![]() |
Citaat:
Maar ja, toch blij dat je zo de tijd voor me neemt :) |
Citaat:
|
Citaat:
*staart naar haar pols* hm, luiheid :D |
puur voor mezelf zodak zoiets heb van
hehe da was vet :) da je je zo verveelt en da je zo naar je bandjes kijkt en dan ineens aan iets denkt zovan oeh haggard heerschte op wacken |
khou ze om omdat ik verder geen armbandjes heb :o
|
Kan je niet parasiteren op een ander z'n bandjescollectie?
|
neen
|
oh
|
Ik heb pas besloten dat ik polsbandjes voor posers vind ;) Ik was eerst zelf ook een poser, want mijn pukkelpop 02 bandje heeft er ook tot na werchter aangezeten. Maar bovenal vind ik het behoorlijk saai om altijd maar hetzelfde om je arm te hebben.
|
Het polsbandje van Graspop zit nog steeds aan mijn arm :D
|
Citaat:
|
mijne van lowlands'02 hebben ze btje te groot gedaan..maar eigelijk achteraf bleek dat precies goed te zijn, want hij kan dus af:P dus soms heb ik um om en soms af hoewel ik et vaak vergeet..die van werchter 03 heb ik even groot gemaakt:)
|
ik hou alleen de roze aan. (lola 2002, werchter 2001, wercher 2003) eigk heb ik alleen lola 2001 weggedaan :)
|
Citaat:
|
Ik haal ze er meteen vanaf. Jezus, wat vind ik die dingen irritant. Helemaal met schrijven, die van LL, met dat irritante blokding eronderaan. Brr.
[edit]En daarbij ben ik al blij als ze er op het festival zelf er nog niet afvallen, ik kan niet zo goed omgaan met die dingen. ;)[/edit] |
Die polsbandjes is pimpen.
'Kijk mij ik ben naar Pukkelpop, Rock Werchter, Pinkpop, Lowlands, Rock Am Ring, Wacken Open Air, Terremotto geweest' Btje onzin dus. |
*pimpt lekker verder*
|
Citaat:
|
wat een dom gezever over wat polsbandjes
|
Citaat:
|
Big Pimpin' baby
|
Ik vind het belachelijk, kinderachtig, onnodig en meeloperig om polsbandjes om te houden. (n)
Maar ja, niemand heeft een boodschap aan mijn mening. :) Ik ga trouwens nooit naar festivals, want ook dat vind ik belachelijk, kinderachtig, onnodig en meeloperig. Maar ja... mijn mening he.. ;) |
waarom zou ik ze afdoen.
ik vind ze niet vervelend. (plastic en papier wel) en ik vind het niet lelijk |
Ik heb mijn PPbandje nog om.... Ik zie wel hoe lang ik het volhou. ..Ik denk straks, als het nieuwe volleybalseizoen begint, dat ik het af moet knippen :(
|
Citaat:
|
meestal houd ik ze om, omdat ze er dan toch al zitten en ach, leuk om zo nu en dan naar te kijken. Maar ben ze nu allemaal kwijt door de smeris.
|
Citaat:
|
ik laat ze meestal 1 of 2 weken zitten. vind ze niet zo boeiend om om te houden. ik heb er ook maar 2. van pinkpop 2002 en 2003.
|
Mijn van Graspop Metalmeeting 2003 heb ik nog aan. Mijn van Werchter heb ik aan mijn beste vriendin gegeven. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27. |