Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2004, 21:49
Verwijderd


Hier kan ik me echt zo verschrikkelijk boos over maken. Dat imam Abdul-Jabbar zelf mogen sterven!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2004, 21:51
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
bootz schreef op 23-11-2004 @ 22:49 :
[afbeelding]

Hier kan ik me echt zo verschrikkelijk boos over maken. Dat imam Abdul-Jabbar zelf mogen sterven!!!
Dat hij lekker terug maar naar zijn achterlijke land met al zijn radicale fundamentalistische ******neukers.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:51
Verwijderd
Citaat:
bootz schreef op 23-11-2004 @ 22:49 :
Hier kan ik me echt zo verschrikkelijk boos over maken. Dat imam Abdul-Jabbar zelf mogen sterven!!!
Hahahaha, dat is wel héél erg hypocriet.

Niet dat ik er een traan om zou laten als Wilders omgelegd wordt.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:52
Madfet
Avatar van Madfet
Madfet is offline
Hij heeft toch gelijk? D'r zit een verschil tussen wensen en werkelijk overgaan tot actie.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:52
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
ik wens iemand dood, omdat hij iemand dood wenst
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:52
Madfet
Avatar van Madfet
Madfet is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-11-2004 @ 22:51 :
Dat hij lekker terug maar naar zijn achterlijke land met al zijn radicale fundamentalistische ******neukers.
Hij is een Nederlander. Je kan toch wel lezen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:53
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Heeft die man een politieke partij? Dan ga ik op hem stemmen!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Madfet schreef op 23-11-2004 @ 22:52 :
Hij heeft toch gelijk? D'r zit een verschil tussen wensen en werkelijk overgaan tot actie.
Als je zulke dingen gaat zeggen, dan hoeft er maar een gek hier rond te lopen (allochtoon of autochtoon) en het gebeurd gewoon. Hij voelde ook blijdschap bij de dood van Van Gogh. Zulke gasten moet je dus aanpakken. Het land uitzetten. Zelf zal hij niet over gaan tot actie, maar die is gewoon een hint, aanzet tot moord.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:54
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
ik moet zeggen, ik ken subtielere manieren om aan te geven dat je graag door de AIVD gevolgd wil worden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:54
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
blijdschap moet verboden worden, op straffe van uitzetting
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:55
Verwijderd
Citaat:
bootz schreef op 23-11-2004 @ 22:54 :
Zulke gasten moet je dus aanpakken. Het land uitzetten.
Je ouders zullen je missen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:55
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Madfet schreef op 23-11-2004 @ 22:52 :
Hij is een Nederlander. Je kan toch wel lezen.
Gewoon getrouwd met een Nederlandse vrouw, hoe zou hij anders aan zo een voornaam moeten komen.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:55
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Madfet schreef op 23-11-2004 @ 22:52 :
Hij is een Nederlander. Je kan toch wel lezen.
hoezo is hij een nederlander. waar lees jij dat ? en wanneer is iemand volgens jou een nederlander dan ?
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 23-11-2004 @ 22:52 :
ik wens iemand dood, omdat hij iemand dood wenst
Hij begint met zoiets. Als hij zoiets iemand toewenst, dan doe wens ik hem hetzelfde toe. Zelf zou ik nooit beginnen met iemand doodwensen. Ik kan me daar echt zo boos over maken. Ik zou het onbegrijpelijk vinden als de regering niets tegen hem doet.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:56
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
wel lachen die wilders gebeurd weer eens wat in nederland met die man, betrekt het 'volk' weer met de politiek
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:56
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-11-2004 @ 22:55 :
Gewoon getrouwd met een Nederlandse vrouw, hoe zou hij anders aan zo een voornaam moeten komen.
moslims verandern soms van naam als ze zich bekeerd hebben
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:57
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Waar zijn nu de vrijheidstrijders van het vrije woord ???
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:57
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
bootz schreef op 23-11-2004 @ 22:56 :
Hij begint met zoiets. Als hij zoiets iemand toewenst, dan doe wens ik hem hetzelfde toe. Zelf zou ik nooit beginnen met iemand doodwensen. Ik kan me daar echt zo boos over maken. Ik zou het onbegrijpelijk vinden als de regering niets tegen hem doet.
dan wens ik jou dood, omdat jij hem doodwenst
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-11-2004, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 23-11-2004 @ 22:57 :
Waar zijn nu de vrijheidstrijders van het vrije woord ???
1-0
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-11-2004 @ 22:55 :
Je ouders zullen je missen.
Wat loop jij nou te lullen. Hij moet het land uit, ik niet.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:58
Madfet
Avatar van Madfet
Madfet is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-11-2004 @ 22:55 :
Gewoon getrouwd met een Nederlandse vrouw, hoe zou hij anders aan zo een voornaam moeten komen.
Lol. Ik heb hem een aantal keren op tv gezien. Het is gewoon een autochtoon die zich bekeerd heeft tot de Islam. Tsja, zijn naam, dat zou jij toch wel moeten weten over de vijand. Wanneer iemand moslim wordt, is het eerste wat hij doet zijn voornaam vervangen door een islamitische.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 23-11-2004 @ 22:57 :
dan wens ik jou dood, omdat jij hem doodwenst
Best joh. Intereseert me niks. Niemand die mij op straat herkend, de kans is dus vrij klein dat ik word omgelegd. Wilders is een bekende Nederlander. De kans dat ze hem omleggen is vele malen groter.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:01
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Wat loop jij nou te lullen. Hij moet het land uit, ik niet.
waarom hij wel en jij niet?????

ik zou zeggen liever jij dan hij, maar das gelukkig maar een mening en geen wet
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:01
Verwijderd
Citaat:
bootz schreef op 23-11-2004 @ 22:58 :
Wat loop jij nou te lullen. Hij moet het land uit, ik niet.
Je zegt zelf dat mensen die anderen dood wensen het lang uitgezet moeten worden.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:01
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Madfet schreef op 23-11-2004 @ 22:58 :
Lol. Ik heb hem een aantal keren op tv gezien. Het is gewoon een autochtoon die zich bekeerd heeft tot de Islam. Tsja, zijn naam, dat zou jij toch wel moeten weten over de vijand. Wanneer iemand moslim wordt, is het eerste wat hij doet zijn voornaam vervangen door een islamitische.
Ik geef toe dat ik over zijn achternaam heen gelezen heb, en ik heb hem inderdaad met zijn mooie baard net in het tv-programma gezien maar niet gerealiseerd dat je hem niet kunt terugsturen.

Misschien gaat hij uit zichzelf weg?
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2004, 22:01
Verwijderd
Tis een Nederlander. Ik ken hempersoonlijk Maar tis geen imam
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:01
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
bootz schreef op 23-11-2004 @ 22:59 :
Best joh. Intereseert me niks. Niemand die mij op straat herkend, de kans is dus vrij klein dat ik word omgelegd. Wilders is een bekende Nederlander. De kans dat ze hem omleggen is vele malen groter.
*bekijkt fotoboek*
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-11-2004 @ 23:01 :
Je zegt zelf dat mensen die anderen dood wensen het lang uitgezet moeten worden.
Hij wenst Wilders dood, ik die imam. Dat is een reactie. Wilders wenst helemaal niemand dood. Iig ik ben tegen het doden van medemensen, tenzij het om vergelding gaat (doodstraf).
Dat jij het nou opneemt voor mensen die onschuldige mensen willen doden, daar kan ik niet bij
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:07
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Madfet schreef op 23-11-2004 @ 22:58 :
Lol. Ik heb hem een aantal keren op tv gezien. Het is gewoon een autochtoon die zich bekeerd heeft tot de Islam. Tsja, zijn naam, dat zou jij toch wel moeten weten over de vijand. Wanneer iemand moslim wordt, is het eerste wat hij doet zijn voornaam vervangen door een islamitische.
niemand heeft hier moslims 'de vijand' genoemd. en hoe heeft die kerel het dan voor elkaar gekregen om imam te worden ? (serieus, das een vraag, dat wil ik dan wel weten, ik dacht altijd dat imam worden vrij lastig is, maar misschien verdient t wel goed )

nou goed, als hij moslim wordt, geeft hem dat nog niet het recht om mensen dood te wensen (en om vrouwenhanden te weigeren btw). en als je dan zo ongelooflijk achterlijk bent om moslim te worden, dan vind ik dat je dan maar meteen je nederlandse nationaliteit in kan komen leveren, dan noemen we je voortaan wel gewoon marrokaan, of gewoon 'buitenlander', dan kunnen we je tenminste uitzetten.

en waarom veranderen moslims hun naam ? is de naam die je ouders met zorg hebben uitgezocht niet goed genoeg voor je, of is een normale naam te goed voor een moslim ?

en geef toe, het klinkt belachelijk, abdul-jabbad van de ven... net zoiets als mohammed de vries, of saddam de jong of zo... of piet abbalahblabla...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:07
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
bootz schreef op 23-11-2004 @ 23:06 :
Hij wenst Wilders dood, ik die imam. Dat is een reactie. Wilders wenst helemaal niemand dood. Iig ik ben tegen het doden van medemensen, tenzij het om vergelding gaat (doodstraf).
Dat jij het nou opneemt voor mensen die onschuldige mensen willen doden, daar kan ik niet bij
hij hoopt niet dat wilders vermoord wordt door een moslim
hij is zelf moslim
-------------------------+
hij wil wilders vermoorden
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:09
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 23-11-2004 @ 23:07 :
niemand heeft hier moslims 'de vijand' genoemd. en hoe heeft die kerel het dan voor elkaar gekregen om imam te worden ? (serieus, das een vraag, dat wil ik dan wel weten, ik dacht altijd dat imam worden vrij lastig is, maar misschien verdient t wel goed )

nou goed, als hij moslim wordt, geeft hem dat nog niet het recht om mensen dood te wensen (en om vrouwenhanden te weigeren btw). en als je dan zo ongelooflijk achterlijk bent om moslim te worden, dan vind ik dat je dan maar meteen je nederlandse nationaliteit in kan komen leveren, dan noemen we je voortaan wel gewoon marrokaan, of gewoon 'buitenlander', dan kunnen we je tenminste uitzetten.

en waarom veranderen moslims hun naam ? is de naam die je ouders met zorg hebben uitgezocht niet goed genoeg voor je, of is een normale naam te goed voor een moslim ?

en geef toe, het klinkt belachelijk, abdul-jabbad van de ven... net zoiets als mohammed de vries, of saddam de jong of zo... of piet abbalahblabla...
je mist een paar dingen, hij is geen imam en het is niet degene die verdonk geen hand wou geven.

verder ben ik het wel enigszins met je eens.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:09
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 23-11-2004 @ 22:57 :
Waar zijn nu de vrijheidstrijders van het vrije woord ???
Doodwensen is dus kennelijk normaal. Moet je vooral doen op tv, anderen gelegenheid geven en een soort goedkeuring.
Laten we hem gewoon uitzetten naar een land, maakt niet uit welk land. Kan ie daar mensen gaan doodwensen. Wat een achterlijke klootzak.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:11
Verwijderd
Citaat:
bootz schreef op 23-11-2004 @ 23:06 :
Dat jij het nou opneemt voor mensen die onschuldige mensen willen doden, daar kan ik niet bij
Hiep hoi, laten we meningen en feiten eens lekker verdraaien.

1. De imam wenst niemand dood, hij zegt alleen dat hij het fijn zou vinden als Wilders dood zou zijn. Voor zover ik weet is er geen wet tegen het fijn vinden van de dood van anderen. Van mij mag hij dat vinden, dat is zijn goed recht. Net zoals het mijn goed recht is om iedereen die Wilders stemt of voor de doodstraf is dom te vinden.

2. Er is niets mis met het 'willen doden' van mensen (hoogstens met je eigen psyche). Het is ook niet strafbaar, tenzij je concrete plannen aan het maken bent of concrete bedreigingen aan het uiten bent.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:11
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 23-11-2004 @ 23:07 :
niemand heeft hier moslims 'de vijand' genoemd. en hoe heeft die kerel het dan voor elkaar gekregen om imam te worden ? (serieus, das een vraag, dat wil ik dan wel weten, ik dacht altijd dat imam worden vrij lastig is, maar misschien verdient t wel goed )

nou goed, als hij moslim wordt, geeft hem dat nog niet het recht om mensen dood te wensen
hebben mensen niet sowieso dat recht?

Citaat:
(en om vrouwenhanden te weigeren btw).
vrouwenhanden MOETEN worden aangenomen. Dat staat in het wetboek van strafrecht

[quote] en als je dan zo ongelooflijk achterlijk bent om moslim te worden, dan vind ik dat je dan maar meteen je nederlandse nationaliteit in kan komen leveren, dan noemen we je voortaan wel gewoon marrokaan, of gewoon 'buitenlander', dan kunnen we je tenminste uitzetten. [/quuote]

he bah, vrijheid van godsdienst

Citaat:
en waarom veranderen moslims hun naam ? is de naam die je ouders met zorg hebben uitgezocht niet goed genoeg voor je, of is een normale naam te goed voor een moslim ?

en geef toe, het klinkt belachelijk, abdul-jabbad van de ven... net zoiets als mohammed de vries, of saddam de jong of zo... of piet abbalahblabla...
John de Jong? Michael de Vries? Ricardo van Appelscha?
Trouwens verandferen nonnen en mionniken ook hun naam als ze in het klooster gaan
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:12
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-11-2004 @ 23:09 :
Doodwensen is dus kennelijk normaal. Moet je vooral doen op tv, anderen gelegenheid geven en een soort goedkeuring.
Laten we hem gewoon uitzetten naar een land, maakt niet uit welk land. Kan ie daar mensen gaan doodwensen. Wat een achterlijke klootzak.
.

Iemand al zijn burgerrechten afnemen na het begaan van een misdaad is ook onwijs cool natuurlijk
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:16
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Volgens mij zou je dit bijna aanzetten tot haat kunnen noemen, en dat is strafbaar.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-11-2004, 22:17
Madfet
Avatar van Madfet
Madfet is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 23-11-2004 @ 23:07 :
niemand heeft hier moslims 'de vijand' genoemd.
Oke, 'landverrader' dan. Je zegt immers zelf dat hij zijn Nederlandse nationaliteit moet inleveren.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:17
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Joostje schreef op 23-11-2004 @ 23:12 :
.

Iemand al zijn burgerrechten afnemen na het begaan van een misdaad is ook onwijs cool natuurlijk
Jah ik reageerde wat hard. Maar feit blijft dat het dom is om zulke zaken op tv te gaan verkondigen.
Er zijn mensen die dat serieus kunnen nemen, helaas.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 23-11-2004 @ 23:12 :
.

Iemand al zijn burgerrechten afnemen na het begaan van een misdaad is ook onwijs cool natuurlijk
Zeker wel...
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-11-2004 @ 23:17 :
Jah ik reageerde wat hard. Maar feit blijft dat het dom is om zulke zaken op tv te gaan verkondigen.
Er zijn mensen die dat serieus kunnen nemen, helaas.
Ik was het iig helemaal eens met je eerste reactie .
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:21
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
bootz schreef op 23-11-2004 @ 23:19 :
Ik was het iig helemaal eens met je eerste reactie .
Ik had het wat politiek correcter moeten zeggen.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:23
Verwijderd
Hee, Abdul-Jabbar van de Ven, die naam kwam me al bekend voor. Hij heeft in Nijmegen gestudeerd en heeft ooit op de achterkant gestaan van het Algemeen Nijmeegs Studentenblad (ANS), dat was destijds een plek waar studenten kort werden geinterviewd. Ik was destijds eerstejaars, dus een jaar of vier geleden zal dat geweest zijn, en het viel me toen al op dat die jongen antwoordde dat hij altijd met een mes op zak liep 'omdat hij zich dan veilig voelt'. Toen vond ik het al een rare kerel. Blijkbaar laat hij nu weer van zich spreken, maar dat die gozer niet spoort moge duidelijk zijn. Echt iemand die geweld niet schuwt, dus.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:39
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 23-11-2004 @ 23:07 :

en als je dan zo ongelooflijk achterlijk bent om moslim te worden, dan vind ik dat je dan maar meteen je nederlandse nationaliteit in kan komen leveren, dan noemen we je voortaan wel gewoon marrokaan, of gewoon 'buitenlander', dan kunnen we je tenminste uitzetten.
Ik hoop dat je dit alleen met betrekking tot die 'imam of wat het dan ook is bedoelt?

Wat is er zo 'ongelooflijk achterlijk' aan om je tot de islam te bekeren? En waarom moet je dan maar meteen je Nederlandse identiteit inleveren? Een groot deel van de Nederlanders is toch ook christen én Nederlander? Net alsof er 2 groepen mensen zijn: 1. moslims, 2. Nederlanders. Net alsof moslim-zijn fout is.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 23-11-2004 @ 23:12 :
.

Iemand al zijn burgerrechten afnemen na het begaan van een misdaad is ook onwijs cool natuurlijk
Je zult er verbaasd over staan bij hoeveel delicten mensen ontzet kunnen worden uit allerlei rechten.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:50
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-11-2004 @ 23:47 :
Je zult er verbaasd over staan bij hoeveel delicten mensen ontzet kunnen worden uit allerlei rechten.
mjoah, maar iemand zijn burgerschap afnemen is toch wel erg drastisch
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:51
Verwijderd
Dit topic is vermoeiend, kthnx
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 23-11-2004 @ 23:50 :
mjoah, maar iemand zijn burgerschap afnemen is toch wel erg drastisch
Dat zal er ook nooit doorkomen. Nederland kent gelukkig geen voorwaardelijke verlening van het Nederlanderschap. Je kunt je sowieso afvragen wat het directe nut is, want iemand wiens nationaliteit is afgenomen en die hier tot persona non grata is verklaard, zal heus wel andere manieren vinden om het land binnen te komen en een aanslag te plegen, als hij dat echt wil.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:56
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Floris_22
Citaat:
Doodwensen is dus kennelijk normaal. Moet je vooral doen op tv, anderen gelegenheid geven en een soort goedkeuring.
Laten we hem gewoon uitzetten naar een land, maakt niet uit welk land. Kan ie daar mensen gaan doodwensen. Wat een achterlijke klootzak.
Iemand doodwensen is idd normaal. Want het mag volgens de wet. Punt.
Ik wens bijvoorbeeld Bush dood. Mijn recht.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 23:00
Verwijderd
geef m gelijk, van mij mag ie doodwensen wie ie wil...
doe wilders btw maar niet, komt zijn partij weer aan de macht, weer een kudde schapen die t land verpesten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Islam ---> betoog
igdirli_ilhan
35 19-12-2008 16:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap oorzaak Marokkanenhaat ?
Love & Peace
368 12-02-2005 13:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.