Advertentie | |
|
![]() |
|
Eindhoven is miss wel een lache idee
mensen uit Brabant moeten altijd zon teringeind reizen naar de meetings ![]() (woont zelf in Tilburg)
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat heb je snel gezocht , danke ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Op zich sta ik positief tegenover een DK-meeting, je zult echter rekening moeten houden met een veelheid aan potentiele bezoekers en evenzovele wensen omtrent datum, plaats en invulling. Ik denk dat een initiatiefnemer (Solero?) eerst zal moeten inventariseren waar het geheel plaats zal moeten vinden (in principe is daar in dit topic al een mooie discussie over ontstaan), wanneer de meeting plaats zal hebben (neem een aantal data, liefst wat verder in de toekomst en kijk wanneer de meeste mensen die willen komen ook daadwerkelijk kunnen) en hoe hij de meeting invulling wil geven (hapje, drankje[cafe]?).
Als ik dan nog even in mag haken op de plaatsbepaling, ik denk dat wil je het voor iedereen eenvoudig houden te kunnen komen, je het centraal zal moeten houden, Utrecht is dan de eerste plaats die in me opkomt. Eindhoven is echter ook geen slecht idee, het is goed bereikbaar met de trein en er zijn, tenminste voor zover bij mij bekend, voldoende uitgaansmogelijkheden. Daarnaast sta ik ook altijd open voor andere steden voor een eventuele meeting (Maastricht?) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar nogmaals, in principe zou Utrecht het makkelijkst zijn voor de gemiddelde bezoeker, dat ben ik met je eens. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Er zijn er echter ook die in het noorden wonen, de vraag is dan of je het er voor over hebt om "helemaal" naar Utrecht te reizen voor die mensen. Als je nl. alleen brabanders en andere zuiderlingen erin gaat proppen is het geen echte DK meeting meer. En ja, dan kun je zeggen "zij kunnen ook naar brabant komen", dat kún je zeggen. Maar ik zou het op Utrecht houden.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|