![]() |
zijn er ook DKmeetingen?
nou vertel , en dan wel in de buurt van Eindhoven he :P
|
nee in de buurt van almere :p
|
spam
|
Citaat:
en ik dan weer ban krijgen he :( |
Citaat:
waar ligt dat FFS! :| |
Citaat:
|
Meetings zijn meestal in Utrecht of Arnhem.
|
en eindhoven dan? :p
(waar het ligt dus :o ) |
Citaat:
|
Nee, die zijn er niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en altijd superdruk |
Wat dachten we van Haarlem? :o :p
|
ik bedoel waar ligt eindhoven? ;) :P
|
Citaat:
|
Citaat:
we kunnen in de arena meeten :P |
Citaat:
|
Citaat:
maar utrecht is toch fucking druk , en weet je hoe ver reizen !! de meeste dker's wonen trouwens ook in brabant :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eindhoven is miss wel een lache idee
mensen uit Brabant moeten altijd zon teringeind reizen naar de meetings :P (woont zelf in Tilburg) |
Citaat:
|
Citaat:
Als je met de trein van Eindhoven rechtstreeks naar Utrecht reist is de reistijd 51 minuten. |
Utrecht :o
|
Citaat:
dat heb je snel gezocht , danke:) |
Citaat:
|
Nee, en al zouden die er zijn, dan zou ik toch niet komen. 't Ligt er ook aan wie er komen. :o
|
Laatste tijd zijn er geen meetings geweest, vroeger wel.
De goede oude tijd... Ja, ik ben op verschillende meetings geweest. Stuk of 3 van DK, denk ik... Utrecht, Scheveningen... Dat zijn er 2. |
De DK-meeting-topics die ik heb zien verschijnen zijn allen
een stille dood gestorven. Het is de vloek van mislukking en spam... Let op mijn woorden... :) |
Citaat:
|
dk meeting, lijkt me gezellig, zoveel aardige mensen hier :)
|
Als het in de Randstad is en er bier gedronken wordt in een pizzeria of Grieks restaurant kom ik wel. :)
|
Wij komen waarschijnlijk wel. :)
|
Weer een project dat gedoemd is te mislukken. :D
|
Citaat:
|
Jet en ik hadden plannen in die richting ja. Maar Jet is nu op vakantie, daarna zouden we de mogelijkheden bekijken. :)
|
Heel misschien kom ik wel bij een eventuele meeting. Ligt er een beetje aan wie er komen en waar het is.
|
Citaat:
|
Hasselt is natuurlijk ook geen slecht plan....
kan iedereen eens echt zien hoe het daar is. |
Aan meetings doe ik niet :p
|
Citaat:
|
Op zich sta ik positief tegenover een DK-meeting, je zult echter rekening moeten houden met een veelheid aan potentiele bezoekers en evenzovele wensen omtrent datum, plaats en invulling. Ik denk dat een initiatiefnemer (Solero?) eerst zal moeten inventariseren waar het geheel plaats zal moeten vinden (in principe is daar in dit topic al een mooie discussie over ontstaan), wanneer de meeting plaats zal hebben (neem een aantal data, liefst wat verder in de toekomst en kijk wanneer de meeste mensen die willen komen ook daadwerkelijk kunnen) en hoe hij de meeting invulling wil geven (hapje, drankje[cafe]?).
Als ik dan nog even in mag haken op de plaatsbepaling, ik denk dat wil je het voor iedereen eenvoudig houden te kunnen komen, je het centraal zal moeten houden, Utrecht is dan de eerste plaats die in me opkomt. Eindhoven is echter ook geen slecht idee, het is goed bereikbaar met de trein en er zijn, tenminste voor zover bij mij bekend, voldoende uitgaansmogelijkheden. Daarnaast sta ik ook altijd open voor andere steden voor een eventuele meeting (Maastricht?) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar nogmaals, in principe zou Utrecht het makkelijkst zijn voor de gemiddelde bezoeker, dat ben ik met je eens. |
Citaat:
|
Er zijn er echter ook die in het noorden wonen, de vraag is dan of je het er voor over hebt om "helemaal" naar Utrecht te reizen voor die mensen. Als je nl. alleen brabanders en andere zuiderlingen erin gaat proppen is het geen echte DK meeting meer. En ja, dan kun je zeggen "zij kunnen ook naar brabant komen", dat kún je zeggen. Maar ik zou het op Utrecht houden.
|
Citaat:
|
Chatten :nono:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |