Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
<-----Cartoonoholic
akira nausicaa of the valley of wind cowboy bebop neon genesis evangelion grave of the fireflies transformers teenage mutant ninja turtles dexter's lab alfred j. kwak moomins freakazoid pinky&the brain eek! the simpsons beavis and butthead the maxx(plz come back on tv, plz!!!) batman: the animated series en veeeeeeeeeeeeeeeel meer, m.a.w. d'r is geen beste(voor mij iig) |
![]() |
||
Citaat:
|
De allerbeste vind ik toch echt Rurouni Kenshin
![]() Endaarnaast Grave of the Fireflies, die is ook zo mooi gewoon ![]() En de meest komische is The Golden Boy, echt lache ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enne, ik hou anime ook ff als tekenfilm: Oh My Goddess ![]() ![]() Ow Aladdin vond ik trouwens ook wel errug leuk ![]() |
![]() |
|
![]() |
van die oude disney klassiekers
![]() ![]() verder ook nieuwere zoals lion king, mulan, shrek, alladin.... Van die jeugd tekenfilms zoals alfred j. kwak, de waterschapsheuvel etc ![]() En de nieuwe tekenfilms, ALLES van cartoon network ![]() ![]() mjah kan niet kiezen hoor=) |
![]() |
||
![]() |
Old school Transformers is ook heel kewl ja.
Maar Disney gezus, das ook niks. En alle tekenfilmsvan Cartoon Network, tja da is ook nie super dan, meer alle herhalingen. @Rufus Lee Welke film van Rurouni Kenshin voor zover ik weet hebbie er een paar, want in de winkel hadden ze er ook 2. Citaat:
Bedoel mijn neefje deed er een week over om dat deuntje van Alfred J. Kwak mee te neurien. Na een aflevering Flint the Timedetective kon ie het leidje en het dansje al? Anywayz, ned tekenfilms sucken, laat ze maar meer anime halen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en wtf is flint the timedetective ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
![]() Dat manneke, komt volgens mij nu ook nog op een of ander vaag uur op Fox. En ja er zijn genoeg jeugdseries maar ook zat idiote. Alfred J. Kwak is een zwaar suckende tekenfilm. Waarom omdat vooral die politieke boodschap de boel gruwelijk verkloot. Alfred is nie eens funny. Ik heb zo een bloed hekel als mensen geschiedenis op zo een manier in een tekenfilm verwerken. Is allemaal leuk en aardig maar die Dolf was een eikel in die serie, Alfred was een domme eend, en die mol sloeg al helemaal nergens op. En dat het in Japan geanimeerd was is de enigste reden waarom het ooit kijkcijfers gehad heeft, en omdat ouders(sommige anywayz) hun kinder die shit dwongen te kijken. Onder het mom van is goed voor je ontwikkeling(ja toen al). Laatst gewijzigd op 12-04-2002 om 17:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() alsof iedereen van anime houdt, iedereen zijn eigen ding en als dat nou een beetje goed verdeeld wordt, dan is iedereen tevreden. Kbedoel, vind je het niet leuk, kijk je toch niet? niet zo moeilijk imo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik denk dat als je 100 kinderen anime en normaal tv laat kijken een groot deel de anime leuker gaat vinden.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Nostalgie! Refill-sensei | 17 | 25-06-2012 09:01 | |
Films, TV & Radio |
[TV] Wie kent er nog titels die op Kindernet kwamen? Purgatori | 195 | 31-08-2008 13:19 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 11] Donny must die | 500 | 01-04-2005 18:27 | |
Films, TV & Radio |
[nostalgie] Bobobobs Severus | 49 | 01-10-2004 17:13 | |
Films, TV & Radio |
[TV] Je favoriete tekenfilmserie! Verwijderd | 116 | 03-06-2004 14:00 | |
Films, TV & Radio |
Beste tekenfilmserie of animatiefilm OOIT Deel II? Rollo Tomasi | 41 | 04-05-2003 01:20 |