Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Wat versta jij onder "onvolwassen" gedrag (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=534384)

Kadaffi 28-07-2003 09:55

Citaat:

m4cK schreef op 07-07-2003 @ 18:54:
juist de lamers en haterz die niet denken dat ik opregt ben en serieus, ik ben straight en ik kom uit voor wie ik ben en de lamers die me denken te kunnen playen omdat ik pas 14 ben maar ik ben wel de meester en de meester play je niet en al die ratten die me wille playen ook al zijn ze 18 of 20 of 30, boeit geen phuck, dan ben ik volwasener als hun omdat ik hun op het eind nog weet te playe
de baas is altijd de volwassenste!

Ik kan U deze lectuur van harte aanbevelen als deel 1 van 'een ontdekkingstocht door de onderklassen'. :rolleyes:

Klein kutventje! Jij bent het soort rattekop die ik altijd van z'n fietsje wil trappen als ie na 3 biertjes huiswaards slingert. Met z'n gangstertaaltje.... Pfft, jij bent een van de meest PATHETISCHE (als je weet wat dat betekent) forummers die ik heb gezien... Wat doe je hier eigelijk? Heb je geen wichtige gangstershit te doen?

Ik zou hierover kunnen uitwijden maar dat zijn ze niet waard.

Ik volsta met een :rolleyes:

here I am 28-07-2003 11:12

Citaat:

Kadaffi schreef op 28-07-2003 @ 10:55:
Ik kan U deze lectuur van harte aanbevelen als deel 1 van 'een ontdekkingstocht door de onderklassen'. :rolleyes:

Klein kutventje! Jij bent het soort rattekop die ik altijd van z'n fietsje wil trappen als ie na 3 biertjes huiswaards slingert. Met z'n gangstertaaltje.... Pfft, jij bent een van de meest PATHETISCHE (als je weet wat dat betekent) forummers die ik heb gezien... Wat doe je hier eigelijk? Heb je geen wichtige gangstershit te doen?

Ik zou hierover kunnen uitwijden maar dat zijn ze niet waard.

Ik volsta met een :rolleyes:

ok, we snappen 'm Kadaffi ;)

Alexanchez 24-08-2003 18:52

Citaat:

juist de lamers en haterz die niet denken dat ik opregt ben en serieus, ik ben straight en ik kom uit voor wie ik ben en de lamers die me denken te kunnen playen omdat ik pas 14 ben maar ik ben wel de meester en de meester play je niet en al die ratten die me wille playen ook al zijn ze 18 of 20 of 30, boeit geen phuck, dan ben ik volwasener als hun omdat ik hun op het eind nog weet te playe

Jouw taaltje is kinderachtig...

Freggol 24-08-2003 19:02

Mensen die hier een beetje gaan zeiken over wat volwassen is en wat niet volwassen is.

Pfff dan heb je duidelijk niets beters te doen.

Mensen maken zich altijd druk om niets dat van vitaal belang is, en altijd ten koste van een ander.

Kijk maar eens wat kritischer in de spiegel zou ik zeggen (y)

Kaiba 24-08-2003 21:18

Citaat:

Leer jij eerst maar is Nederlands!

The Ox 24-08-2003 21:49

Citaat:

beuk schreef op 07-07-2003 @ 18:42:
Fanatiek voetbalfan zijn. Vreselijk aanzicht om volwassen mannen los te zien gaan in het stadium :/
Voor mij het bewijs dat de Neanderthaler nog niet is uitgestorven :D

Citaat:

Kaiba schreef op 24-08-2003 @ 22:18:
Leer jij eerst maar is Nederlands!
Leer jij eerst maar eens Nederlands :o

feline 24-08-2003 22:41

Mensen die overdreven tegen dingen aanschoppen. Je mag best je standpunten verdedigen, of het niet eens met dingen zijn. Maar vaak weten de mensen die het hardst schreeuwen niet eens waar ze voor staan.
Als je 14 bent is het misschien nog best aandoenlijk, maar 4 jaar later mag je toch verwachten dat je weet waar je het over hebt.

Frondish 24-08-2003 22:51

wat ik onvolwassen vind dat wil jij niet weten want dan is de helft van dit forum onvolwassen in mij woorden want ik weet zeker dat er hier mensen zijn die met kanker schelden..

ik vind dus iemand onvolwassen wanneer hij met kanker scheld om indruk op iemand te maken en dan vervolgens aandacht te krijgen..

als je in een groepje vrienden staat en ze zeggen je moet ook is een sigaretje proberen en het dan nog doen ook...

als je elke dag aan de bacardi of sterke drank gaat en je eigen helemaal de klere in zuipt en dan later op je 40ste met een hartaanval in het ziekenhuis liggen terwijl voor de mensen de ziektekosten niet maar aan te betalen is

dat zijn onvolwassen dingen

StijnSpoortNiet 25-08-2003 11:09

Citaat:

Alleen door het schrijven van dit stukje nietszeggende tekst op dit forum laat je al zien dat jij totaal nog niet volwassen bent, laat staan dat je er in de buurt van komt. De grootste ironie is dan ook wel dat je dit post in een topic over onvolwassen gedrag. Het voordeel is dat je antwoord wel zinnig is, aangezien dit het masterlijk voorbeeld is van onvolwassen gedrag. En kijk wat minder MTV/TMF/The Box!! Ga wat nuttigs doen.

Skald 25-08-2003 12:22

Ik vind het vooral kinderachtig overkomen wanneer men geen mate weet te houden.

Baracuda 25-08-2003 20:39

16/17-jarige mensen die zich druk lopen te maken over het 'Volwassen Worden'.

Als je in een mid-life crisis zit piep je wel anders

Roxy 25-08-2003 23:24

Citaat:

^ schreef op 25-08-2003 @ 21:39:
16/17-jarige mensen die zich druk lopen te maken over het 'Volwassen Worden'.

Als je in een mid-life crisis zit piep je wel anders

ik heb um nou al :eek: :(

Vice 25-08-2003 23:44

Citaat:

SynoP schreef op 24-08-2003 @ 23:51:
wat ik onvolwassen vind dat wil jij niet weten want dan is de helft van dit forum onvolwassen in mij woorden want ik weet zeker dat er hier mensen zijn die met kanker schelden..

ik vind dus iemand onvolwassen wanneer hij met kanker scheld om indruk op iemand te maken en dan vervolgens aandacht te krijgen..

als je in een groepje vrienden staat en ze zeggen je moet ook is een sigaretje proberen en het dan nog doen ook...

als je elke dag aan de bacardi of sterke drank gaat en je eigen helemaal de klere in zuipt en dan later op je 40ste met een hartaanval in het ziekenhuis liggen terwijl voor de mensen de ziektekosten niet maar aan te betalen is

dat zijn onvolwassen dingen

Ik ben in jou ogen dus volwassen. :)

Frondish 26-08-2003 10:37

Citaat:

Vice schreef op 26-08-2003 @ 09:14:
Ik ben in jou ogen dus volwassen. :)
:p gelukkig

Arun 26-08-2003 10:46

Anderen niet in hun waarde laten..

perseus 06-09-2003 03:29

Op Lifestyle posten (y)

Gwinnie 06-09-2003 16:44

hanggroep jongeren..

en dan niet de lui die rustig op een plekje zitten te praten omdat ze met teveel zijn om bij iemand binnen te zitten en t lekker weer is, maar de lui die ,ookal wonen ze 100 meter van 'de plek' vandaan, met hun citaas aan komen scheuren, staan te schreeuwen. niet langs het pad maar op het pad gaan staan en als er mensen langs willen niet op zij gaan maar flauwe opmerkinigen gaan maken als: 'wil je er langs??' 'je ziet toch dat we hier staan? rij dan ff om!'

dat soort mensen zijn zo triest...

Black Reina 06-09-2003 17:54

-vooroordelen hebben over mensen
-roddelen
-pesten
-andere mensen niet nemen zoals ze zijn
-mensen uitlachen alleen om hoe ze eruit zien
-zinloos geweld
-achterbaksheid

dat soort dingen

Rutger 06-09-2003 18:04

Citaat:

aight! :rolleyes:

Faery 07-09-2003 10:22

[Paranoide&Faery]

Rot zijn.

Oma 07-09-2003 10:41

Ik heb echt zo'n fucking hekel aan al die lijstjes van 'onvolwassen' gedrag. Altijd dat gezeur van mensen die denken dat ze o zo volwassen zijn en daardoor heel veel dingen niet kunnen/willen doen omdat dat te kinderachtig is.
Al dat serieuse gelul, ik vind dat je nergens te 'volwassen' voor bent en meestal vind ik mensen die onvolwassen zijn, alleen maar prettiger.
Ik wil niet zeggen dat ik zelf vet onvolwassen ben ofzo, maar ik voel me in elk geval nergens te volwassen voor...

nare man 07-09-2003 11:01

Dat komt nog wel, wanneer je dingen te verliezen hebt.

Faery 07-09-2003 11:38

[Faery&Paranoide]

het is 7 september. Vandaag is het 7 jaar geleden dat 2pac werd neergeschoten. Als je respect hebt voor
2pac zet je je status op :bezet
stuur dit door naar nstens 6 mensen
om je respect te tonen aan 2PAC
R.I.P 2PAC..

Mir-idiotA 07-09-2003 11:40

gvd....
ik zet mezelf liever op bezet als me eigen beppe of opa, waar ik respect voor heb op bezet. wat een onzin vind ik dit toch altijd...
sjongejonge..

nare man 07-09-2003 11:46

:D:D:D

West Side Thug Life, biatch :cool:

Faery 07-09-2003 12:03

Bling bling, word up, nigga!

Revan 07-09-2003 12:30

het woord LIKE gebruiken in een nederlandse zin

Wicked Witch 07-09-2003 14:22

Citaat:

rodina schreef op 07-07-2003 @ 17:31:
-Mensen die rond lopen in kleding met plaatjes van koekiemonster.

Zo lopen er bij mij op school ook leraressen rond! :rolleyes:

eXo 07-09-2003 14:29

Citaat:

^ schreef op 25-08-2003 @ 21:39:
http://images.scholieren.com/avatar....ine=1062245057
Een tjik die The Man In Black digt!

OMG ik val flauw :eek:

Fog 07-09-2003 14:46

heel veel drinken of "nep dronken" zijn...
meisjes zonder respect behandelen

3307 07-09-2003 14:51

"nep dronken" :confused:

Faery 07-09-2003 14:56

[Paranoide]

Dit.

3307 07-09-2003 15:05

Citaat:

Faery schreef op 07-09-2003 @ 15:56:
[Paranoide]

Dit.

[Michel]

Jou.

Paranoide 07-09-2003 22:15

Citaat:

3307 schreef op 07-09-2003 @ 16:05:
[Michel]

Jou.

Ik ben zo onvolwassen dat ik nog niet eens meer onvolwassen genoemd wil worden. Embryonaal is the name. :cool:

3307 07-09-2003 22:38

Citaat:

Paranoide schreef op 07-09-2003 @ 23:15:
Ik ben zo onvolwassen dat ik nog niet eens meer onvolwassen genoemd wil worden. Embryonaal is the name. :cool:
haha uhm... ohwkey dan :)

Exhumed 08-09-2003 08:40

15 jarige meisjes die graag een vriend van boven de 20 willen om hun vriendinnen de ogen mee uit te steken, Breezertaal figuren, Nepnegers, "HOERUUUH" figuren, Ik ben 15, ik luister naar punk, DUS ik weet alles van politiek, en ben de slimste retards, Kinderen die lopen te lallen dat ze zo enorm van hun vriendin houden, maar het zoiezo nooit langer dan 12 dagen uithouden.
Dreadhoofden, *DAAMMMN ik ben zo stooooned man, vet RELAAXT* mensen. Emo-Whore's.. etc etc.. eigenlijk iedereen onder de 20.. maar dat klopt ook :O

perseus 08-09-2003 14:47

Citaat:

Exhumed schreef op 08-09-2003 @ 09:40:
15 jarige meisjes die graag een vriend van boven de 20 willen om hun vriendinnen de ogen mee uit te steken, Breezertaal figuren, Nepnegers, "HOERUUUH" figuren, Ik ben 15, ik luister naar punk, DUS ik weet alles van politiek, en ben de slimste retards, Kinderen die lopen te lallen dat ze zo enorm van hun vriendin houden, maar het zoiezo nooit langer dan 12 dagen uithouden.
Dreadhoofden, *DAAMMMN ik ben zo stooooned man, vet RELAAXT* mensen. Emo-Whore's.. etc etc.. eigenlijk iedereen onder de 20.. maar dat klopt ook :O

Ik citeer uit een reactie op 1 van mijn posts van een 15-jarig meisje:o:

Citaat:

lausie schreef op 03-04-2003 @ 19:14:
waarom zou ik hem moeten feliciteren?
jij bent nog een klein mannetje die komt net om de hoek kijken. ik zie er tenminste niet uit als 15 kijk naar je eigen!! jongens van die leeftijd zijn nog etters.
ik heb niks voor niks een vriend van 19.

:D

Fog 08-09-2003 15:22

nep dronken - doen alsof je dronken bent om stoer te zijn ofzo :confused:

dat doet mn zusje altijd op schoolfeesten.

3307 08-09-2003 15:56

Citaat:

Annuhhhhh schreef op 08-09-2003 @ 16:22:
nep dronken - doen alsof je dronken bent om stoer te zijn ofzo :confused:

dat doet mn zusje altijd op schoolfeesten.

Ik schaam me al dood als ik echt dronken ben, waarom zou ik dan nog doen alsof.

Jij hebt een raar zusje vind ik :P

Fog 08-09-2003 16:02

ja.... :)

Oma 08-09-2003 18:18

Wat is er nou weer onvolwassen aan veel drinken? Oke nepdronken doen is dom, maar als je het prettig vind om veel te drinken, doe je dat toch lekker....

Na al deze reacties te hebben gelezen, weet ik wat ik kinderachtig vind: bevooroordeelde mensen (kinderachtuuuug :p )

pffffff 20-09-2003 13:40

Citaat:

soske schreef op 08-07-2003 @ 10:05:

Wat ik kinderachtig vind zijn mensen die juist veel te serieus zijn, geen lolletje af en toe durven te trappen. Klinkt heel stom en onlogisch. Maar als je maar krampachtig probeert volwassen, verstandig en serieus over te komen. Vind ik dat kinderachtig. Als je bijvoorbeeld mensen constant probeert te overtroeven met je ontzettende omvangrijke verstand en wijsheid terwijl je het zelf ook niet beter weet. :rolleyes:

She? :confused:
:nono: Iedereen weet toch dat zij de beste is, alles weet, beter is dan wij, de kinderachtige pubers. :rolleyes: Uh, behalve tuurlijk als er volwassenen bij zijn, dan maar zo kinderachtig mogelijk omdat iedereen anders door krijgt dat ze toch niet overal alles van afweet..... Love it dat we vn dr verlost zijn :evil: hehe

Vice 20-09-2003 14:35

Citaat:

omajunk schreef op 08-09-2003 @ 19:18:
Wat is er nou weer onvolwassen aan veel drinken? Oke nepdronken doen is dom, maar als je het prettig vind om veel te drinken, doe je dat toch lekker....

Na al deze reacties te hebben gelezen, weet ik wat ik kinderachtig vind: bevooroordeelde mensen (kinderachtuuuug :p )

Wat is deze post vreselijk kinderachtig. :rolleyes:

Sade 22-09-2003 11:11

Het gedrag van mijn ex-vriendje. We kunnen nooit meer een normaal gesprek van langer dan 5 minuten houden, zonder dat het op irritaties uitloopt. Het werkt natuurlijk van allebei de kanten niet, dat geef ik gerust toe. Ik erger me gauw aan zijn onvolwassenheid. Zo heeft hij geprobeerd te stoken tussen een gezamelijke vriendin van ons, en mij, en later nog tussen een jongen die misschien wel mijn nieuwe vriendje wordt. Ik vind dat te ver gaan, ik bemoei me ook niet met zijn leven, en dus heb ik ook liever dat hij zich ook niet met mijn zaken bezighoudt. Dat is toch redelijk? :s

Blenderhead 22-09-2003 16:09

denken dat je uber volwassen bent en iedereen die lol maakt om flauwe dingen als 'onvolwassen' bestempelen vind ik nogal kinderachtig.

ik weet van mezelf dat ik af en toe ook nogal onvolwassen ben, maar ik ken m'n verantwoordelijkheden wel. dat is weer iets anders ....

euh...ja...

Toddek 22-09-2003 16:51

oeds..... :rolleyes:

pffffff 22-09-2003 17:02

Citaat:

birthmark schreef op 22-09-2003 @ 17:09:
denken dat je uber volwassen bent en iedereen die lol maakt om flauwe dingen als 'onvolwassen' bestempelen vind ik nogal kinderachtig.

ik weet van mezelf dat ik af en toe ook nogal onvolwassen ben, maar ik ken m'n verantwoordelijkheden wel. dat is weer iets anders ....

euh...ja...

JAA.... precies tzelfde! kBedoel ,je moet tog lol kunnen maken, zonder dat een of andere halve gare naast je staat :"ow, doe nou s ff niet zo kinderlijk." GRRRRRR, daar erger k me egt aan :mad:

Oma 22-09-2003 17:38

Citaat:

Vice schreef op 20-09-2003 @ 15:35:
Wat is deze post vreselijk kinderachtig. :rolleyes:
whatever, ik spreek je wel een keer aan int echt, ik heb je nl wel vaker gezien...en dat wordt het menens :mad: :p ow of is dit nu weer kinderachtig? gaap

Otis 22-09-2003 17:56

* giechelen ( als in HiHIhiHIhIhi )
* de al eerder genoemde koekiemonster shirts(op de brandstapel ermee )
*van die stomme wijfen met zoveel fluogekleurde armbandjes dat je hun arm niet eens meer ziet
*bierdrinkende 13jarigen
* de eeuwige maagden uit mijn klas die opscheppen over ''lekkere kuttuh"
*mensen van 14 die zich 10 keer beter voelen dan mensen van 13 , ze zijn tenslotte een heel jaar ouder (dit komt ook voor in ander leeftijdklasses)
*Chipz
*heel jonge meisje die zich gedragen als iemand van 18 (qua kleding en vaak ook qua gedrag)dus met zoveel mogelijk inkijk terwijl als je haar hoofd zou bedekken je zou denken dat het een jongetje is..
*meerdere boudewijns&lodewijks van mijn school die zich in lelijke colberts en ouderwetse broeken en bootschoenen hullen om zo 30 te lijken...ze hebben niet door dat ze gewoon op een middelbare school zitten.
*nepdronken zijn (zoals Anne al zei hierboven ergens)
* diddl , foreverfriends,penny en ajax agenda's hebben.
* het woordje Uber all-the-time gebruiken.

Oh jeetje wat ben ik een zeikerd..en ik ben pas 16 :rolleyes:

Eleanor Rigby 23-09-2003 16:52

Citaat:

snOOdleF schreef op 08-07-2003 @ 17:25:
de juiste definitie van onvolwassen gedrag betreft, naar mijn opinie, het gedrag wat je onder achttienjarige leeftijd vertoont.

bijdehandheid ten top

maak van die 18jaar dan even 21, tot je 21e ben je namelijk officieel adolescent.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.