![]() |
Fantasia!
Echt supermooi gedaan, die combinatie met dat orkest en de tekenfilm. Er zit een stuk in met elfjes en luchtbellen (als ik het me goed herinner) en een stukje met paddestoelen, echt supersupermooi! |
Citaat:
|
Ik ga voor Transformers... dat was episch...
Daarnaast was Jace and the Wheeled Warriors erg tot mijn verbeelding sprekend... |
DragonballZ sucks(n)
|
sneeuwwitje rulez! das het enige wat ik te zeggen heb
|
Citaat:
|
man als ik alle tekenfilms moet opnoemen die ik vroeger keek en nu nu kijk dan ben ik wel effe bezig
ik denk dat je eigenlijk nooit te oud raakt voor tekenfilms |
Citaat:
|
in iedergeval is het ene feit dat oude tekenfilms veel en veel leuker waren dan nu
|
Platvoet en zijn vriendjes :cool:
|
Citaat:
ik vind zelf Fushigi Yuugi, Ayashi No Ceres en Grave of the Fireflies veeeeel beter dan al die oude tekenfilms.... |
humm ken al die series niet echt. anime zeker? maar ja ik doel dus meer op tekenfilms die iedereen kent
|
shrek..of is da geen tekefilm?:p
|
Lion King (y)
|
hier keek vroeger altijd naar:
Kissyfur Super Mario Bros./The Legend Of Zelda Turtles Thundercats Ovide Alfred J Kwak Boes Transformers C.O.P.S. Smurfen/Johan & PiereWIET :D Ducktales Animaniacs Incredible Hulk Bucky O Hare verder weet ik het nie meer |
The Simpsons
Eek the Cat Thunderlizards Johny Bravo Dexter vroeger: Teddy ruxpin GI Joe Ducktales Spiderman X-men |
Citaat:
|
Tekenfilms die ik het meest bekeek..ik kan er uiteraard een paar hebben vergeten :)
Alfred J. Kwak Transformers G.I.Joe Dommel Dungeons & Dragons Sharky & George Eek! Smurfen The Bluffers Samourai Pizza Cats Teddy Ruxpin Thundercats M.A.S.K. C.O.P.S. Ducktales Bucky 'O Hare The Simpsons Boes Teenage Mutant Hero Turtles Ovide Fievel Inspector Gadget Looney Tunes Troetelbeertjes 2 Stupid Dogs Super Mario bros T-Rex Dinoriders Alvin and the Chipmunks Animaniacs Battletech Captain N the Game Master Saban's Pinokkio Saban's Peter Pan Ghostbusters Heathcliff Waterspin Wonderspin Johnny Bravo The Littlebits Maple Town Ren and Stimpy Rudedog and the Dweebs Seabert Sonic the Hedgehog Spiderman Spiderwoman X-men Scooby Doo Taz-mania Tom and Jerry The Flintstones Batfink Tovenaar van Oz David de Kabouter The Wuzzles |
BOES BOES!!!!!! (y) :cool: :D
en Fivel (zo heette die toch?) dat muisje met te grote kleren aan, das zo coel :cool: Southpark, maar das geen tekenfilm Dexter :D :cool: Animaniacs (y) |
Citaat:
|
Citaat:
wat was dat ook al weer? |
Citaat:
tis iig een klein muisje met een grote hoed die met zn familie naar amerika gaat toch? |
Citaat:
|
Dommel!!!!!
|
Citaat:
http://homevideo.universalstudios.co...mages/mice.gif deel 2: http://www.yesterdayland.com/images/...ies/mv1025.gif |
äh ja johan en pierewiet was echt geweldig:D ik wil nog weleens zo'n aflevering zien. altijd pierewiet emt dat : siiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkjuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhh:D
|
FUTURAMAAAAAAAAAAAAAA :D
van de makers van de Simpsons! geweldige serie, nog beter humor! (y) vooral Bender is cool! Kiss my shiny metal ass! |
emmm laten we zeggen:
Anime: Akira Ghost in the shell Battle angel alita guyver(nie egt mn favo, maar wel leuk) cowboy bebop final fantasy unlimited Magic knights of rayearth kenshin en er komen nog meer bij :) en voorderest: X-men dbz ennuh *denk* *kraak* weet er ff geen meer :eek: |
Ninja scroll Anime super vet
|
Citaat:
Hmjah, das ook een favo hiero ;) |
De Leeuwenkoning :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En persoonlijk kijk ik liever naar anime dan de oude series die iedereen kent...... wat iedereen kent, interesseerd me eigenlijk niet meer zo :o ik kijk liever vooruit in plaats van naar het verleden :) Dus vandaar :) Anime is de toekomst ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Transformers en Robotech
|
vrouw theelepeltje
|
Kijk maar naar mn avatar, dat zegt al genoeg. Verder blijft de originele GI-joe roelen (wel ens de grote (teken)film gezien? is best bruut voor kleine kinders). En voor de insiders mijn siggie. 3 keer raden waar ie uit komt.
|
The Emphorers new Groove is eg geweldig. Sarcastische humor ten top :D :D :D
|
Citaat:
Waar baseer je dat op? |
Citaat:
bovendien kun je iig in België al een aantal zeer uitgebreide manga-shops vinden, en anime word door veel mensen als leuker ervaren dan de tegenwoordige tekenfilms..... dit zijn wellicht nutteloze dingen om zoiets op te baseren, maar ik noem nu dan ook maar een paar dingetjes op :) |
Citaat:
Verder vind ik Anime, manga in het algemeen eigenlijk, behoorlijk ruk, tenminste wat ik kén. Anime vind ik kinderachtig, langdradig, ongeïnspireerd en onintressant, manga kén ik niet echt maar ik houdt niet zo van strips die niet ingekleurd zijn... |
Ow ja.. argumenten. Sja is natuurlijk een kwestie van smaak, ik vind de tekenstijl meestal 'net niet'.. het heeft wel wat, dat wel, maar 't is nie echt helemaal mijn ding.
De strip Spawn is ook een beetje manga-geïnspireerd als je het mij vraagt en die kan ik weer wél heel goed verdragen :) Sja die grote ogen, die overdreven bewegingen, die hoogdragende verhaallijnen, de manier waarop ze lijken te poepen als ze mekaar aan het bedreigen zijn ... Maar mijn mening is alleen gebaseerd op DBZ en Pokemon dus.. |
Citaat:
|
Keizer Kusco!!!!!! Of hoe je dat dan ook schrijft maar die is echt geweldig :D
|
Citaat:
|
Precious pup!! Dies kei lol, heb ik laatst gezien. Dat lachje dan ook he; ghghaghagha:D :D
|
Citaat:
Ik vind anime nie zo boeiend. Er zijn wel goeie animes, maar meestal zijn ze niet uitermate goed geanimeerd *gaat niet meer in discussie daarover want WEET dat er wel goeie zijn* en zo. Manga is veel cooler :p Ik heb twee jaar in een manga manie gezeten, maar nu vindt ik westerse tekenfilms ook weer boeiend worden, en dan vooral de goeie (van disney en zo, niet zoals spiderman of zo.... |
The Simpsons
en Duckman als goede nummer twee :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |