![]() |
1. humanisme (klopt inderdaad, maar ik ben meer atheïst)
2. protestantisme 3. islam |
Deze stroming sluit het best aan bij jouw levenswijze: humanisme.
hebben ook raakvlakken met jouw levenswijze: protestantisme en islam. k dacht t wel :D |
Citaat:
|
Deze stroming sluit het best aan bij jouw levenswijze: ISLAM :) .
De volgende religies en stromingen die hieronder staan afgebeeld hebben ook raakvlakken met jouw levenswijze: - jodendom :| - katholicisme :confused: |
Deze stroming sluit het best aan bij jouw levenswijze: humanisme
Nou, dat klopt goed :) Ik ben agnost/atheist... Ik twijfel nog steeds een beetje tussen die twee... |
1. humanisme
2. islam 3. jodendom En ik ben toch echt joods. |
humanist met raakvlakken boeddhisme en katholicisme
hm boeddhisme kan ik me niet heel erg in vinden, katholicisme zeker niet (vervloekte papen ;)) humanisme wel; kzie mezelf als een agnost die naar protestantisme neigt, dus dan is humanisme ok genoeg :) |
humanisme
ook raakvlakken met boeddhisme en islam vind ik wel prima :) |
Citaat:
|
Deze stroming sluit het best aan bij jouw levenswijze: boeddhisme.
De volgende religies en stromingen die hieronder staan afgebeeld hebben ook raakvlakken met jouw levenswijze: humanisme en katholicisme. ghehe :confused: |
Citaat:
maar toch beetje raar ;) |
Het Humanisme
|
humanisme :D
raakvlakken met: boedisme en jodendom :p |
1. jodendom :s
raakvlakken met 2. islam :confused: op 2e plaats? 3. protestantisme ik denk niet dat zo'n kleine debiele quiz kan uitmaken wat of hoe je bent.. |
humanisme
|
1. humanisme (klopt inderdaad, maar ik ben meer atheïst)
2. protestantisme 3. islam ik geloof gewoon niet in een god, dus dit klopt wel ongeveer |
deze stond laatst ook in de volkskrant
1 humanisme helemaal vooraan en ruim daarna => 2 boedisme (de rest was helemaal ver weg achteraan) |
1: Boeddhisme
2: Humanisme 3: Protestantisme :confused: |
Raadpleeg deze stroming Deze stroming sluit het best aan bij jouw levenswijze: humanisme .
Raadpleeg de stroming voor meer informatie. De volgende religies en stromingen die hieronder staan afgebeeld hebben ook raakvlakken met jouw levenswijze: islam en boeddhisme . Raadpleeg de stroming voor meer informatie. |
Humanisme, als tweede en derde resp. het katholicisme en het boedisme. Klopt wel redelijk dacht ik. :)
|
Deze stroming sluit het best aan bij jouw levenswijze: boeddhisme.
De volgende religies en stromingen die hieronder staan afgebeeld hebben ook raakvlakken met jouw levenswijze: katholicisme en humanisme. Hmm, k weet niet, t zal wel kloppen, al kon ik vaak niet echt kiezen uit de antwoorden, mijn antwoord stond er steeds neit tussen. Maar ik denk dat dat boeddhisme wel n beetje klopt eigenlijk, nouja, iig, t is n soort godsdienst zonder god en op de een of andere vreemde manier vind ik dat wel bij me passen. Dat katholicisme klopt opzich ook wel, k ben katholiek opgevoed, niet dat k r nu echt nog iets mee doe, maar volgens mij blijf je t wel merken op een of andere manier... |
Mijne klopt!!
protestantisme! |
Voor de 2e keer:
Deze stroming sluit het best aan bij jouw levenswijze: humanisme. Raadpleeg de stroming voor meer informatie. Raadpleeg deze stroming Raadpleeg deze stroming De volgende religies en stromingen die hieronder staan afgebeeld hebben ook raakvlakken met jouw levenswijze: boeddhisme en katholicisme. Raadpleeg de stroming voor meer informatie. :) |
Citaat:
|
Deze stroming sluit het best aan bij jouw levenswijze: humanisme.
De volgende religies en stromingen hebben ook raakvlakken met jouw levenswijze: protestantisme en islam. Het humanisme is een levensbeschouwing die de mens centraal stelt. Humanisten geloven niet in een god, maar in het zorgvuldig en gewetensvol omgaan met anderen, de wereld en jezelf. De term 'humanisme' is nog niet zo oud, maar al in de Oudheid waren er mensen die 'humanistische' ideeën formuleerden. Zo zei Socrates: "Ik weet niets, en zelfs dat weet ik nog niet zeker." Volgens hem kunnen mensen pas bewust op zoek gaan naar echte waarheid en deugd als zij beseffen dat hun weten een illusie is. |
Humanisme.
En ik heb raakvlakken met het boeddhisme en het jodendom. Klopt wel enigsinds, ik geloof niet in één echte God. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |