Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Zo TyPeN eN dAn NeT dOeN oF jE gEeN nOrMaAl NeDuRlAnDs KaN
(je bent er trouwens wel vet lang mee bezig om 1 zinnetje te typen, tis dus niet alleen kansloos, maar ook nog es tijdrovend...Verder ben ik het ook met de rest eens)
||
Citaat:
dat slaat egt nergens op dat alto's zich expres zo kleden om reacties uit te lokken!ik kleed me zoals ik dat mooi vind en dat dat toevallig alto is dat boeit me niet!en dat doe ik niet om reacties uit te lokken ofzo...dat slaat egt 3 x nergens op...voor je zoiets over een bepaalde groep mensen zegt moet je,je eerst verdiepen in die groep! ![]()
|
![]() |
juist de lamers en haterz die niet denken dat ik opregt ben en serieus, ik ben straight en ik kom uit voor wie ik ben en de lamers die me denken te kunnen playen omdat ik pas 14 ben maar ik ben wel de meester en de meester play je niet en al die ratten die me wille playen ook al zijn ze 18 of 20 of 30, boeit geen phuck, dan ben ik volwasener als hun omdat ik hun op het eind nog weet te playe
de baas is altijd de volwassenste!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar anyway, onvolwassen gedrag, zo'n beetje de dingen die wel gezegd zijn... oow en mensen die te veel en te vaak huppelen! (heel erg af en toe huppelen mag best hoor ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En gaat het hier trouwens over onvolwassen gedrag van volwassen mensen of van onvolwassen gedrag van onvolwassen mensen ? (= normaal dus ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() mijn mond viel echt open van verbazing. onvolwassen gedrag vind ik niet echt bestaan je bent zoals je bent en als je "vreemd" doet dan is het niet onvolwassen maar gewoon dom. ( ![]() ![]() (vreemd= niet normaal (in mijn ogen dan))
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mensen die NOOIT een serieus kunnen zijn... En nog steeds lachen om poep en pies grapjes
![]() Wat ik trouwens nog steeds verbazend vind, maar ik weet niet of dat bij onvolwassen gedrag hoort, zijn mensen die vinden dat ze zich onderscheiden van de massa door zich 'anders' te kleden. Iedereen die zich wil onderscheiden van de massa kleedt zich anders maar toch hetzelfde als de rest van de mensen die zich willen onderscheiden van de massa en vormen op hun beurt dus weer een massa... Of klinkt dit nu heel vaag achtig? ![]() Oja wat ik wel écht onvolwassen gedrag vind zijn mensen die gaan roken/drinken om erbij te horen... Doe even normaal! Kuzzje IK ![]()
|
Mensen die zich onbewust zijn van het eigen gedrag.
Ieder1 kan kinderachtig/naief/idoot oid doen maar als men het met opzet doet is het natuurlijk wat anders (wie gaat zeggen alto?) als je je dr niet van bewust bent jah jammer en helaas.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mensen die niks lusten en zeiken bij het eten.
komen ze altijd opdraven met hun pot pindakaas,patat,pizza,kroket,frikandel. Nou komt het mooiste een vriend van me lust alleen pizza naturel. WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAA
|
Verwijderd
|
Ik erger me vooral aan mensen die veel lawaai maken in het openbaar. Dat vind ik kinderachtig. Ook kan ik slecht tegen mensen die niet kunnen discussiëren en er niet tegen kunnen als ze op argumenten onderuit gehaald worden.
En ohja, mensen die na hun achttiende nog lopen te zeiken over hokjes en individualiteit zijn ook zielig. Hou je toch eens bezig met serieuze zaken en loop niet altijd alles te betrekken op kleding of meelopen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, lawaaimakers zijn hinderlijk irritant (hoewel ik me er heel soms ook schuldig aan maak, zij het onder de invloed van alcohol). Van die mensen die over straat gaan staan brullen enzo.
Verder vind ik het kinderachtig om bepaalde dingen eerst helemaal geweldig te vinden, en ze daarna als not-done te bestempelen. ![]() Oja en skelter rijden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Politiek. Dat zijn de echte kindertjes met hun speelgoed en instrumenten. Volwassenen in het algemeen kunnen er ook wat van. Regelmatisch herken ik kinderlijk gedrag bij volwassenen.
Iets dat misschien niet per definitie kinderlijk is maar wat ik wel kinderlijk en kortzichtig vind is: liegen. Citaat:
![]() Ik wacht al bijna jaren op de uitleg van Bin Laden zijn idealisme. Ohja.. mannen blijven kinderen, hehe ![]()
||
Citaat:
![]() Wat ik kinderachtig vind zijn mensen die juist veel te serieus zijn, geen lolletje af en toe durven te trappen. Klinkt heel stom en onlogisch. Maar als je maar krampachtig probeert volwassen, verstandig en serieus over te komen. Vind ik dat kinderachtig. Als je bijvoorbeeld mensen constant probeert te overtroeven met je ontzettende omvangrijke verstand en wijsheid terwijl je het zelf ook niet beter weet. ![]()
|
-mensen die roddelen
-ruzie zoeken -onverantwoordelijk zijn -met niemand rekening houden - enz enz... en niet die mensen die op skelters rijden of op hun 17e met barbies spelen. een keer zij een meisje tegen mij : "nou ik denk dat Lotte (niet haar echte naam) toch wel veel volwassener is dan jij (we hadden het over oppassen).. alleen maar omdat ik snel melig ben en het liefst heel vrolijk eruitzie met kleurtjes enzo en dat terwijl die Lotte niet eens rekening met andere mensen houd en vaak best onsociaal is. je kan aan de buitenkant ook vaak niet zien (denk ik) of iemand zich volwassen gedraagt, daarvoor moet je die persoon echt goed kennen.
||
![]() |
Citaat:
Dit vind ik dus erg kinderachtig, 16 zijn en dan nog zulke domme dingen kunnen zeggen. |
![]() |
|
Naar buiten lopen om de jongen die zijn honden op de daarvoor bestemde plek uitlaat te vertellen dat 'het niet mag' omdat het veldje zich voor hun deur bevind en op de opmerking 'er staat nergens een bordje dat aangeeft dat dit hier niet mag' telkens maar het overduidelijk incorrecte argument 'en toch mag het niet' herhalen. Erg onvolwassen én dom.
|
Verwijderd
|
Ze is nog maar 16, dus misschien vandaar het onvolwassen gedrag
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Momentopname ![]()