Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
een aantal jaar geleden hield ik die bandjes zolang om als mogelijk (ik heb bijna 3 jaar het bandje omgehouden van lowlands '99)
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb het Lowlands bandje van vorig jaar nog om, ik vind het een mooi bandje en hij is bij mij nog in best goede staat. Ik vind het gewoon grappig, er is absoluut niets true alto's aan. En verder vergelijk ik de staat van ontbinding ervan met mijn vrienden.. Mwjah, waarom weet ik niet, maar goed.
|
![]() |
|
Lowlands2002 bandje heb ik 2 weken terug afgedaan omdat ie zo uitgerekt was dat ik 'm gewoon over mn hand kon trekken en hem dus niet kapot hoefde te maken. Pinkpop2001 bandje heb ik na de (op pinkpop volgende) tentamenweek afgeknipt om het einde van de repweek te vieren ofzo.
Zulke bandjes worden bij mij altijd in no time lelijk, als ze dat nog niet zijn dan. Alto 2003 is trouwens om zulke festivalbandjes aan je tas te hangen.
|
ik heb er 2 ll 2001 en pp 2002, ik weet eigenlijk niet waarom ik ze heb laten zitten... nou doek ze niet af omdat ik denk dat ik ze misschien ga missen en dat zou dan weer vervelend zijn.. gewoon luiheid dat is altijd de reden voor alles bij mij..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn Lowlands bandjes zaten bij mij veels te los en er hing zo'n blauw legoblok aan dus ik heb ze meteen afgeknipt. Ik heb ze wel bewaard, misschien ga ik ze ooit nog ergens opstikken ofzo, maar dat doe ik pas als ik er wat meer heb, ik heb er nu pas 3...
|
hm ik had ze er heel lang gehad.
ik zag eens een jongen die had er enorm veel en dat stond ebst leuk toen dacht ik ik ga sparen. maar ja toch maar eraf gehaald nu omdat ik meestal toch een bandje ofzo eromheen deed omdat ze niet mooi bij mn outfit stonden.. jaja
|
als je er echt 30 heb is het wel grappig
ik heb er één haha de andere allemaal afgeknipt maar waar doe je het voor ik bedoel, zit ik erop te wachten dat een fatsige dertiger op mij afkomt en vraagt HEE WAS JIJ OOK OP PINKPOP? nee. ik hou daar helemaal niet van.
|
Verwijderd
|
Hehe, de vraag 'gaat dat niet stinken?' krijg ik ook altijd te horen...
Ik vind het wel grappig dat mensen altijd erover beginnen. Ik heb er twee: één van LL 2001 en één van LL 2002... Het heeft verder helemaal niets met 'alto-uitstralen' te maken; ik hou ze om als herinnering, zolang ze nog in goede staat zijn (al begint de 2002 meer te pluizen dan 2001, vreemd genoeg ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Polsbandjes : Fight Endure Live... Imke_BF | 15 | 04-05-2005 12:34 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Elektrostatische Ontlading Someboy | 22 | 17-01-2005 21:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Abdul-Jabbar van de Ven wenst Wilders dood Verwijderd | 483 | 02-12-2004 20:18 | |
Lifestyle |
polsbandjes Verwijderd | 84 | 12-08-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Polsbandjes, fout of niet? Dizzee Rascal | 79 | 12-05-2004 17:00 |