![]() |
Citaat:
edit: maar het is wel slim om het zo te doen. Gewoon datum geven :) |
Citaat:
|
Ik kom niet.
|
we zien wel , maarre ik ga hem dus niet organiseren he :)
kom elke week al een dag te kort :p |
we kunnen er wel eentje in de grote vakantie houden ofzo :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom in ieder geval...
|
en we sukkelen maar door zonder dat er besluiten worden genomen en knopen worden doorgehakt :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan wordt bij deze besloten dat de grote DK-meeting zal plaatsvinden op zaterdag 5 juni 2004 in het mooie centraal gelegen stadje Utrecht, hoe de dag-invulling eruit zal zien? Geef eens enkele suggesties.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat 'm dan in de MM zetten, dan kunnen mensen er voor in/uitschrijven. :)
|
Citaat:
Wat dat volgeboekt betreft, dat is een probleem van een geheel andere orde, dat kan je alleen zelf oplossen, sorry. |
Citaat:
|
5 juni? Whoeha, dan ben ik jarig!
Ik kom dus sowieso niet, hoewel ik toch al weinig plannen in die richting had aangezien er dan geloof ik ook nog eindexamens zijn. (En ik ben forummer-schuw) Tot zover mijn zinloze post in het topic vol andere zinloze posts :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
5 juni in Utrecht lijkt me een goed idee. :)
|
Citaat:
|
Voor mij is utrecht te ver, ik woon in braband en mijn ouders moeten me sowiso brengen en die zijn (helaas) niet gek :D... Eindhoven komt meer in de richting... Veghel of Uden is zeker te klein :p kan ik fietsen :o Sorry dit is een beetje ego... maar goed ik zie wel
|
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Cool, ik ga hem ook omdraaaien! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ook. :o
|
Citaat:
:cool: |
Citaat:
Ik niet. :p |
Citaat:
|
Nu weer ontopic. :p
|
:D :o
Ontopic: ik kom misschien wel om grl te laten zien wat ik allemaal met m'n handjes kan doen. :o |
Citaat:
|
Citaat:
:bloos: |
Citaat:
|
Laat 't dan in de MM zetten. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Den bosch ligt zeg maar precies tussen utrecht en eindhoven in, is volgens mij met de trein zelfs beter bereikbaar, maar tegen utrecht heb ik ook geen bezwaar (ik kom elke dag in den bosch en in in utrecht :D) |
150. :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35. |