt n. G-style (waar de G voor staat…) o. R&B p. Sean "Puffy" Combs q. Biggie Smalls r. Christopher Wallace s. Tupac Shakur t. Dr. Dre u. 'LL' in LL Cool J v. Eastcoast-rap Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? a. ja b. nee c. maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? a. opvalland negatief b. ze zijn zo negatief, dus… c. niets bijzonders
|
b. ja Wat vind jij van hippopmuziek? c. gaat wel Wat vind jij van R&B? d. geen mening Wat vind je van 'hiphopkleding'? b. lelijk Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? b. nee Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? b. nee Wat vind je van de teksten van hiphop? b. te gewelddadig Wat vind je van de hiphopcultuur? a. te gewelddadig Wat vind je van het taalgebruik? c. te grof Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? b. nee; recht van meningsuiting Mis je de hiphopcultuur in Nederland? b. nee Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? a. hiphop en R&B Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj c. mc d. jam e. rappen f. chilling g. breakdancen i. east vs. west j. oldschool k. featuring m. Blunt o. R&B p. Sean "Puffy" Combs q. Biggie Smalls r. Christopher Wallace s. Tupac Shakur t. Dr. Dre u. 'LL' in LL Cool J v. Eastcoast-rap Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? b. nee Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? b. ze zijn zo negatief, dus… |
![]() |
|
![]() |
b. ja Wat vind jij van hippopmuziek? b. slecht Wat vind jij van R&B? c. gaat wel Wat vind je van 'hiphopkleding'? b. lelijk Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja (P. Diddy tegenwoordig) Weet jij wie Mase is? d. eeeuh….. Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? b. nee Wat vind je van de teksten van hiphop? d. slap geouwehoer Wat vind je van de hiphopcultuur? c. soft-gedoe Wat vind je van het taalgebruik? a. komisch Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? a. ja, hadden ze maar moeten nadenken voor ze wat raaskalden Mis je de hiphopcultuur in Nederland? b. nee Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? c. Allebei slecht Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj c. mc d. jam e. rappen f. chilling g. breakdancen i. east vs. west j. oldschool k. featuring o. R&B p. Sean "Puffy" Combs q. Biggie Smalls r. Christopher Wallace s. Tupac Shakur t. Dr. Dre v. Eastcoast-rap Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? c. maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders bvd Dr HenDre [/QUOTE] Wat een kutenquete.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
b. ja Wat vind jij van hippopmuziek? b. slecht Wat vind jij van R&B? b. slecht Wat vind je van 'hiphopkleding'? a. kleding…?!?! Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? b. nee Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? b. nee Wat vind je van de teksten van hiphop? d. slap geouwehoer Wat vind je van de hiphopcultuur? d. geen idee, nooit in verdiept Wat vind je van het taalgebruik? f kut Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? c. och, it's all part of the job Mis je de hiphopcultuur in Nederland? b nee Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? c. Allebei slecht Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj c. mc e. rappen f. chilling g. breakdancen i. east vs. west j. oldschool k. featuring l. BadBoy Entertainment o. R&B p. Sean "Puffy" Combs q. Biggie Smalls s. Tupac Shakur t. Dr. Dre v. Eastcoast-rap Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? c. maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? b. ze zijn zo negatief, dus… bvd Dr HenDre [/B][/QUOTE]
||
Citaat:
|
![]() |
|
b. ja Wat vind jij van hippopmuziek? c. gaat wel Wat vind jij van R&B? b. slecht Wat vind je van 'hiphopkleding'? b. lelijk Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? b. nee Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? b. nee Wat vind je van de teksten van hiphop? b. te gewelddadig (in het geval van patser hiphop) c. wel goed (in het geval van echte hiphop) Wat vind je van de hiphopcultuur? a. te gewelddadig Wat vind je van het taalgebruik? a. komisch Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? b. nee; recht van meningsuiting Mis je de hiphopcultuur in Nederland? b. nee Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? e. hiphop vind ik wel beter meestal, maar R&B zuigt Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj c. mc d. jam e. rappen f. chilling g. breakdancen h. offbeat i. east vs. west j. oldschool k. featuring l. BadBoy Entertainment m. Blunt n. G-style (waar de G voor staat…) o. R&B p. Sean "Puffy" Combs q. Biggie Smalls r. Christopher Wallace s. Tupac Shakur t. Dr. Dre u. 'LL' in LL Cool J v. Eastcoast-rap Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? b. nee Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders bvd Dr HenDre graag gedaan, MC Motion
|
b. ja Wat vind jij van hippopmuziek? a. leuk Wat vind jij van R&B? a. goed Wat vind je van 'hiphopkleding'? g. Je eigen antwoordt. Doe wat je niet laten kan noem het hip hop kleren of streetstyle maar ik draag het Weet jij wie Puff Daddy is? k. Hij likte tog de reet van de B.I.G. Weet jij wie Mase is? a. ja Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? d. een geheime code.. van de naam Tupac Luister je veel hiphopmuziek? a. Ja (meer dan 4 uur p. week) Wat vind je van de teksten van hiphop? c. wel goed Wat vind je van de hiphopcultuur? e. ik leef erin Wat vind je van het taalgebruik? a. komisch Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? c. och, it's all part of the job Mis je de hiphopcultuur in Nederland? e. ligt eraan waar je woont hier is ie Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? a. hiphop en R&B, breakbeat, drum and bass Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen x b. dj x c. mc x d. jam x e. rappen x f. chilling x g. breakdancen x h. offbeat x i. east vs. west x j. oldschool x k. featuring x l. BadBoy Entertainment x m. Blunt x n. G-style (waar de G voor staat…) o. R&B x p. Sean "Puffy" Combs x q. Biggie Smalls x r. Christopher Wallace x s. Tupac Shakur x t. Dr. Dre x u. 'LL' in LL Cool J x v. Eastcoast-rap x Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? c. maakt me niets uit… ik doe wat ik wil Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders Fuck it diegene met die die vragen verzonnen heb is echt een loser, iedere stront pik weet wat het is
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-03-2003 om 15:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
a. nee b. ja c. ongeveer Wat vind jij van hippopmuziek? a. leuk b. slecht c. gaat wel d. geen mening Wat vind jij van R&B? a. goed b. slecht c. gaat wel d. geen mening Wat vind je van 'hiphopkleding'? a. kleding…?!?! b. lelijk c. te wijd d. tegekgaafman! e. wel leuk f. nix voor mij Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja h. nee i. ik geloof het wel j. Puff wat??! Weet jij wie Mase is? a. ja b. nee c. ik geloof het wel d. eeeuh….. Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja b. nee c. ik geloof het wel d. een big is een varkentje…. Weet jij wie 2Pac was? a. ja b. nee c. ik geloof het wel d. een geheime code.. Luister je veel hiphopmuziek? a. Ja (meer dan 4 uur p. week) b. nee c. gemiddeld (=top40, 50 of 100 hoeveelheid) Wat vind je van de teksten van hiphop? a. luister ik nooit naar b. te gewelddadig c. wel goed d. slap geouwehoer Wat vind je van de hiphopcultuur? a. te gewelddadig b. stoer! c. soft-gedoe d. geen idee, nooit in verdiept Wat vind je van het taalgebruik? a. komisch b. te hard c. te grof d. geen idee, nooit geluisterd e. hoort erbij Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? a. ja, hadden ze maar moeten nadenken voor ze wat raaskalden b. nee; recht van meningsuiting c. och, it's all part of the job Mis je de hiphopcultuur in Nederland? a. ja b. nee c. geen mening Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? a. hiphop en R&B b. House en gabber c. Allebei slecht d. Allebei goed! Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj c. mc d. jam e. rappen f. chilling g. breakdancen h. offbeat i. east vs. west j. oldschool k. featuring l. BadBoy Entertainment m. Blunt n. G-style (waar de G voor staat…) o. R&B p. Sean "Puffy" Combs q. Biggie Smalls r. Christopher Wallace s. Tupac Shakur t. Dr. Dre u. 'LL' in LL Cool J v. Eastcoast-rap Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? a. ja b. nee c. maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? a. opvalland negatief b. ze zijn zo negatief, dus… c. niets bijzonders
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-03-2003 om 13:05. |
![]() |
|
c. ongeveer Wat vind jij van hippopmuziek? b. slecht Wat vind jij van R&B? b. slecht Wat vind je van 'hiphopkleding'? b. lelijk Weet jij wie Puff Daddy is? h. nee Weet jij wie Mase is? b. nee Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? b. nee Weet jij wie 2Pac was? b. nee Luister je veel hiphopmuziek? b. nee Wat vind je van de teksten van hiphop? c. wel goed ... o_O Wat vind je van de hiphopcultuur? b. stoer! Wat vind je van het taalgebruik? a. komisch Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? c. och, it's all part of the job Mis je de hiphopcultuur in Nederland? b. nee !!! Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? c. Allebei slecht Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj c. mc d. jam e. rappen f. chilling g. breakdancen h. offbeat i. east vs. west j. oldschool k. featuring l. BadBoy Entertainment m. Blunt n. G-style (waar de G voor staat…) o. R&B p. Sean "Puffy" Combs q. Biggie Smalls r. Christopher Wallace s. Tupac Shakur t. Dr. Dre u. 'LL' in LL Cool J v. Eastcoast-rap ![]() Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? c. maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
a. nee b. ja c. ongeveer Wat vind jij van hippopmuziek? a. leuk b. slecht c. gaat wel d. geen mening Wat vind jij van R&B? a. goed b. slecht c. gaat wel d. geen mening Wat vind je van 'hiphopkleding'? a. kleding…?!?! b. lelijk c. te wijd (vaak gewoon te overdreven) d. tegekgaafman! e. wel leuk f. nix voor mij Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja h. nee i. ik geloof het wel j. Puff wat??! Weet jij wie Mase is? a. ja b. nee c. ik geloof het wel d. eeeuh….. Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja b. nee c. ik geloof het wel d. een big is een varkentje…. Weet jij wie 2Pac was? a. ja b. nee c. ik geloof het wel d. een geheime code.. Luister je veel hiphopmuziek? a. Ja (meer dan 4 uur p. week) b. nee c. gemiddeld (=top40, 50 of 100 hoeveelheid) Wat vind je van de teksten van hiphop? a. luister ik nooit naar b. te gewelddadig c. wel goed d. slap geouwehoer Wat vind je van de hiphopcultuur? a. te gewelddadig b. stoer! c. soft-gedoe d. geen idee, nooit in verdiept Wat vind je van het taalgebruik? a. komisch b. te hard c. te grof d. geen idee, nooit geluisterd e. hoort erbij Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? a. ja, hadden ze maar moeten nadenken voor ze wat raaskalden b. nee; recht van meningsuiting c. och, it's all part of the job Mis je de hiphopcultuur in Nederland? a. ja b. nee c. geen mening Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? a. hiphop en R&B b. House en gabber c. Allebei slecht d. Allebei goed! Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj c. mc d. jam e. rappen f. chilling g. breakdancen h. offbeat i. east vs. west j. oldschool k. featuring l. BadBoy Entertainment m. Blunt n. G-style (waar de G voor staat…) o. R&B p. Sean "Puffy" Combs q. Biggie Smalls r. Christopher Wallace s. Tupac Shakur t. Dr. Dre u. 'LL' in LL Cool J v. Eastcoast-rap Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? a. ja b. nee c. maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? a. opvalland negatief b. ze zijn zo negatief, dus… c. niets bijzonders ben ik geslaagd?
|
b. ja Wat vind jij van hippopmuziek? a. leuk Wat vind jij van R&B? c. gaat wel Wat vind je van 'hiphopkleding'? e. wel leuk Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? a. ja Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? a. Ja (meer dan 4 uur p. week) Wat vind je van de teksten van hiphop? c. wel goed [als je niet de gangsta rap hebt dan] Wat vind je van de hiphopcultuur? a. te gewelddadig Wat vind je van het taalgebruik? e. hoort erbij Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? b. nee; recht van meningsuiting Mis je de hiphopcultuur in Nederland? b. nee Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? a. hiphop en R&B Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj c. mc d. jam e. rappen f. chilling g. breakdancen h. offbeat i. east vs. west j. oldschool k. featuring l. BadBoy Entertainment o. R&B p. Sean "Puffy" Combs q. Biggie Smalls r. Christopher Wallace s. Tupac Shakur t. Dr. Dre u. 'LL' in LL Cool J v. Eastcoast-rap Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? c. maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders |
![]() |
|
b. ja Wat vind jij van hippopmuziek? b. slecht Wat vind jij van R&B? b. slecht Wat vind je van 'hiphopkleding'? f. nix voor mij Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? a. ja Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? b. nee Wat vind je van de teksten van hiphop? d. slap geouwehoer Wat vind je van de hiphopcultuur? c. soft-gedoe Wat vind je van het taalgebruik? a. komisch Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? b. nee; recht van meningsuiting Mis je de hiphopcultuur in Nederland? b. nee Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? c. Allebei slecht Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen X b. dj X c. mc X d. jam X e. rappen X f. chilling g. breakdancen X h. offbeat X i. east vs. west X j. oldschool X k. featuring X l. BadBoy Entertainment X m. Blunt n. G-style (waar de G voor staat…) o. R&B X p. Sean "Puffy" Combs X q. Biggie Smalls r. Christopher Wallace X s. Tupac Shakur X t. Dr. Dre X u. 'LL' in LL Cool J X v. Eastcoast-rap X Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? a. ja Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders |
![]() |
||
Citaat:
Mijn god wat een bullshit.. |
![]() |
|
[B]Weet je wat hiphop(muziek) inhoudt?
b. ja Wat vind jij van hippopmuziek? b. slecht Wat vind jij van R&B? b. slecht Wat vind je van 'hiphopkleding'? b. lelijk Weet jij wie Puff Daddy is? i. ik geloof het wel Weet jij wie Mase is? b. nee Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? c. ik geloof het wel Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? b. nee Wat vind je van de teksten van hiphop? a. luister ik nooit naar Wat vind je van de hiphopcultuur? d. geen idee, nooit in verdiept Wat vind je van het taalgebruik? e. hoort erbij Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? b. nee; recht van meningsuiting Mis je de hiphopcultuur in Nederland? c. geen mening Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? c. Allebei slecht Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchenx b. djx c. mcx d. jam e. rappenx f. chillingx g. breakdancenx h. offbeatx i. east vs. westx j. oldschoolx k. featuringx l. BadBoy Entertainment m. Blunt n. G-style (waar de G voor staat…) o. R&Bx p. Sean "Puffy" Combsx q. Biggie Smalls r. Christopher Wallace s. Tupac Shakurx t. Dr. Drex u. 'LL' in LL Cool Jx v. Eastcoast-rap Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? a. ja Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders bvd Dr HenDre
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
a. nee Wat vind jij van hippopmuziek? b. slecht Wat vind jij van R&B? b. slecht Wat vind je van 'hiphopkleding'? f. nix voor mij Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? b. nee Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? d. een big is een varkentje…. Weet jij wie 2Pac was? d. een geheime code.. Luister je veel hiphopmuziek? b. nee Wat vind je van de teksten van hiphop? a. luister ik nooit naar Wat vind je van de hiphopcultuur? d. geen idee, nooit in verdiept Wat vind je van het taalgebruik? d. geen idee, nooit geluisterd Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? c. och, it's all part of the job Mis je de hiphopcultuur in Nederland? b. nee Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? b. House en gabber Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj c. mc d. jam e. rappen g. breakdancen i. east vs. west (Als t met de wereldgeschiedenis heeft te maken?) j. oldschool k. featuring n. G-style (waar de G voor staat…) (uh) o. R&B u. 'LL' in LL Cool Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? c. maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders *mening, klaar* ![]() ... of zoiets, waar is de uitslag, btw? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |