Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
IMHO: links = zwak links = hypocriet links = haatzaaiend [nieuw!] links = laf links = te sociaal voor allochtonen Een voorbeeldje. links: "wat hebben we veel bereikt wat betreft de werkgelegenheid van allochtonen". reëel: Allochtonen krijgen in de WAO meer poen en hoeven als ze 'werken' hun inburgeringscursus niet af te maken. |
![]() |
|
![]() |
Nu nog opstappen? Dat is dan wel een duidelijk signaal, maar ik denk niet dat het nu nog zin heeft, een dag voor de verkiezingen. Een lijsttrekker heeft toch geen functie meer na de verkiezingen, als lijsttrekker tenminste dan? Tenzij hij helemaal opstapt, uit de politiek. Ik hoop niet dat als Melkert opstapt er geen enkele garantie meer is voor een linkse coalitie PvdA/GL/CDA... dan moet het CDA kiezen en wordt het bijna zeker CDA/LPF/VVD
![]() Ik denk trouwens niet dat dat verlies de schuld van Melkert is. Hij heeft het misschien wel een beetje aan bijgedragen, maar je kunt het die man niet helemaal aanrekenen... nou ja, Kok had het vast beter gedaan, maar die is d'r helaas niet meer straks.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ten 1e wil ik zeggen dat de topic titel niet goed is, het lijkt nu net alsof het al zeker is, wat echt niet zo is.
ten 2e d8 ik dat oudkerk zei dat melkert op moest stappen bij 35 zetels of minder, maar dat kan ik verkeerd hebben. ten 3e is het dus eerst wachten op de uitslag van de verkiezingen. Ik vind die melkert maar een nerd, maar weet niet wie m 'op zou moeten volgen'. |
![]() |
||
Citaat:
2. Dat zei ik ook al ![]() 3. Melkert is wel lief ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen wat mij betreft is het niet nodig en moeten ze de eerstkomende 4 - 8 jaar de kans maar 's aan 'rechts' geven om problemen op te lossen, zelf hebben ze al bewezen iedere vooruitgang tegen te houden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() " it'll all come back to you" moet ik ff toelichten ![]() t is namelijk humor. Ik bedoelde ermee dat rechtse oplossingen à la 'eigen volk eerst' uiteindelijk nadelig zijn, zoals het sluiten van de grenzen, en niet in onderwijs en gezondheidszorg investeren. En oorspronkelijk is het een clicheeïge kreet uit van die B-films over hekserij, 'gebruik magie voor iets slecht en het komt drie keer zo erg terug' (it all comes back to you) Maar okee, da's een vage verwijzing. Ik vind trouwens dat als je persoonlijk aangevallen wordt JUIST niet 'de bal terug moet kaatsen' (wat ge zelf niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet is iets waar ik mee ben opgegroeid,, maar waar rechtsen nog nooit van hebben gehoord.)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Neehee bedoel ik niet.
Slachtofferrol innemen is niet goed. Ik zal humor weglaten ![]() Citaat:
Als je het in dit land 'oplost' zullen de buren er last van krijgen, die ons dan weer 'aansteken' Criminaliteit: rechts zegt: harder aanpakken, meer politie & straffen links zegt: OORZAAK aanpakken. Nou denk ik dat de rechtse methode alleen maar meer, en vooral HARDERE criminaliteit veroorzaakt. Milieu: Rechts tekent de minimale aantallen verdragen etc. om niet MORGEN dood te gaan door broeikaseffect en niet te veel sancties over zich af te roepen. Links wil evenwicht tussen economie en ecologie. kan zo nog wel ff doorgaan..
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Noem ze maar zwak en generaliserend: Ze zijn generaliserend bedoeld en met name zwak in 'linker-ogen'. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictitel is gewijzigd.
Verder, valt er wat voor te zeggen dat hij opstapt. Aan de andere kant vind ik het zwak om dat direct na de verkiezingen te doen. Er zijn ook mensen die dan wel op hem gestemd hebben en die ook wat van hem willen zien (men neme Bolkestein een tijdje terug). Kortom, voor beide valt wat te zeggen.
||
![]() |
Citaat:
Jij bekijkt het gewoon te pessimistisch. Bovendien zijn de eerste 4 van je 5 uitspraken gebasseerd op hatelijke gevoelens en ik vrees die laatste ook.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Het zou i.i.g heel bijzonder zijn zo een dag voor de verkiezingen..
|
![]() |
Tuurlijk bij zwaar verlies. Hij is tenslotte de kapitein van het schip, het ligt ook aan de bemanning. Maar hij is de boegbeeld.
Geldt ook voor andere partijen. Mensen leggen nu wel de nadruk op de Pvda maar de VVD verliest volgens de peiling 12/13 zetels. Vraag me af waarom de VVD zo buiten schot ligt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 19:40. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||