Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nieuws, Achtergronden & Wetenschap (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=40)
-   -   Melkert opgestapt (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=90745)

Joostje 17-05-2002 17:22

Citaat:

Chimera schreef:

Omdat we hoogstwaarschijnlijk een centrum-rechtse regering krijgen. Ik heb VVD gestemd, maar de nederlaag van de VVD boeit me niks omdat we toch een regering krijgen die dezelfde idealen heeft als ik.

En het kabinet lubbers is al meer dan 8 jaar geleden, toen intereseerde ik me nog bar weinig voor politiek. Maar ik geloof wel dat het probleem toen gewoon veel kleiner was.

links is te laat omdat men op andere partijen heeft gestemd. dit is nogal een onlogische redenering. probleem was 8 jaar gelden ( of laten we zeggen vanaf 1980) ook wel aanwezig, weliswaar in kleinere mate. maar dat neemt niet weg dat het er was en dat er niks specifieks aan gedaan werd. dat jij je toen nog niet zo in politiek interesseerde is totally beside the point.

Chimera 17-05-2002 17:24

Citaat:

Joostje schreef:

links is te laat omdat men op andere partijen heeft gestemd.

Ja. De VVD ook trouwens, die hebben ook grote fouten gemaakt.

Citaat:

dat jij je toen nog niet zo in politiek interesseerde is totally beside the point.

*zucht*

Ik bedoel dus dat ik niet WEET in hoeverre dat probleem 8 jaar geleden speelde. Wat ik wel weet is dat het 4 jaar geleden een stuk minder was.

Joostje 17-05-2002 17:26

ehm... kun je ingaan op de andere opmerkingen oid :)

Chimera 17-05-2002 17:27

Citaat:

Joostje schreef:
ehm... kun je ingaan op de andere opmerkingen oid :)
"Wat ik wel weet is dat het 4 jaar geleden een stuk minder was."

Dat ik iets wegknip is niet omdat ik er niet op inga, maar om het overzichtelijk te houden. Loop eens een paar jaar mee op usenet, is leerzaam, echt.

Joostje 17-05-2002 17:29

Citaat:

Chimera schreef:

"Wat ik wel weet is dat het 4 jaar geleden een stuk minder was."

Dat ik iets wegknip is niet omdat ik er niet op inga, maar om het overzichtelijk te houden. Loop eens een paar jaar mee op usenet, is leerzaam, echt.

zucht...
feit blijft dat de cda er niks aan gedaan heeft.

Chimera 17-05-2002 17:30

Citaat:

Joostje schreef:

zucht...
feit blijft dat de cda er niks aan gedaan heeft.

Goh, zou dat misschien komen doordat ze niet in de regering zaten? Errr...

Joostje 17-05-2002 17:32

Citaat:

Chimera schreef:

Goh, zou dat misschien komen doordat ze niet in de regering zaten? Errr...

errrr
lubbers regeringen

Chimera 17-05-2002 17:39

Citaat:

Joostje schreef:

errrr
lubbers regeringen

Dat was 8 jaar terug. Weet jij nog precies hoe erg dat speelde? Denk 't niet ofwel?

Joostje 17-05-2002 17:49

Citaat:

Chimera schreef:

Dat was 8 jaar terug. Weet jij nog precies hoe erg dat speelde? Denk 't niet ofwel?

nee. het speelde inderdaad niet. werd inderdaad genegeerd door de regering. zie de vergelijking.

Beathoven 17-05-2002 17:58

Citaat:

twiety schreef:
[B]

Ik zal niet alle argumenten geven, moet ook nog werken.

IMHO:

links = zwak
links = hypocriet
links = haatzaaiend [nieuw!]
links = laf
links = te sociaal voor allochtonen
Je zou toch bijna gaan denken dat de LPF links is (op dat laatste na)

Chimera 17-05-2002 19:24

Citaat:

Joostje schreef:

nee. het speelde inderdaad niet. werd inderdaad genegeerd door de regering. zie de vergelijking.

Ik heb het natuurlijk over de bevolking. Dingen 'spelen' bij de bevolking, niet bij de regering.

Joostje 17-05-2002 20:09

Citaat:

Chimera schreef:

Ik heb het natuurlijk over de bevolking. Dingen 'spelen' bij de bevolking, niet bij de regering.

of iets speelt bij de bevolking of niet, moet op zich weinig uitmaken; lijkt me nuttiger als de regering zich alleen bezig houd met de werkelijkheid.

PV 25-05-2002 12:52

hmz iemand heeft een geladen pistool naar m gestuurd... dan zou k ook opstappen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19.